Capitolul 18.

570 31 8
                                    

Jumatate de zi ne-am petrecut-o in autocar jucand fazan.Putin cam penibil..dar plictiseala aduce omul pe culmile disperarii.Cum eu sunt putin cam nebuna..toti m-au ascultat.Nu sunt fana refuzului..si oricum..toti au recunoscut ca in majoritatea timpului am dreptate.Am spus asa..ca ar fi frumos sa facem ceva toti opt ca sa traca timpul mai repede..nu sa ne gasim fiecare diferite modalitatii...precum jocurile enervante ale lui Mikey pe calculator.In cele din urma..am ajuns in Sidney.Soferul i-a lasat pe toti acasa..si pe noi ultimii..pentru ca..casa lui Luke este undeva mai in vale.Am coborat tipand ca o nebuna..pentru ca Liz..venea din usa tipand si mai tare.Ne-am imbratisat..iar Luke radea ca un retardat..dar pana la urma ni s-a alaturat si ne-a pupat pe amndoua pe crestetul capului.

-Doamne cat de dor mi-a fost de copilasi mei!..iar ne-a luat in brate si a inceput sa ne pupe.

-Mama..ce ai facut bun?..tragea de valize.

-Da..imi pare rau mami..dar stii ca el doar la mancare are capul!..eu si Liz ne tineam inca in brate.

-Da..scumpo..dar ce sa-i facem..tot pinguinul nostru ramane!..a deschis usa.

-Da doamnelor..dar sunt unul infometat..deci daca nu imi da-ti acum sa mananc..o sa ma dezintegrez!

Toti am intrat in casa..razand de mama focului.Andrew era inca la servciu..deci urma sa-l vedem cam peste trei ore..fiind ceasul 19:00.Liz a pus masa..defapt o mini masa..pentru ca masa cea mare urma s-o puna cand venea tati..ca sa mancam in familie.Noi doi am urcat sus..in camera lui Luke sa despachetam..pentru ca aveam ceva haine..lund in considerare faptul..ca urma sa stam pentru o luna jumate.

In tot acest timp Luke ma suparat pentru ca mi-a uitat cosuletul de dormit..pe care il aveam de la Mikey.I-am spus ca daca nu imi cumpara altul il elimin dupa lista mea porno.Da..stiu..dar asa a numit Luke condica nostra de prostii.Da..da..stiu..avem o condica..este un obsedat!Ei bine..Luke are obsesie pentru sex..dar nu ma deranjeaza..pentru ca am si eu obiceiurii de genul..de cand m-a prostit.si plus de asta..merita.Il iubesc foarte mult..si desi este bolnav mintal..este foarte iubitor..atent si linistit cand este nevoie..repet..cand este nevoie.Uneori as da cu el de toti pereti!

 -Imi aduci un pahar cu suc?..mecla de catelus plouat dar cu ochii la televizor.

-Nu pot in momentul asta..ma confrunt cu o mica problema!..blondu-l sa intors la mine..si efectiv a inceput sa rada ca fraietul.

-De ce te-ai transformat?Iti palce sa te smotocesc?..cum auzit cuvantul smotocit..mi-am luat forma umana.Mereu ma chinuie..ma trage de coada..si ma ciupeste de botic.

-Nu!Imi place sa iti fac numai zgarieturi pe fata aia a ta de neatent!..mi-am scos un prosop din dulap.

-Hai mai iubire..ti-am spus ca am uitat....s-a apropiat usor de mine..pentru cai ncercam sa par suparata.

-Ai uitat un amarat de cosulet..dar pinguinul ala de doi metri nu l-ai uitat?!..mi-am pus mainile in sold.Nu eram suparata..dar imi place cand el crede ca sunt..si fata fata aia de nevinovat.Este atat de dulce!

-Pai mai..pinguinul este mare..cosuletul este mic....si-a pus usor mainile pe talia mea..si vocea lui chiar imi rupea inima.Of ce enervanta sunt uneori..

-Da..dar mi-ai promis ca te ocupi tu..

-Hai mai puiule!Promit..ca maine la prima ora merg sa-ti cumpar tot ce vrei tu!Iti iau un cosulet mult mai frumos ca ala..si tot ce mai vrea pipocioara ta!..ma privea rugator..

Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum