13~✔️

111 15 21
                                    


"kısaca diyorum ki aranızda ne var "

Ben hayla Yoongi'ye bakarken o kısık gözleri ile beni kurşuna duziyordu.

" Hyung o ne biçim soru sevgilin olduğunu bilnesem Hobi Hyung'dan hoşlandığını düşüneceğim "

Jungkook'un dediklerine Ben gülmüş Yoongi ise sadece Göz devirmişdi.

" bana Bak Jungkook yurda döndüğümüzde Bunun hesabı ağır olacak "

Jungkook ağzına hayali bir fermuar çekip Yanıma geldi ve oturdu. " sen ona bakma uykusunu alamadı o yüzden Böyle "

Başımı sorun Yok derecesinde salladım ve önüme döndüm.

Jung Hoseok

" Bana Bak bu kız Kim "

Seokjin Hyung Mutfağa geçdiğim an beni soru Yağmuruna tutup sorularla boğmuşdu.

" arkadaşım dedim ya Hyung. "

" orasını anladım da ne mesafede bir arkadaşı, manita, flört, Yada sevgiliye yakın, hatta sevgili "

Gözlerimi kocaman açıp Jin Hyung'a baktım.

" Hyung Yok öyle bir Şey. "

Gözlerini kısıp bir Kaç saniye yüzümü inceledi. " Bak Eğer Aranızda bir Şey varda benden saklıyorsan-"

"Hyung Eğer biri ile aramda bir Şey olsa size Söylemezmiydim. "

Jin Hyung Derin bir nefes alıp başı ile onayladı.

" Bak yinede güzel kız kaçırm-"

"Hyung "

" Tamam Tamam susdum "

Jin Hyung hafif kıkırdayıp buz dolabına doğru yöneldi. Bende sonunda Derin bir nefes alabilmişdim.

" peki nerde tanışdınız "

Hyung'un sorduğu soru ile bir Kaç saniye düşündüm. Sonuçta kalkıpda "Ben barda kız kurtarıyordum ama başarısız oldum o'da gelip ikimizi kurtardı" diyemezdim.

Düşüncelerimden ayrılıp Aklıma gelen ilk yalanı Söyledim.

"Şey ya biz azerbaycanda tanışdık "

" zaten Gözlerinden anlaşılıyor buralı olmadığı. "

Başımla onayladım ve Mutfakdan Çıktım

My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin