-Mai ti minte cum a inceput nebunia asta?...roscovanul a insfacat ultima felie de pizza,razand.
-Cum naiba sa uit..a fost ce-a mai ciudata zi din viata mea?!..toti pantru au inceput sa rada de mine.
-Povesteste-ne..chiar am chef sa rad putin!Sunt tare curios sa stiu cum au dat CaKE de tine!..tati radea cu rasul sau contagios si le ciufulea parul ravasit al pinguinului si catelusului.
Cu o luna in urma...
Minunat!Nu era viata mea destul de ametita..asta mai imi trebuia..am pierdut bani de taxi!Eram intr-o parcare..si na..poate puteam gasi pe cineva sa ma imprumute cu ceva maruntis..off..fantastic..nu sunt nici din zona.Aici in centrul orasului,vin doar pentru job-ul meu..in rest locuiesc la periferie.M-am lasat de scoala pentru ca trebuie sa ma intretin de una singura..parintii mei au murit acum un an intr-un accident de masina.
La capatul parcarii era o cladire imensa..curioasa din fire..am tras de usa imensa..m-am strecurat usor inaintru.Holul imans ma baga cu totul in ceata..nu stiam in ce parte sa merg..nu era nimeni prin preajma.Mi-am scos telefonul..incercand s-o sun pe proprietara casei in care stateam cu chirie..dar nu raspundea..logic..ora 10 iar ea este batrana..hiberneaza!
-Hey..adu-o tu aici!...mi-am ridicat privirea..brusc un baiat cu tenta kiwi m-a tras dupa el.Fara sa apuc sa spun ceva..el si un tip blond si inalt m-au bagat intr-o camera..m-au asezat pe un scaun.Priveam confuza..nu intelegeam de ce eu ma aflam cu doi baieti intr-o camera plina cu make'up si chiestii pentru par.
-Fi atenta..doar imi faci cateva retusuri ok..nimic mai mult?!..blondul vorbea cu mine..imi arata nu stiu ce la par.
-Poftim..cine naiba....il priveam confuza si nu stiam ce sa spun sau sa fac.
-Offf..inteleg ca esti obosita..dar am nevoie acum..si Lou a plecat urgent..iar eu nu pot intra in direct asa!...vorbea pe un ton de catelus ploua..ma privea cu ochii lui mari si foarte albastri..si hmm..Lou..ce sa fac eu?
-Frate poti sa-ti pui o sapca!Oricum stilista aia nu ti-ar mai fi facut parul iar!Si ce dracu ai facut..te-ai bagat intr-un sac?...s-a auzit vocea baiatului kiwi din partea opusa a camerei.
-Am avut si ieri sapca..si ce frate..nu e treaba ei?Ia mai lasa-ma dracu si cu Lou asta..ca mi sa cam acrit de ea!...blondul parea foarte agitat..si aham..Lou este stilista.
-Mmm da..cam ai dreptate!Hai frumoaso..mai cu talent!...tipul kiwi se uita la mine nerabdator.Nu stiam ce sa fac..nu stiam cine erau..nu stiam nimic..intrasem intr-o alta lume.Mi-am ridicat privirea confuza in jur si am dat de un poster cu un tip blond..imediat mi-am dat seama ca era tipul de pe scaunul ce statea in fata oglinzii.M-am ridicat dupa scaun si m-am dus in spatele lui dandu-mi seama ce as putea sa-i fac.Baiatul isi butona telefonul si isi plimba cu limba pierceul din buza inferioara..tipul kiwi se fataia dintr-o parte in alta fredonanad ceva.Am luat un pieptane si i-am ridicat suvitele rebele..am luat niste spuma..mi-am strecut degetele prin parul lui blond deschis..am luat un uscator.Retusul cu fixativ l-am facut rapid in timp ce o mana i-o tineam ca protectie pentru ochii..brusc am tresarit cand blondul m-a prin se incheietura..
-Asa..perfect!...s-a ridicat in picioare.Se privea atent in oglinda..cu mana libera isi freca barba care nu era crescuta uniform..totusi ii statea foarte fain.
-Ok..acum pot sa.....am vrut sa-mi trag usor mana.
-Hai cu noi!...m-a tras de incheietura.Eram trei nebuni alergand ca niste apucati pe acel hol imens..eu eram singura care habar de nimic.Brusc ne-am oprit in fata unei usii unde se afla o ditamai gorila de om.Baiatul kiwi a intrat dar blondul statea pe loc si privea gorila aia care se asezase in dreptul usii.
CITEȘTI
Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]
Romance-Ce dracu faci? -Nimic blondi! -Lasa-ma! -Nu nebuno! -De ce? -Vreau sa rup patul cu tine! -Obsedat tacanit! -Stiu ca ma adori! -Hai mai taci!