Capitolul 6.

889 42 12
                                    

-Craciun fericit si voua catelusilor..cu ce ocazie?...le-am raspuns lui Calum..Mikey si Ash..prin conferinta.

-Pai pe langa faptul ca vroiam sa sunam de la prima ora sa iti uram Craciun fericit..mai vroiam sa stim daca mai traiesti!..Calum chicotea.

-Sunt bine..defapt sunt foarte bine..ma simt minunat!...ma jucam cu noul meu inel..de la care nu puteam sa-mi mai mut ochii.

-Scooby-Doo..ce ai patit Doo?...Ash chicotea.

-Nu am patit nimic..doar ca sunt fericita ca ma inteleg cu parintii lui Luke!

-Asta este o veste super tare!Si ia zi..doar atat?...a continuat cu vocea lui de pervers.

-Aproape Ash..doar ca ar mai fi ceva..

-Uimeste-ne!...a tipat Mikey.

-Pai Luke si..

-Luke si..zi odata!...a tipat Mikey.

-V-ati combinat..am dreptate!?!?!?...a tipat Calum.

-CALUM!

-Sa mori tu..mama?!...a tipat Mikey.

-Bravo Scooby-Doo!!!...a tipat Ash.

-Acum esti doamna Pinguin!...a tipat Calum.

-Terminati nebunilor!!!!

Dupa inca o jumatate de ora in care am dezbatut acest subiect..in care ei m-au tachinat in ultimul hal..am coborat in sufragerie..unde i-am intalnit pe fratele Ben..fratele Jack..nepotica Zoe si cumnata Celeste.Nu pot sa cred cat de mult pot semna fratii astia trei..adica acelas zambet..par..ochii..si acelasi ras de fata.Jake este cel mai inalt..iar Ben cel mai scund,iar Luke la mijloc,dar faza comica este ca..Ben este cel mai mare.Micuta Zoe..este un strumf foarte foarte dulce si cuminte..dar si foarte jucaus si vorbaret.Celeste..este o tipa foarte de gasca..vorbareta..si draguta..iar micuta Zoe ii seamana de minune.

------------------------

 -Luke.tine-ma!...incercam sa pun steaua in varful bradului pentru Zoe il miscase si cazuse..iar Luke ma tinea in spate.Defapt stateam pe umerii lui..iar el se clatina intentionat ca sa ma sperie.Inaltimea pentru mine nu este o problema..cum de altfel nici alte chiestii.

-Hai Luke.fi mai atent..vrei sa ramai fara ea!?...a strigat Jake..care radea si facea poze tuturor.

-Da ce Chloe..nu ai incredere in mine?!...radea ca un nesimtit..si mai ma si ciupea de bulane..cum le spune el.

-Sa stii ca tin mai mult la coastele mele de cat la increderea in tine!...i-am replicat incercand sa ma echiliprez..asa ca mi-am infipt degetele in parul lui.Mereu am tendinta sa ma joc cu firele lui rebele..dar trebuie sa ma abtin..si sa-mi pun pofta in cui.

-Luke..ti-a taiat-o!...a strigat Ben care o ajuta pe Zoe sa-si despacheteze cadoulrile.

-Pai nu stiu eu ce-mi place?!...m-a tras de gat..ca sa ajung cu fata in fata lui,si m-a sarutat pe obaz.Toti ne priveau zambind si chicotind..iar eu simteam ca mor de rusine.

-Luke termina!...m-am ciupit de obraji..iar el dupa mi-a dat drumul usor jos..si m-a luat in brate.

-La masaaaaa!!!!...a strigat Andrew.

Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum