8~✔️

150 23 14
                                    


Seokjin Hyung geldikden sonra beni bir güzel azarlamış ardından eve brakmışdı.

Bavulumu bir kenara fırlatdıkdan sonra kendime kahve yapıp kanepeye oturdum.

iznimin bitmesine daha 3 Ay vardı bu yüzden rahatdım.

Telefonumun çalması ile elimdeki fincanı masaya braktım ve telefonu aldıp açdım

"Efendim Anne "

" nasılsın oğlum "

" iyiyim Anne sen nasılsın "

" iyiyim oğlum.... Şey diyecekdim... Ne zaman dönüceksin. "

" Ben döndüm Anne. Şu an evdeyim. "

" Seni özledim oğlum. "

" bende Seni özledim annee "

Annemle biraz daha muhabet etdikden sonra vedalaşmışdık bende biraz hava almak İçin dışarı çıkmışdım. Akşam olunca Çocuklarla anlaşıp içmeye gitmişdik.

" Ee Şimdi nasılsın toparlandınmı? "

Jongine samimi bir gülümseme sundum.

" daha iyiyim "

O da aynı gülümseme ile karşılık verdi ve yanımdan ayrıldı.

Seokjin Hyung ve maknae line ile beraber sadece idollerin gire bildiği bir mekana gitmişdik. Bu sayede rahat rahat dolaşa biliyorduk ve maske ve ya şapka takmak zorunda kalmıyorduk.

Etrafı biraz izledikden sonra hava almak İçin dışarı çıkmaya karar verdim.

"Hyung Ben biraz dışarı çıkıcam "

kurduğum cümle ile Seokjin Hyung'un kaşları çatıldı

" bir sorun mu var "

Başımı Hayır manasında salladım ve gülümsedim.

" Hayır Hyung sadece hava alacağım "

Başı ile onayladı ve ileride deli gibi dans eden üçlüyü gösderdi

" bende gelirdim ama bunları başı boş brakmaya gelmiyor "

Hafif kıkırdadım ve mekanın arka tarafından Çıktım. Bu tarfda pek kimse yoktu nedeni ise karanlık olmasıydı. Sadece ay ışığı vardı.

Biraz dolandıkdan sonra Tam geri dönüyordum ki Bir kızın çığlığını duydum ve o yöne doğru yürümeye başladım.

Kızın çığlıkları artdıkça bende hızımı artırmaya çalışıyordum.

Sonunda kız görüş açıma gitdiğinde dikatlice baktım. Bir iki tane Oldukca iri Adam kızı hırpalıyordu.

Daha fazla dayanamadim ve elime bir sopa alıp onlara doğru yürümeye başladım. Etraf karanlık olduğu ve siyah giyindiğim İçin beni fark etmemişlerdi.

My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin