15~✔️

98 14 26
                                    


Telefoumun çalması ile Gözlerimi açmadan komidiye ulaşmaya çalışdım. Elim varmadığı İçin etrafımda bir Kaç kez döndüm, ama o sırada Yeri boylamışdım.

Offlamayı ihmal etmeyerek ayağa kalkdım ve telefonu aldım.

Umut

Saate baktığımda daha geceninin 1'yidi. Aramayı hemen cevapladım ve yataga oturdum.

"al-"

"Hoseok eve hırsız girdi bende kafasına vurdum ve bayıldı hemen buraya gel. "

Ben daha konuşmadan onun kurdugu cümleler ile Yatakdan kalkıp Koşarak arabanın anahtarını aldım ve evden Çıktım.

" Sen iyi misin bir yerine bir Şey oldumu? "

" Hayır, Hayır Ben iyiyim ama adamın kafası kanıyor "

" Tamam Ben birazdan orda olurum "

Telefonu kapatıp Yanıma braktım ve arabayı çalışdırdım.

Onbeş dakika sonra varmışdım. Arabadan ışık hızında inip Koşarak açık olan kapıdan içeri girdim.

" Umut "

" Hoseok "

Karşıdan gelen Umut ile Derin bir nefes aldım. Ona bir Şey oldu diye çok korkmuşdum.

Yanıma Geldiğinde Kollarını belime doladı bende nazik bir şekilde karşılık verdim.

" çok Korkdum "

" bende.... Adam nerde "

Benden biraz uzaklaşıp Eli ile içeriyi gösterdi.

********

Adamı polise teslim etdikden sonra Umutla Birlikte kendi evime gelmişdim.

Fazla korkmuşdu ve Onu o evde brakamazdım.

Eve Geldiğimizde ona misafir odasını ayarlayıp kendi odama geçmişdim. O kadar telaş yanmışdım ki üzerimdeki pijamalarımı bile değiştirmemişdim

 O kadar telaş yanmışdım ki üzerimdeki pijamalarımı bile değiştirmemişdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafama takmadım ve yatdığıma girip üstümü örtdüm.

My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin