Capitolul 20.

915 37 20
                                    

-Ahh..ma doare foarte tare!Mai usor..nu pot sa respir!!!

-Dulceata..incearca..nu putem sa ne oprim acum..aproape am terminat!

-Auuu...nu stiu cat mai pot sa rezist..este foarte dureros..

-Futu-i mortii masii de corset!Da-mi-l mie ca daca nu-l fute draci!..striga viitoarea mea nasica Shay..venind cu ceva spalcu..caruia nu ii vad atributia in operatiunea stragerea cablului de date la roche.

-Calmeaza-te draguto..gata..am terminat!..o linisteste Liz..apoi ma saruta pe frunte.

-Mama Liz..mai usor cu pupaceala ca am muncit trei ore la machiajul ala!..striga Ashley..aranjandu-si buclele in oglinda.

Fuck!Inca 10 minute si trebuie sa ma urc in limuzina.Cred ca o sa lesin pana la altar..am emotii de-mi pica parul din cap.Omg!Cum o arata Luke?Cum arat eu?Fetele m-au nenorocit cu laudele..rochia..machiajul..simplu dar totodata adorabil..pantofiori..frenciul unghilor..rujul..rosu..omg mor!

-Ai de capul meu!Michael..scumpule..care parte din cravata se stange la gat nu ai priceput-o?Vrei s-o sun pe mama-ta si sa-i spun ca nu respecti ce iti cer?..striga Liz..lovindu-l cu coasa de la peria de piptanat.

-Daca Luke n-ar fi prietenul meu..si nu ar fi necesara participarea mea in mod obligatorie la nunta..m-as arunca in fata primului autobuz care duce spre Narnia!..striga el..alergand in jurul canapelei din salonul hotelului.

Dap..suntem intr-un hotel..asta pentru ca..Luke trebuie sa fie acasa..fiind mirele..si cum noi locuim in aceiasi casa..iar el nu are voie sa ma vada pana in altar..alta alternativa nu am avut.Am inchiriat cele mai mari si spatioase cinci camere din hotelul..restaurantului in care vom tine petrecerea.Da..Michael..Ashley..Shasa..Shay..si Liz..au ramas cu mine..iar Ashton..Calum..Ashrew si impresarul Jhon..cu Luke.

Ne-am luat carabalacul..si cu greu am urcat in limuzina de un alb delicios si perfect imaculat.Eu si soferul si toata linistea asta presanta..o sa mor!Toti sunt in masinile lor..si in cinci minute o sa fiu la biserica.Ma scurg..sper sa nu tanspir..omg!Doamne cati oameni vor veni..70% vedete..omg!Mor!Nu..nu trebuie sa mor!Pisoiasul meu are nevoie de mine vie!Of..mor!Nu l-am mai vazut de ieri seara!Offf...deja imi este dor de el.

----------------------

Andrew mi-a prins usor bratul..si cu pasi timizi..in ochii tuturor acestor oameni care sunt numai un sambet..pornim carte altar.Doamne..printul meu..cat de frumos..cat de frumos poate fi..viitorul meu sot!Te rog sa nu ma impidic!Bine ca am decis sa nu pot vual ca acum faceam spagatul pe covorul rosu..

-Fetita mea..esti minunata!Succes!..mi-a marturisit Andrew..plasand un sarut timid pe orazul meu stang.

-Multumesc!..i-am strans mana..iar el m-a imbratisat strans..facandu-ma sa-i simt toate ematiile ce-i clocotesc in interior.

Si-a intins mana mare..degetele lungi si subtiri spre mine..iar Andrew mi-a dat drumul.A sosit momentul..incremenesc..sper sa nu ma transform in pisica si sa sfarsim cu o interventie geniala..care sa-mi strice ziua..ca ii fac praf!

Costumul lui negru..atat de perfect..papionul..albastru..la fel ca ochii sai patrunzatori..parul ciufulit da totodata perfect aranjat...Doamne cat pot sa-l ador..cat de frumos poate fi!Din ce carte ai iesit?

-Iubire..respira....imi sopteste blondul..strangadu-mi mana micuta.

Dau din cap si cu inima aproape in gat..ma intorc indrumata de privirea cristalina a ochilor sai..spre parinte.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nebunie?! [5 Seconds of summer:Luke.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum