9~✔️

152 21 35
                                    

@Esmademiriz123 Senin İçin bu Bölüm 😊
---------------

Arkadan yaklaşıp sopa ile adamın birinin kafasına vurdum. Adam yere yığılınca diyerinin bakışları beni bulmuşdu.

"ne isdiyorsunuz kızdan "

Adam üsdüme gelmeye başlayınca Açıkcası biraz Korkdum ama belli etmedim.

" ne yapıyorsun lan sen "

Yutkundum ve düşünmeye başladım. Tanrım ne yapacağım Şimdi.

" ıııı Bak... Şey anlaşa biliriz... Siz kızı brakın.. Bende size isdediğiniz bir Şeyi veririm. "

Adam alaycı bir kahkaha atıp üstüme gelmeye başladı. Tabi bende geri gitmeye. Açık Söylemek gerekirse korkmuşdum, neden mi. Adam aşırı kaslı ve benden nerdeyse 10sm daha uzundu. Kim olsa Korkmaz ki.

Sırtım duvara değdiğinde Derin bir nefes aldım. Harika.

Adam geldi ve Tam Karşımda durup hafif gülümseme ile yüzüme baktı.. Tanrım umarım yüzümü tanımıyordur.

"Bana Bak Seni küçü-"

Adam daha sözünü bitirmeden yere yığılmışdı. Ben ona Şok İçinde bakarken biri bileğimden tutup çekmişdi.

Kolumu tutan kişiye baktığımda bir kız olduğunu görmüşdüm ama yüzünü görememişdim.

Kız beni brakıp yerde oturan kızın Yanına eyildi.

"iyimisiniz "

Kızdan bir cevap alamayınca Kolundan tutup kaldırdı ve Koluna girdi o sırada bende kendime geldim ve kızın Diger Koluna girdim.

Dar sokakdan Çıktıkdan sonra kızı ailesine teslim etdik Evi zaten yakındaymış. İşten eve giderken o iki adamla karşılaşmış.

Neyseki kimse beni tanımamışdı Ki zaten her yer karanlıkdı bu yüzden kimse yüzümü Tam görememişdi.

Ve sonuç.

Uzun saçlı kızla Birlikte yolda yürüyorduk. Yüzü Oldukca tanıdıkdı ama tanımamışdım.

Bana bakmaya çalışdığında Başımı çeviriyordum..

"Şey. bir.... Şey sora bilirmiyim. "

Kızın durması ile Benimde adımlarım durmuşdu ama ona doğru dönmedim.

" Tabiki "

" Şey Ben.... Buraya yeni geldimde... Ve Galiba yolları karıştırdım. "

Bir anlık unutmam ile kıza doğru döndüm. Kız Gözlerini kocaman açmış Bana bakarken Ben ne yapsam diye düşünüyordum.

" Sen!! "

Kızın bağırması ile hemen elimi ağzına tutdum ama bir anlık sendeleme ile ikimizde Yeri boylamışdık. Ben onun üstüne düşünce bir anda karanlık sokakdaki Bütün lambalar yanmışdı.

O an kızı nerden tanıdığımı hatırlamışdım Uçakda Gördüğüm kızdı. Ben düşüncelerim İçinde ona bakarken o Yüzünü ekşitmiş ve kımıldanmışdı.

"artık kalk Lütfen "

Elim hayla ağzında olduğu İçin Sesi boğuk çıkmışdı. Bir Kaç saniye Anlamaz gözlerle ona baktım ve ardından hemen kalkıp elimi ona uzatdım.

My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin