"Ee Şimdi ne alıyoruz. "Sorduğum soru ile Umut durup elindeki listeye baktı.
" Domates alacağız "
Başımla onaylayıp ileride gördüğüm sebzelere doğru ilerledim. Elime aldığım poşete bir Kaç tane Domates koydum.
" ne kadar alacağız "
" 12 tane Al yeter "
" Tamam "
............
Alış verişimiz bitdikden sonra Seokjin Hyung ve Yoongi Hyung'u bulup eve dönmüşdük. Eve ilk adım atdığımız ana Yoongi Hyung uyuyacağını Söyleyip benim odama geçmişdi. Umut Ben ve Jin Hyung Birlikte Mutfağa geçmişdik. Umut kendi ülkesine ayit yemekler yaparken Jin Hyung kore yemekleri yapıyordu.
"Hoseok Şu Domateslerin İçini çıkar "
" Tamam "
Elime aldığım kaşığı Domatesin İçine daldırıp yumuşak kısmını dikatli bir şekilde çıkardım.
Domatesler bitdikden sonra patlıcanların İçinide çıkarıp Umut'a verdim.
" ah ah Kimin aklına gelirdi ki Hoseok Hyung bir kızla Yemek yapacak "
Başımı çevirip Jimin'e anlamaz gözlerle baktım.
" tanrı aşkına Jimin gene ne saçmalıyorsun "
Jin Hyung'un sözleri ile Jimin sinsi bir gülümseme sundu.
" Yok bir Şey Siz işinize dönün "
*****
Yemek pişirme işi bitdikden sonra hepimiz Sofraya oturmuş iftar satini bekliyorduk.
" son 10.9.8.7.6.5.4.3.2.1."
Ezanın okunması ile Birlikte Umut bir Kaç Şey Söyleyip hurmasını aldı. Hurmayı yedikden sonra sudan bir yudum aldı bende o ne yapıyorsa bende onu yapıyordum.
********
Kızımızın yapdığı yemekler3 bacı dolması
Dovğa
Ve bu 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔
Fanfiction______TAMAMLANDI_______ Sadece gitme kal demek isdedim Başladı ~ 5.12.20 ✔ Bitdi ~ 7.23.20 ✔