12~✔️

118 17 12
                                    


Umut

Bakışları uzun süre yüzümde oyalandıkdan sonra Tam bir Şey diyecekken kapı çalmışdı. O an kendimi toparladım ve üzerinden kalkdım.

O da kendine çeki düzen verip kalkdı ve kapıya doğru ilerledi. Bu hali çok sevimliydi elleri gözlerinde ovalaya, ovalaya gidiyordu.

Hoseok'un görüş açımdan çıkması ile kanepeye oturdum.

"Seni çok özledim Hyung "

Dışarıdan gelen ses ile Birlikte hemen ayağa kalkdım. Tanrım bunlar BTS'di. Tam Kaçmaya hazırlanıyordum ki Büyük kahkahalar eşliğinde Jungkook ve Taehyung içeri girdi.

Jungkook beni görünce yüzündeki gülümseme gitmiş ve tek kaşı havaya kalkmışdı. Taehyung beni Görmediği İçin hayla gülüyordu. Jungkook Tae'nin kolunu dürtdü ve susmasını sağladı. Zaten bu sırada Diger üyelerde gelmişdi.

Biz üyelerle ayakta durmuş bakışırken Hoseok benim Yanıma geçdi.

"ehehe. Şey, Umut benim yakın bir arkadaşım bir süreliğine Burda kalacak. "

Hepimiz şaşkın bakışlarımı Hoseok'a Gönderirken o rahat Bir şekilde kolunu omzuma atdı.

" değil mi Umut "

" Hı hı "

Hepsi hayla süpheci bir tavırla kanepelere oturunca Hoseok ve Ben de Yan Yana oturduk.

" bizde kahvaltı yaparız diye geldik "

" Hadi o zaman Mutfağa geçelim. "

Seokjin'in Söylediğine Hoseok anında cevap verdi ve ayağa kalkdı. Seokjin'de onaylayan bir cümle kurup Mutfağa doğru gitdi.

Yoongi tuhaf bakışlarla Bana bakarken Ben etrafa bakıyordum. Hoseok Seokjin'e yardım etmeye gitmişdi. Umarim hiç bir Şey sormazlar.

"ne tür bir arkadaşılık bu "

Yoongi'nin tek kaşı havada sorduğu soru ile biraz teredüd ederek cevapladın.

" anlamadım. "

Yoongi Derin bir nefes alarak doğruldu.

" kısaca diyorum ki aranızda ne var "

My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin