Gece ilerliyordu. Herkes iyice birbirine alışmış ve eğleniyordu. Jin ile Jimin bakısıyorlardi ama yine birbirlerine yakinlasamiyorlardi.
Jin gozlerini dikmiş Jimin'e bakıyordu. Kıskanıyordu. Ne güzel de gülüyordu öyle. Bir an yanına gidip sarılmak istedi ya da sadece Jin'e gülümsemesini...
Jimin de Jin'i süzüyordu. Ne düşünüyor acaba böyle..
Bu kadar havalı nasıl oluyordu. Gözüne çok hoş geliyordu.Sanırım Suga ve Namjuun buna bir el atacak gibi duruyordu.
*****
Jkook Tae'nin yanın iyice sokuldu. Kulağına fısıldadı."Seni özledimm" diyip boynundan öptü ve iyice sokulup öpmeye basladi.Tae'nin yüzü kızarmıştı.
"Sevgilim dur artık, birileri gorucek""Eve gidelimm... Senin böyle tatlı halin yok mu... Kendimi durduramıyorum. Hadii"
Tae onun bu hâlini görüp dudaklarına bir buse kondurdu. Sonra çocuklara eve gideceklerini söyleyip evin yolunu tuttular.
Tae girer girmez kendini koltuğa attı. Kendini yorgun hissediyordu. Ama Jkook hemen üstüne atladı. Tae Jkook üzerinde görünce bütün yorgunlugu gitti... Jkook dan önce davranıp dudaklarından öpmeye başladı. Deli gibi opuyordu. Iyice birbirine sokuldular.
"Ahh Tae Seni Seviyorum.." Bu Tae'nin çok hoşuna gitmişti. Tae'nin elleri Jkook'u kendine çekti. Ve üzerini çıkardı. Ona dokunmayı çok seviyordu. Bu bütün hislerini uyandırıyordu. Bu his belki de aşktı.
Jkook, Tae'yi kendine doğru çekti ve üzerini çıkardı. Saçlarına dolanan parmaklarıyla iyice dudaklarına yapıştırdı. Onu cok istiyordu. Hep istiyordu. Belki de ten uyumi dedikleri buydu.
Ikisi de çırılçıplak kalmışlardı. Ve Tae artık onu hissetmek istiyordu. Aslinda ikisi de istiyordu.
İyice bastırmıştım? içine girdikçe Tae'nin gözlerinin içine bakıyordum. Yüzünün aldığı şekli ve inleyişi, çıkardığı sesler beni iyice delirtiyordu. Bu cok hosuma gidiyordu.
O sırada Tae saçlarından çekip kendine yaklaştırdı. Ve dudaklarima yapıştı. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Nefeslerimiz birbirine karışmıştı. Son inleyisle üzerine bırakmıştım kendimi.
Ona doyamamak böyle birşeydi sanırım. Yanımda, kollarımin arasında ona bakarken... Vücudunda parmaklarimi gezdiriyordum. Ne kadar pürüzsüz. Ona sahip olduğum için minnettardim.
Şimdi düşünecek çok şeyim vardı.
Beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Aşkı
RomansaJk Cafesine ortak arıyordu. Cafeye ortak olmak icin gelen Tae ile tanıştıklarında yeni bir aşk başlayacaklarindan habersizlerdi. Ve bununla birlikte en yakın arkadaşları J hope, Jin, Namjuun ve cafenin müdürü Jimin çok yakın arkadaşı Suga ile bi...