21:13..minunat..a trecut ziua destul de greu..lund in vedere ca a trebuit sa stau cu blondul asta inchisa in camera.Cred ca restul casei inca hiberneaza..odihna fiind necesara pentru seara asta in care vom petrece trecerea in noul an..2015.Eu nu prea am reusit sa ma odihnesc..blondul sforaie ca un tractor..Pe tot parcursul timpului mi-am plimbat ochii pe pereti..tastat tefonul..filme..dar am adormit intr-un sfarsit.Cand somnul mi-a devenit mai dulce..
-Pisicuto..trezeste-te!..si-a pus mana peste a mea..pe care am inelul de la el..si si-a incolacit degetele de ale mele.
Vocea calma si rasuflarea calda din urechea mea imi cereau atentia..dar imi era prea somn sa reactionez.M-am intors cu spatele la el si mi-am pus mana pe ureche.Am simtit cum m-a lipit cu spatele de abdomenul sau provocandu-mi fiorii pe sira spinarii.Isi plimba ferm o mana pe coapsa mea..iar cu cealalta imi strangea parul intr-o coada de cal..tragandu-ma usor incat sa ma ispitesca.Am inghitit in sec si-am continuat sa ma prefac ca dorm..pentru ai da impresia ca nu am nici o reactie.A chicotit si si-a lasat mana sa alunece intre picioarele mele..o greseala imensa din partea mea sa dorm intr-o camasa de noapte pana la genunchi..prea cald.Un avion parca m-a lovit in cap cand mi-am indepartat genunchi lasandu-i intrare libera spre feminitatea mea..iar el dintr-o miscare mi-a indepartat chilotii.Ii simteam respiratia calda pe gatul meu..urmata de saruturi delicioase si repetate pana aproape de maxilar.Simteam ca inbunesc sub atingerile sale dulci si pline de ahhh..a inceput sa-mi frece acea crapatura a feminitatii mele..
-Chloe..cat te poate trada corpul tau...
Brusc si-a introdus degetul in mine..eu am apucat perna cu dintii ca sa-mi stapanesc gemetele ce-mi amenintau buzele.Dute-vino..degetul sau talentat ma inbunea la culme..si fara sa vreau mi-am ridicat pieptul scapand un gemat infundat..facandu-l pe blond sa chicotesca si sa-si adanceasca si cel de-al doilea deget..pana in punctul ce-mi oferea placeri multiple.Ma lasam manipulata de degetele si respiratia sa..care ma inebuneau si ma faceau sa ma cred pe alta galaxie.
-Incerci sa te comporti de parca nu te afecteaza..dar asta iubirea mea este dovada ca ma vrei acolo mai mult de cat orice.
Cat de nemernic este..cat ma inebuneste cu vocea lui usor ragusita..cat l-as bate numai in gura..dar are dreptate.Simteam cum obraji imi luau foc si cum sfarcurile mi se intareau mai rau ca pietrele.Afurisitul isi freca membrul de fundul meu..norocul fiind..acele haine care ne desparteau.S-a ridicat usor peste mine si mi-a capturat buzele intr-un sarut lacom...iar eu m-am lasat prada lui.Sunt o pisica a dracu de nexperimentata dar doritoare de prostii!Fara sa intrerupa sarutul s-a bagat intre picioarele mele...degetele sale pricepute parasindu-mi nebuna ce zacea intre copsele mele ametite.Am inceput sa ma frec de erectia lui...
-Mai incet iubito..am sa te fac sa te simti bine.....gafaia printre saruturi.
Am auzit un fermoar..iar privirea mea s-a fixat pe acei ochii albastri ce ma indemnau sa-mi dau capul pe spate.Mi-am strans ochii cand am simtit ceva fin..tare..la intrarea mea..si fara ezitare m-a patruns furandu-mi virginitatea cu o..singura..scurta..miscare.M-am ridicat pe coate socata..cu gura cascata si ochii cat cepele..simtind o durere imensa ce-mi ameninta intreg corpul.
-Esti ok?Ma pot opri daca te doare.....privirea lui usor speriata si glasul calm..imi rupeau inima.
-Sunt bine..ma simt foarte bine..continua..chiar vreau asta.....i-am prins fata in palme..sa-l calmez.
-Si eu..am nevoie de tine....s-a ridicat cu grija..fara sa iasa din mine..si si-a lipit buzele de ale mele.
-Suntem amndoi in asta....i-am raspuns fara ezitare..ba chiar l-am tras mai mult si mi-am incolacit bratele in jurul gatului sau.
CITEȘTI
Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]
Romansa-Ce dracu faci? -Nimic blondi! -Lasa-ma! -Nu nebuno! -De ce? -Vreau sa rup patul cu tine! -Obsedat tacanit! -Stiu ca ma adori! -Hai mai taci!