Capitolul 14.

656 31 10
                                    

Abia ce am reusit sa nimeresc usa corecta..mereu cand intru pe holul asta tampit..confund usile de parca nu fac asta de aproape doi ani.Astazi este ziua mea si a lui Luke..asa ca am fost sa comand un tort..impreuna cu iubita lui Calum..Shay.Baietii acum sunt la repetitii..impreuna cu Ashley..iubita lui Mikey..deci Luke..nu a avut cum sa se tina dupa noi..si sa ne enerveze.Facem 20 de ani..ironic..da stiu..aceeasi zi de nastere..iar Ash sustine ca asta este o zi predestinata noua.Luke..de vreo sapte lunii..a fost atat de presat..de inregistrarii..si turneu..incat a uitat complet..de ziua noastra..dar nu il invinovatesc..ba chiar imi fac griji pentru el..la fel si pentru celelalte trei testoase..care nu prea s-au mai odihnit in ultima vreme.In sfarsit John..le-a dat o pauza..de doua luni..iar in ultima luna vom merge in Australia.Cand am mers pentru a doua oara..m-am impritenit cu memele lor..si chiar am facut foarte multe lucruri distractive...si desi acum merg pentru a patra oara..imi este foarte foarte dor sa-mi petrec timpul cu ele si cu fratii mai mici a lui Ashton...si acum sigur v-a fi si mai frumos..pentru ca vor veni si Shay si Ashley.Cum spuneam..recunosc ca in anul asta..in weekenduri..am mai iesit la cate un suc in doi..sau la o pizza cu gasca..dar a fost mai dificil..gandindu-ne mereu la treaba.In legatura cu momentele noastre intime..ei bine..totul a mers bine..se pare ca pe Luke..nici oboseala nu-l opreste din a fi un pervers nebun.Apropo..baietii au aflat cu doua lunii in urma ca sunt pisica..iar Ash in sfarsit si-a dat seama de ce..uneori nu se mai se putea opri din stranutat in preajma mea..ei bine..alergia!Nu stranuta prea des..dar o face..cand intra in camera mea si a lui Luke..fiind singurul loc..unde ma pot transforma..si unde mai las accidental..par..cand ma smotoceste iubitul meu scump si drag..pe care jur ca o sa-l omor.As vrea sa mai mentionez ceva..Shay si Ashley sunt cele mai bune pritene..Mikey si Calum..le-au cunoscut cand au mers cu mine la Zoo..da stiu..cam ciudat loc pentru a cunoste pe cineva..cu care sa ajungi dupa sa fi impreuna.Shay si Calum..sunt de 6 luni impreuna..iar Mikey si Ashley..cam tot de atat timp..doar ca ei s-au combinat la o saptamana dupa.Ar mai fi cineva in peisaj..Sasha..o alta prietena de-a fetelor..dar care este putin cam..timida..si de care cu toti stim ca..Ashton este topit..de altfel..si ea dupa acesta..dar..Dumnezeu cu mila.Probabil o sa reusim noi intr-un final sa-i facem sa-si vorbesca..pentru ca devine cam penibila situatia..adica pur si simplu se plac..dar nu fac nimic in privinta asta.Am intrat in sala de inregistrarii..simplu..fara sa dam ceva de banuit blondului..si ne-am asezat pe canapea langa Ashley..unde..desigur am inceput sa barfim.Recunosc..de cand au aparut ele in vietiile nostre..in sfarsit am si eu cu cine sa vorbesc..adica nu ma plang..pentru ca si baietii sunt super..pot vorbii mereu cu ei..dar una este cand sunt fete..alta cand sunt baietii.

-Deci Sasha are un concept de mai bine s-ar inpusca in cap!...Ashley se juca cu buclele ei..dragalase.

-Mai..este fata nostra nu mai fi asa dura!Stiti..nu am putem sa o luam pur si simplu si sa o incuiem intr-o camera cu Ashton..si sa le dam drumul dupa ce incep sa vorbesca?!...Shay..pot sa jur ca este mai dusa cu pluta de cat Calum.

-Shay,esti geniala!...toate am inceput sa radem..si sa ne dam coate.

-Stai putin..doar nu vreti de gand sa le facesti chiestia asta?!...ador cand Ashley..face pe inofensiva.

-Nu vad care ar fi problema!Alta alternativa nu avem..si crede-ma..m-am cam saturat sa vina Luke mereu la mine sa sa-mi povestesca..ca Ashton se plange la el..ca o place pe Sasha..si nu stie cum sa vorbesca cu ea!...mi-am dat ochii peste cap..pentru imi mutasem privirea spre Luke..care imi arata niste prostii cu degetele.Logic..ca am izbucnit subtil in ras..

-Ok,pai atunci..facem asa!Diseara..ii incuiem in camera lui Ash!...Shay..isi freca mainile malefic..

-Perfect asa ramane!Shhii..vine Mikey!..Ashley ne-a lovit peste umerii..ca sa ne atraga atentia.

Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum