"Aklına bir şeyler geliyor m-"
Umut'a doğru döndüğümde çoktan uyuduğunu Gördüm. Arabayı durdurup arkada hep sakladığım battaniyeyi üzerine örtdüm.
Ee Peki Şimdi ne yapacağım. Bir süre düşündükden sonra kendi evime götürmeye karar verdim zaten nerde kaldığınıda bulamamışdık.
Eve vardığımızda arabayı Park edip indim ve Umut tarafa geçdim. Saçmalamayın Tabiki kucağıma almayacağım. Koluna yavaşca vurdum ve ismini Söyledim ama biraz kıpırdanıp gene uyumuşdu.
Derin bir nefes aldım ve biraz yaklaşdım.
"Umut, Umut. Hadi uyan. "
Uzun uğraşma sonrası sonunda Gözlerini açmışdı. Biraz etrafa bakıp şaşkın Gözlerini Bana çevirdi.
" burası neresi. "
Elimi enseme atıp kaşımaya başladım.
" bu gece bende kal. evini buluruz diye düşündüm "
Başını ağır, ağır salladı ve arabadan indi. Hafif sendelediği İçin Koluna girmişdim.
Başını omzuma koyup yavaş adımlarla yürümeye başladı. kapının önüne Geldiğimizde anahtarla açıp geçmesine yardım etdim ardından direk yatak odasına yönlendirdim.
Umut'u yatağa yatırdıkdan sonra aşağıya indim ve kendime kahve yapdım. Kahvemi mutfakda içdikden sonra salona geçdim ve koltuğa uzanıp Gözlerimi yumdum.
*******
Umut
Sabah uyandığımda tanımadığım bir Odada olduğumu fark etdim. Bir Kaç dakika düşündükden sonra Aklıma Dün olanlar geldi.
Yatakdan kalkdım ve odayı incelemeye başladım. Anladığım kadarı ile Hoseok'un odasıydı. Banyo olduğunu düşündüğüm yere doğru ilerledim ve Kapıyı açıp içeri girdim.
Elimi yüzümü yıkadıkdan sonra Derin bir nefes alıp Odadan Çıktım.
Onun yanında belli etmesem de fazla heyecanlıydım. Tabiki onun bunu bilmesime gerek yoktu.
Merdivenlerden indikden sonra salon olduğunu düşündüğüm yere doğru ilerledim.
Hoseok kanepede uyuyordu Yanına gidip yüzünü incelemeye başladım. Ekranda göründüyünden çok daha Yakışıklı bir yüze sahipdi.
Pürüsüz bir teni Çokta Büyük olmayan burnu ve çilek renginde dudakları. Her Şeyi ile Muhteşemdi.
Bakışlarımı Hoseok'dan çevirip duvardaki saate baktım.
12.34
Tanrım nasıl bu kadar uyudum. Hoseok'a doğru döndüm ve elimi kolunun üzerine koydum..
"pişt Hoseok.... Hey.... Uyan... Hadi uya-"
Aniden Kolumu tutup çekmesi ile üzerine düşmüşdüm. Kalp atışlarım anında hızlanmışdı. Derin bir nefes aldım ve yüzümü biraz uzaklaşdırdım çünki yüzümüz çok yakındı ve Ben nefes alamıyordun. Sonunda Gözlerini azıcık açıp yüzüme baktı ve kaşlarını çatdı.
Tam konuşmak İçin ağzını açıyordu ki bakışları aşağıya kaydı ve sustu. Tanrım Lütfen dudaklarıma bakmasın.
_________
Merhaba nasılsınız.
Neyse bu gün ilk defa kızımızdan yazdım.
Bölüm nasıldi.
Yorumlari bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔
Fanfiction______TAMAMLANDI_______ Sadece gitme kal demek isdedim Başladı ~ 5.12.20 ✔ Bitdi ~ 7.23.20 ✔