Capitolul 13.

701 34 14
                                    

O saptamana a trecut..atat de greu..in sensul ca eu si Luke nu am prea avut timp pentru noi.Anul lor a inceput deja cu o groaza de evenimente incrdibil de distractive si placute.Eu si Luke abia ce am putut sa avem parte de niste saruturii fugitive..imbratisarii..in pauze..la masa..dimineata..sau inainte de culcare.

-Ashton..tu nu faci fata aia de curva la mine..clar!?!..i-am dat un pumn in umar.

-Cam moraconoasa..tu asa?...s-a bagat in mine..si m-a asezat pe genunchi sai...incepand sa-mi ciufulesca parul.

-Ashton..las-o!..a strigat Calum ironic..privindu-ma ca un pervers..stiam la ce facea el aluzie..mama lui de chinezoi!

-Da frate..nu i-a mai dat Luke..stii....s-a oprit cand privirea mea de criminal l-a strapuns pana in maduva oaselor..jur pe Dumnezeu..ca daca Ash nu m-a tinea strans..saream pe roscovan si ii rupeam toata claia aia de fan.

-Te'dracu..Mikey!Sa te....nu am reusit sa continui pentru ca Ashton mi-a infipt fata in pieptul sau.Toti radeau ca niste morii hodorogite..si la ce morocanoasa eram..as fi putut sa fac pilaf din ei!

-Nu il mai da si tu dracu!S-asa isi bate destul soarta joc de el!..Calum a aruncat cu o felie de pizza in Mikey.

-Hai sa moara ma-ta?Cum isi bate ma..uimeste-ma!..i-a aratat degetul din mijloc.

-Forever Alone!..a strigat Calum..razand cu gura pana la urechi.

-Hai gata gata cu foto sinteza!

Cand am auzit vocea mea preferata si un scartiit de usa..am inceput sa ma zbat..si sa-l imping pe Ash..si sa-l bat..pana am reusit sa scap.Eram disperata..vroiam atat de mult sa-l imbratisez pe pinguinul meu pretios.Plecase in oras cu John..impresarul..cand eu dormeam..de aceea nu ma luase cu el..si stiu pentru ca mi-a dat mesaj."Nu te-am trezit pentru ca tin la fata mea si nu vroiam ca pisicuta sa ma desfigureze.Iubito,am vrut sa te iau cu noi..dar repet..stiu ca nu iti place sa te trezesc.Promit ca ma revansez.Te iubesc din toata inima!"

-Iubitule!!!...blondu-l si-a deschis larg bratele..si m-a prins ca pe un catelus entuziasmat.

-Iubito!!!!...ma stragea atat de tare..era la fel de inebunit ca mine.Acum..fiind in sfarsit weekendul..aveam doua zile..numai pentru noi doi.

-Ai dracu puricosi!..a strigat Mikey.Era putin cam iritat..ehh..ce sa-i faci..nu-l pune nimeni sa stea cu capul numai in calculator..cand ar putea sa invite o fata in oras.Sa moara de oftica!

-Hai iubire..noi avem niste treaba!..Luke m-a luat in brate ca pe o mireasa..privindu-l malefic pe Mikey..care fierbea in suc propriu.

-Ce?..am intrebat eu..ca si cum nu intelegeam.

-Sfarsit de saptamana!Stii tu?!..Luke m-a muscat de buza inferioara..iar baieti se uitau la noi ca niste lupi..si isi dadeau coate.

-OOOOOOOOOOOOOOO!!!!!...au strigat toti la unison..iar Luke a inceput sa urece scarile cu mine in brate.

-Hai mai terminati!...am strigat eu razand.

-------------------------------

Cred ca Luke isi bate joc de hormonii mei!La dracu..suntem in camera de peste o ora..si tot ce-am facut a fost sa facem cate un dus..pe rand..si sa ne uitam la TV..iar asta deja sforaie.Am crezut ca o sa ne distram si noi putin..nu ca as fi disperata..dar pana acum am facut-o numai odata..si deja sunt lesinata dupa inca o tura!

Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum