Am iesit din baie cu o falca in pamant si alta in cer..incercand sa-mi caut echilibrul perfect pentru insiruirea de scarii ce duceau spre bucatarie.La dracu..casa oameniloar astora are trei etaje iar noi doi stam in primul.Domnul Luke deja este la bucatatie sa aiba grija de Zoe..pentru ca Liz face tortul pentru anul nou impreuna cu Celest.Toata chiestia asta o stiu din mormaielile lui Luke..cand mi-a spus sa dorm linistita..si logic m-a si pipai putin..dar imi era prea lene sa-l ciomagesc.Nu stiu de unde are atata enegie..pentru ca toata noaptea m-a tinut treaza sa ma joc cu el un joc tampit pe calculator..iar eu sunt amortita si lesinata de somn..abia ce m-am dat jos din pat.
In bucatatie domnul Luke se juca cu micuta pisicuta..in timp ce Celeste si Liz isi vedeau de treaba lor..si pot spune ca mainile lor fac minunii.Tortul este imens adica are cinci etaje..foarte probabil vroiau sa hranesca intreg orasul.O da..am uitat sa mentionez ca o sa-l joc in pirioare pe Luke..pentru ca aseara nu a vrut sa ma lase sa-l tund.Nu ma deranjeaza ca sta cu parul in toate directiile..adica pana la urma cine sta sa-si aranjeze parul acasa..dar totusi..el este un dezordonat.
-Hey..neata domnelor!...m-am asezat la masa..razand..doamnelor fiind in spirit de gluma.
-Neata puiule!..mi-a raspuns Liz..razand in timp ce aranja niste furculite intr-un sertar..cu spatele la mine.
-Iubito!...a sarit Luke in fata mea..acoperindu-ma ca un pom.
-Neata Chloe!Luke..ce Doamne iarta-ma ii faci?...nu o puteam vedea pe Celeste din cauza spatelui lat al blondului enervant.
-Luke,ce ai?...l-am intrebat incercand sa-l imping,dar statea ca o stana de piatra.
-Coada ta!...mi-a soptit.
-Ce?
-Coada ta..femeie!Ti-a iesit coada!...mi-a soptit dar acum putin mai tare...Nimic..doar ca vroiam sa o conduc la masa..vreau sa guste putina crema de ciocolata!Stiu ca ii plac dulciuriile!...a continuat pentru Celeste.
-O ce dragut!Pai bine mai puiule..am pus-o in castronelul verde din frigider!...a continuat Liz.
-Mersii mama!...Luke m-a condus la masa incercand sa-mi ascunda coada.
-Multumesc mami Liz!Siii..ati facut o treaba foarte buna!Este foarte frumos tortul!...m-am asezat pe scaun..si mi-am scuns coada agitata sub masa.
-Defapt Chloe..noi am fost cu Zoe in parc..iar cel care s-a ocupat de tort..a fost Luck!...a continuat Celeste prinvindu-l mandra pe Luke.
-Awww..cofetarul meu!!!!...l-am tras de gat si i-am oferit un sarut pe nas.
Dupa ce l-am felicitat..la fel Liz si Celeste..ele si Zoe s-au retras in curte la o limonada..iar noi doi am ramas in bucatarie.Am rasuflat usurata cand in sfarsit nu am mai fost nevoita sa-mi ascund coada care nu prea tinea cu mine..incerca sa iasa nonstop de sub masa.Nu inteleg de ce nu pot s-o fac sa dispara..oare am inebunit s-au asta vrea sa-mi ingreuneze viata?!..off..cand sa ma ridic de la masa sa merg sa-l ajut pe blond sa spele vasele..intr-o fractiune de secunda m-a impins si m-a ridicat pe masa..in sezuta.
Si-a lipit buzele de ale mele si mi-a muscat tandru buza inferioara ca eu sa-mi deschid gura si sa-i dau perminiunea sa continue..ohh..mi-am inclestat dintii si mi-am pus mainile pe piptul sau infingadu-mi unghile sa-l provoc..blondul a inceput sa rada prinzandu-ma cu mainile de genunchi..urcand usor pe pulpe strangandu-le lacom.L-am impins cu palmele facandu-l sa se dea cativa pasii in spate..dupa am inceput sa dau din coada cu gandul sa-l intarat..
CITEȘTI
Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]
Romansa-Ce dracu faci? -Nimic blondi! -Lasa-ma! -Nu nebuno! -De ce? -Vreau sa rup patul cu tine! -Obsedat tacanit! -Stiu ca ma adori! -Hai mai taci!