Mi-a capturat buzele in tip ce statea aplecat peste mine,cu mainile sprijinite in pat.Mi-a acoperit coapsa cu mana..strecurandu-si genunchiul intre picioarele mele.Palmele mele alunecau peste coastele lui tragandu-l mai aproape de mine.Si-a trecut limba peste buzele mele..iar eu am scapat un mic suspin de placere si emotie.Degetele lui au trecut usor printre sanii mei pana peste pielea abdomenului stationand in apropierea zonei mele intime.Mi-a sarutat burta..si dupa si-a pus mana pe obrazul meu fierbinte.Ochii lui albastrii se jucau cu ochii mei verzi..purtandu-ma pe brate spre o alta lume.Si-a facut drum cu buzele pe linia maxilarului meu spre gat pana la clavicula.Mi-a supt usor pielea sensibila in timp ce mana lui jucausa isi facea de cap cu unul dintre sfarcurile mele.Fiecare atingerea a lui imi trimetea impulsuri de placere putin mai jos spre micuta mea nerabdatoare ce-si astepta cadoul mult ravnit.Si-a indepartat gura spre sfarcul meu lingandu-l obraznic..lasand saruturi scurte in jurul lui.Si-a ridicat fata si-a bagat-o intre picioarele mele..limba lui...
-Chloe..te masturbezi cumva?...mi-am deschis ochii cand ceva m-a tras de nas.Erau degetele nesuferitului blond si enervant.
-A?Luke?Ce?...am tresarit cand am relizat ca stateam cracanata..cu mana intre picioare.
-Pai ce faci..te pipaiai aici in fata mea..crezi ca este o idee buna?...Luke avea o privirea de pervers iesita din comun..si un zambet mai viclean de cat a unui lup turbat.
-Ce?Tu?A?...mi-am tras perna in poala si m-am ghemuit.Luke s-a intins pe spate si sa sprijinit pe coate.
-Pai daca mai scoti mult sunetele ale..mi-e tare fica ca nu o sa-mi mai pot stapani prea mult Texasul!...mi-a facut semn cu capul spre umflatura generoasa din pataloni lui.Deja imi simteam obraji arzand..si cand am relizat ca ma holbam ca prosta la prietenul lui..imediat mi-am bagat capul in perna.
-Luke..esti asa un nenorocit!..l-am impins cu picioarul jos din pat..iar el cred ca foarte probabil a facut o groapa pana in China..asta pentru ca sunetul la contactul cu dusumeaua a fost unul cam exagerat.Spre dezamagirea mea..el inca traia..pentru ca rasetele lui de muiere rasunau in toata camera.Sper sa aiba o vanatatie sau ceva ca invatatura de minte.
-Si tu o perversa mica!Nu ma face..ca acum ma dezlantui!...si-a ridicat mainile in aer si in secunda doi s-a ridicat in picioare..acum reusind sa-l vad.A dracu carnea pe el..ce noroc..nu avea nimic..era perfect intact.
-Termina!...am izbucnit.
-Ce dracu e asta?...ma privea surprins..iar ochii lui erau cat cepele.
-Poftim?
-Tu!Dumnezeule!...si-a bagat mainile prin par..aparent socat.
-Ce aiiiii?Miaww!!!...am tresarit cand am relizat ca tocmai miorlaisem.Ce am facut..o Doamne..am belit-o!
-Esti o o o......se balbaia mai rau ca mine cand a trebuit sa recit o poezie despre elefantei in clasa a-III-a..si imi privea hainele care ma inconjurau.
Mi-am ridicat o mana din reflex..si am relizat ca nu era o mana.Am rasit ca si arsa din pat..si m-am bagat sub pat..relizand ca ma transformasem.Practic daca reveneam iar om eram goala pusca.Am simtit cum blondul s-a aplecat si s-a intins pe jos..ridicand patura.
-Chloe..iesi afara!...lovea incurajator cu degetul in parchet..iar greseala lui era ca ma incanta ca un ghem de ata.
-Nu......m-am intors cu spatele.
CITEȘTI
Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]
عاطفية-Ce dracu faci? -Nimic blondi! -Lasa-ma! -Nu nebuno! -De ce? -Vreau sa rup patul cu tine! -Obsedat tacanit! -Stiu ca ma adori! -Hai mai taci!