Capitolul 1.

1.2K 59 16
                                    

In prezent...

Liniste si pace.Doamne cat am tanjit luna asta dupa asa ceva..de cand stau cu baieti astia patru..viata mea a devenit o continua nebunie.Locuim impreuna de o luna de zile..si desi mi-au propus asta din prima zi..i-am refuzat..dar cand au aflat ca nu am pe nimeni si ca stau cu chirie..au insistat si am sfarsit in situatia de fata.Am propria mea camera si sunt foarte mandra de ea..pentru ca are toate conditiile de care nu ma asteptam sa beneficiez vreodata.Faza este ca..mai mult suntem plecati d-acasa.dar chiar s-asa..imi place sa stau in diverse hoteluri si sa ma plimb in fiecare zi.In calitate de stilist personal..trebuie sa ii insotesc peste tot..si sa ma ocup de aspectul lor.chiar si vestimentar.Ne intelegem foarte bine..mai ales ca suntem apropiati de varsta..Luke si Calum avand 18 ani..Michael 19..iar Ashton 20.Ei nu ma platesc..adica eu nu beneficiez de un salariu.defapt o faceam in prima saptamana pana sa locuiesc cu ei..dar cand m-am mutat,am devenit ca o familie.Mancam impreuna..ne distram impreuna..practic daca stau sa ma gandesc mai bine..ei sunt sigurele persoane din viata mea la care tin si pe care ma pot baza.Desi o luna este o perioada destul de scurta..mi-au demostrat ca sunt niste baieti de nota 11..lasand deoparte glumele deocheate ale lui Luke.

Cele patru testoase ninja nu erau acasa..pentru ca aveau un interviu.iar eu fiind racita am ramas acasa.Desi am insistat sa merg cu ei..m-au refuzat..spunand ca isi vor acoperi parul cu sepci.plus ca domnul Ashton..m-a amenintat  ca ma incuie in casa..daca nu stau sa ma fac bine de buna voie si ne silit de nimeni.Raceala mea se datora prostiei lui Michael..care imi bagase zapada pe spate cand iesisem sa matur poteca ce duce spre poarta.ca sa ne deplasam mai usor.

-Scooby-doo..mai traiesti?!...vocea lui Calum care se auzea de jos..deja imi dadea dureri si mai mari de cap.

M-am ridicat agale din pat..si mi-am luat sosonei cu cu ponei si halatul mov.Aveam frisoare..simtindu-ma ca intr-un iglu..dar cu toate astea trebuia sa raspund la ordin.Scooby-doo..este porecla pe care mi-au dat-o pentru ca sunt obsedata dupa catelul asta maro si fricos..desi in relitate evit cainii cu dezavarsire..pentru ca am o fobie.Scarile pareau mai lungi..iar picioarele mele pareu mai greu de transportat.Baieti se fataiau de colo-colo cu tot felul de ghirlande pentru Craciun si vorbeau foarte tare.

-Ce faci mai Racit-doo?...Mikey a venit spre mine si m-a luat in brate..iar eu mi-am scufundat capul in pieptul lui.

-Mikey..cara-te!Sunt asa din vina ta..macar mi-ati cumparat medicamentele pe care v-am rugat!?...aveam o voce de mort si abia ce puteam sa stau in picioare..de aceea ma si echilibram de rescovan.

-Orice pentru cea mai dragalasa si frumoasa blonda din lume!...Ash mi-a intins o punga cu medicamente si un pahar cu apa.

-Acum bati vrun apropo la bancutile tale cu blonde?...i-am scos limba pentru ca el mereu face bancuri cu blonde pe seama mea.Iubeste foarte mult genul asta de bancuri..iar eu sunt cobaiul sau.

-Scooby-doo..nu fi moracanos!Stii ca nu imi permit cu tine?!...m-a ciupit de obraji si dupa mi-a sarutat crestetul capului.

-Ochii verzi niciodata sa nu-i crezi!...am continuat eu.

-Scooby..eu am ochii hazel..deci uneori si caprui..iar faza cu verzi..bine de stiut!...le-a facut semn baietilor sa se uite spre mine..incepand toti patru sa rada.

-Haha..ce daca am ochii vezi..nu insemna ca mint,asta se portiveste mai mult lui Mikey!...m-am aparat eu in timp ce inghiteam pastilele.

-Haha..ce sa-ti spun..da-ti vina pe unicorn..foarte matur baieti!...a continuat Mikey..care abia ce-si muta ochii din telefonul mobil.

Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum