Minunat..perioada aia penibila a lunii..si acum stau si zac ca o proasta in pat..cand baieti si fetele sunt jos si se maimutaresc.La 14:00..Ash si Luke..au venit si ne-au luat..acasa..chiar daca eram inca mahmure..ei insa erau foarte bine..barbatii astia!
-Luke..te rog frumos nu mai face atata galagie..stii ca nu suport!..am aruncat cu o perna in spatele sau.
-Pisica afurisita!Lasa-ma..trebuie sa trec de nivelul asta blestemat!..nici macar nu s-a sinchisit sa se intoarca cu fata la mine.
-Luke..daca nu te potolesti..jur ca ma fac pisica si sar pe geam!..aveam niste junghiuri..incat imi nevea sa mor..deci v-a dati seama ce tare vorbeam.
-Minunat..si o sa topai cu absorbantul lipit de blanita.Abia astept sa te vad!..era absorbit intru-totul de joc..dar comentariile lui..inca erau bune.
-Te urasc!..am tipat si mi-am pus perna in cap.
-Da..si eu te iubesc!..radea ca un nesimtit.
-Mai ai putin si te insori..si tot la prostii iti este capul!...mi-am inchis ochii.
Dupa inca zece minute in care eu..stateam cu picioarele lipite de peretii..in niste pozitii foarte ciudate..Luke si-a terminat jocul ala radicol.A iesit din camera..si in sfarsit liniste..asa ca m-am bagat sub cearceaf..dar cand sa-mi inchid ochii..usa s-a deschis.
-Luke..esti un nesi..
-Doo..cu perioada la pamant?!..bruntetul s-a apropiat de mine..zambind stramb..stia forte bine cat de greu imi era.
-Da..Calum..
-Of..hai la mine!Vine si nasica Shay..si o sa te simti mai bine!...da..nasica..ei vor sa ne fie nasii.
Calum si-a dus bratul pe dupa umerii mei..iar eu mi-am lasat capul pe piptul sau cald.Mereu cand sunt la pierioada..si stau in camera cu orele..Calum si Shay..vin si stau cu mine..ma fac sa rad..sau ma alinta ca pe o pisica..o stai..sunt o pisica!Si pana sa fie cu Shay..Calum facea chiestia asta..si ador..ca ei nu sunt gelosi.Toti suntem o familie..ne-am atasat unii de altii enorm..suntem foarte afectosi..off imi vine sa plang..Doamne cat de mandra sunt!
-Iubito..ti-am facut un ceai!...Luke a intrat in camera cu o cana..urmat de Shay.
-Off..nasoala treaba!...bruneta a venit langa mine si ma mangaiat usor pe burta.
Toti patru stateam in camera..intinsi pe pat..Calum fiind ca o saltea.Adica eu si Luke stateam cu capetele pe piptul sau..iar Shay..ii statea intre picioarele..cu capul pe burta.Calum este catelul nostru..si este un dulce.Intre timp..ni s-au alaturat si ceilalti patru retardei.Mikey o tinea in brate pe Ashley..pe fotoliul de langa pat..iar Ashton statea pe salteaua lui Luke..pentru exercitii..iar Shasa..in bratele sale..ca un copilas micut.Ei doi sunt mai sensibili..si sunt asa dulci..bine Ash..la prima vedere pare un dur..pentru ca are si masa musculara mai dezvoltata..plus parul ala ondulat si ciufulit..dar defaptt este un mielusel.
-Pinguinule....m-am uitat la Luke..ca un catelus plouat..iar el s-a prins imediat de idee.
A inceput sa ma mangaie pe burta..pentru ca ma durea destul de tare.Toti ne uitam la un film..admosfera era linistita..ba chiar intre timp au adormit..mai putin noi doi.
-Ce iti doresti?..intrebarea lui m-a luat prin surprindere..pentru ca nu o intelegeam.
-La ce te referi?...amndoi vorbeam in soapta..ca sa nu trezim gradina Zoo.
CITEȘTI
Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]
Romance-Ce dracu faci? -Nimic blondi! -Lasa-ma! -Nu nebuno! -De ce? -Vreau sa rup patul cu tine! -Obsedat tacanit! -Stiu ca ma adori! -Hai mai taci!