Umut
Akşam yemeğini hazırladıkdan sonra Seokjin ile Birlikte film izlemeye karar verdik, daha doğrusu Ben zorladım çünki çocuklar Ben Odada olduğum sırda orucunu bozmaya çalışdığını Söylemişdi, bu nedenle Sürekli yanımda tutuyordum.
"yah Ben hristiyan bile değilim niye oruç tutuyorum ki "
Seokjin'e Bilmem kaçıncı kez Göz devirdim ve izlediğim filme döndüm.
Damadın kaçırılması adlı bir azerbaycan filmi izliyorduk
(esas adı Bəyin oğurlanması ama Ben türkçe yazdım )
Çocukken babam ile çok izlerdim. Daha doğrusu Ben izlemek isdemezdim babam zorlardı, ama Şimdi Oldukca Eğelenceli geliyordu."ne diyor bu Ben hiç bir Şey anlamadım "
Seokjin'in sorduğu soru ile ona doğru döndüm ve anlatmaya başladım.
**********
" 10.9.8.7.6.5.4.3.2.-"
"1 Hadi yiyelim "
Seokjin'in sözümü kesmesini umursamadım ve çorbandan bir kaşık içdim.
Gerçekden güzel olmuşdu. Zor geçen bir Günün ardından iyi gelmişdi.
27 Gün sonra
Ramazan ayının son Günü İçin Sahura güzel bir hamur işi yapmaya karar vermişdim.
Saate baktığımda daha uzun bir süre vaktim olduğu İçin mutlu olmuşdum. Gerekli mazemeleri çıkardıkdan sonra hepsini bir kaseye ekleyip hamuru yoğurmaya başladım.
iki gün sonra burdan gidicekdim ve son günlerimi güzel geçirmek isdiyordum. Mutlumuydum? Kesinlikle Hayır Bunun nedeni Azerbaycana Kesinlikle dönmek isdemememdi.
Bu olanlar yüzünden ne kadar ailemi suçlamak isdesemde olmuyordu hiç bir şekilde onlara kıramıyordum.
Telefonumun çalması ile düşüncelerimden ayrılıp. Ekranda gördüğüm isim ile Gözlerimi devirip Kapıya doğru yöneldim ve kapatıp aramayı cevapladım. Ellerim hamur olduğu İçin telefonu hoparlöre alıp masaya braktım.
"Söyle "
" ne zaman geliyorsun "
" iki gün sonra "
" hazırlıklara başladık "
" Ne! "
" bagırma Böyle olacagını biliyordun zaten ne diye bağırıyorsun? "
" bu kadar erken olabileceğini düşünmemişdim"
"her Neyse.. "
********
Yemekleri hazırladıkdan sonra her kesi uyandırdım en son Hoseok kalmışdı. Kapıyı hafif tıklayarak ismini Söyledim.
" Hoseok "
Uzun bir süre ses gelmeyince Kapıyı yavaşca açıp içeri girdim ve yatağa doğru ilerledim.
Elimi Koluna koydugum sırda aniden kolumdan tutması ile sıçramışdım.
" beni korkutdun "
Kolumu brakıp doğruldu ve Gözlerini ovaladı.
" Üzgünüm korkutdun "
" önemli değil "
gülümsediginde bende ona yalancı bir gülümseme gönderdim.
Keşke sadece seninle Kalabilseydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hope // 𝐽𝐻𝑆 ✔
Fanfiction______TAMAMLANDI_______ Sadece gitme kal demek isdedim Başladı ~ 5.12.20 ✔ Bitdi ~ 7.23.20 ✔