-Hai pitico..trezirea!...niste degete calde se plimbau pe obrazul meu stang.Brusc am tresarit..cand ochii mei au facut contact cu acei ochii albastri ca cerul si zambetul perfect.
-Luke..ce dracu cauti langa mine?...m-am ridicat rapid in sezuta..si i-am facut vant pe spate.
-Ai adormit plangand..si nu am vrut sa te las singura......era ciudat de calm..si se ridica de pe canapea..fara miscari bruste.
-A..scuze...ma speriasem.....mi-am frecat fata cu palmele..si dupa mi-am dus genunchi la piept.
-Chloe..nu ti-as face nimic fara sa vrei si tu!Acum raspunde-mi la intrebare!...s-a asezat in fata mea..si s-a pus in pozitia lotus.
-Ce intrebare?
-De ce urasti Craciunul?!
-Pentru ca parintii mei au murit in ajun!Multumit?!
Mi-am pus mana la gura cand am realizat ca tipasem la el ca niciodata.Statea neclintit si ii puteam citi tristetea din privire.M-a incojurat cu bratele..eu pur si simplu nu puteam reactiona..o moleseala rapida mi s-a instalat in corp.Mi-am scufundat capul in piptul sau cald..el sprijinindu-si barbia pe capul meu.
-Iubire..nu este vina sarbatorii in sine ca ei au stii tu.....mi-a sarutat crestetul capului..si m-a stans si mai tare in bratele sale calduroase.Inima imi batea foarte tare si abia puteam sa vorbesc.El tocmai imi mi-a spus iubire..nu blondi sau Chloe..ci iubire..
-Ai dre..ptate..dar pur si simplu...nu pot sa fiu fer..icita..gand..ul ca ei nu mai sunt alat..uri de mine ma distr..uge...
-Nu mai plange..nu imi place cand plangi..nu vreau sa plangi!...vocea lui era ragusita si ciudata.Mi-am ridicat privirea si ma dat de ochii lui albastri.
-Luke..esti ok?...mi-am pus mainile pe obraji lui neobisnuit de rosi.
-Nu!De ce plangi..vrei sa plang si eu?!!!...si-a inchis ochii si si-a lipit fruntea de a mea.Respiratia lui calda se plimba pe pielea mea provocandu-mi fiorii.
-Serios?...am chicotit si l-am sarutat pe nas.Se comporta ca un copilas mic..ceva nou pentru mine.Nu stiam si latura asta a lui.
-Da..nu pot sa rezist..ce dracu faci acum?Vrei sa ma vezi plangand?...m-a sarutat pe frunte..si dupa mi-a incrucisat bratele ca sa para bosumflat.
-Dar ce naiba..unde a plecat domnul Luke ala smecher?...mi-am pus mainile in sold..asteptand un raspuns inteligent din partea blondului.
-La dracu sa ma pieptene!...m-a strans de obraji cand a observat ca am inceput sa rad.Ma amuza coportamentul sau..si in cazul in care intentiona sa ma faca sa ma simt mai bine..efortul nu era in zadar.
-Ok..asta este ciudat.Nu era deajuns ca dansezi ca o balerina..acum asta?...i-am dat un bobarnac in nas.
-Chloe..tu vrei sa te bat?...si-a ridicat sprincenele revoltat.
-Plang!...am facut o fata de catelus ploat.
-Gata..gata!Doamne cat de frumoasa esti..uita-te si tu ce-ti sclipesc ochii!...si-a pus palmele reci pe obraji mei..care simteam in orice secunda..s-ar fi putut face gratar pe ei.
-Oameni cu mainile reci sunt...
-Sinceri..Chloe!
------------------------------
Am intrat in casa lui Luke..unde ne-a intampinat Liz..mama lui.O doamna foarte draguta..care din primele secunde a insistat sa ii spun Liz sau mami..sa nu auda de doamna..pentru ca o face sa se simta batrana.In cele din urma l-am cunoscut si pe tata Andrew..care isi repara masina.Un om foarte de treaba..caruia ii place sa rada nonstop.Cam trei ore ni le-am petrecut cu parintii si cu batranica Molly..catelusa lui Luke.Eu am evitat contactul cu ea,pentru ca nu prea ma simt in largul meu in preajma cainilor.In cele din urma..a venit si timpul sa-mi vad camera in care urma sa stau pentru doua saptamani.Cand am intrat si am vazut toate acele chiestii pentru baieti..mi-a picat fata..relizand care era defapt problema geniala.
-Ce pinguinii tai ai in capul ala hodorogit?!...am aruncat cu geanta dupa el.
-Femeie..tu esti dementa?!...s-a ferit..si s-a ascuns in spatel usii razand.
-Dupa ce ca trebuie sa stau in casa ta..acum asta?!...m-am aruncat in pat..simtind cum o luam razna.
-Daca nu-ti convine..dormi cu Molly!...rasul lui de fata ma scotea din minti.
-De ce naiba nu pot sa dorm nu stiu..altundeva?De ce tocmai in camera ta?...am tresarit cand s-a aruncat peste mine.
-Pentru ca in salon o sa stea fratemiu Jake..iar in camera de oaspeti fratemiu Ben..cumnatamea..si dulcea mea nepotica!...zambetul sau viclean ma provoca sa-i sparg capul..dar ochii lui imi oferea controlul de care aveam nevoie sa ma pot abtine.
-Ai facut-o intentionat?!...l-am tras de par..dandu-i capul pe spate.El a scapat un geamat de placere..si dupa si-a muscat buza inferioara satisfacut de gestul meu.
-Si ce..oricum nu aveam de gand sa te las singura?!Vreau sa stau cu tine nonstop!...m-a cuprins cu bratele..si m-a ridicat in poala lui.
-De ce ma rog?!...mi-am pus mainile pe umerii lui si l-am strans foarte tare ca sa-mi canalizez toata furia.
-Pentru ca esti a mea si vreau sa ne distram!...ma muscat de buza si dupa m-a impins pe spate..dupa s-a ridicat lasandu-ma cu ochii in soare.
A iesit din camera razand..iar eu il priveam ca o prosta cu gura cascata.Cumva a spus ca sunt a lui?Nuuuuuu..doar am inebunit!Cu asta a pus capac..nemernicul asta de pinguin vrea sa ma faca sa inebunesc dupa el!
Va ruma:
-Tu chiar stii sa cumperi cadouri?
-Nesuferito..taci!
-Lasa-ma!
-Deci,ce parere ai?
-Il ador!
CITEȘTI
Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]
Romance-Ce dracu faci? -Nimic blondi! -Lasa-ma! -Nu nebuno! -De ce? -Vreau sa rup patul cu tine! -Obsedat tacanit! -Stiu ca ma adori! -Hai mai taci!