FİNAL ~✔️

118 13 12
                                    

Bir kitabın daha sonuna geldik. Duygulandım valla 😢

******

Jung Hoseok

"umm beki o zaman.. Ben Artık gideyim "-gül

Gül hepimize son bir kez bakdıkdan sonra ayağa kalkdı, ilk uyandığı zaman Çok fazla bağırsada sonrdan konuşup olayları anlatmışdık, o'da hiç kimseye bir şey söylemeyeceğine dair söz vermişdi.

" Ben seni brakayım "-Jin

Seokjin hyung'un gereksiz teklifi üzerine hepimiz ona doğru dönünce, Omuzlarını silkip ayağa kalkdı.

" nede olsa Ben kaçırdım, geri götürmek de Bana düşer "-Jin

2 yıl sonra

Umut

" o böreklere dokunursan seni yolarım Jungkook!! "

Gül'ün kulağımın dibinde bağırması ile yüzümü buruşdurdum, Allah aşkına Sadece bir börek di ama o Dünyadaki en degerli şey gibi davranıyordu.

ikisinin saçma börek kavgasını daha fazla dinlemek isdemediğim için mutfakdan çıktım ve salona geçdim.

" sevgilinin yanına gitsen iyi olur jungkook ile başı dertde "

Sözlerim biter bitmez Jin Oturduğu koltukdan ışık hızında kalkıp mutfaga doğru koşdu, Tabi bir tarafdan da jungkooka Küfür ediyordu.

Hoseok ve digerlerinin beni düğünümden kaçırmasından bu Yana Çok şey olmuştu, ailem ile Artık görüşmüyordum, annem ne kadar arasada yinede Cevap vermemişdim Çünki o'na aşırı derecede kırılmışdım, beni zorla evlendirmeye çalışması Çok kırıcıydı, Babam neysede Annemden asla beklemediğim bir şeydi bu.

Onun dışında nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde Seokjin ve Gül sevgili olmuştu, Benim ailemin aksine Gül'ün annesi ilişkilerine sıcak bakmış ve Gül'ün ara sıra koreye gelmesine izin vermişdi.

Şimdi ise tekrar bir ramazan bayramında buluşmuşduk, jungkook'un sürekli Gül'ün sahur için yapdığı börekleri aşırması dışında her şey yolunda gidiyordu.

Omzuma atılan kol ile düşüncelerimden kurtulup Hoseok'a döndüm.

"ne düşünüyorsun "-Hoseok

" hiç "

Yüzünü hafif bana doğru eydiğinde hemen kolunun altınadan çıktım.

" Aklından bile geçirme Hoseok ramazan ayındayız "

Mutfaga doğru Giderken kurduğum cümleye offladığını duymuşdum ama umursamadım.

Mutfaga geçip kendi Yerime Oturduğumda Hoseok'da mutsuz bir şekilde arkamdan gelmişdi, bu haline Gülüdüm ve Gül'e doğru döndüm.

" Hadi duayı okuda yemeğe başlayalım sahur vakti geçiyor "

Söylediklerime karşı Başını sallayıp Tam başlayacakdı ki jungkook konuşdu.

" Yoongi hyung'u uyandırmayacakmıyız? "





























*******

Nasılsınız, bu son kez soruşum 😢

Neyse umarım Hikayeyi beğenmişsinizdir,

Son kez bölüm ile ilgili yorumlarınızı buraya alalım.

Birde özel bölüm olsun mu?


Diger Hikayelerime bakmayı unutmayın 😙

My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin