Hei kaikki! Täällä sitä taas ollaan. Tän viikon luku on todella lyhyt ja aika tylsäkin, mutta tää onkin niin sanottu "täyteluku". Toivottavasti luku kuitenkin miellyttää ja seuraavan viikon luku onkin sitten taas pidempi. Kohta alkaa myös pikku hiljaa tapahtumaan enemmän, joten odottakaa vain ;)
Palaan hotellihuoneeseeni kellon näyttäessä 11 illalla. Olen tänään vetänyt toisen keikkani Australiassa. Keikka sujui mainiosti. Pidän Australian faneistani, he ovat aina niin innoissaan, mutta ovat kuitenkin kohteliaita. Keikan jälkeen muut lähtivät ryyppäämään, kuten ennen vanhaan teimme. Australiassa sitä paitsi on todella hyviä baareja, -ja juomia.
Itse olen kuitenkin luopunut tuosta osuudesta kiertue rutiinissani. Totta kai se oli nuorempana mahtavaa kierrellä Australian baareja ja etsiskellä komeita miehiä. Mutta se oli silloin... Nykyään olen isä ja avomies. Olen kasvanut yli sellaisesta....
Joten muiden lähdettyä Australian villiin yöhön, päätin itse tulla hotellille vaihtamaan vaatteet ja lähteä iltalenkille. Juuri silloin oli myös auringonlasku, joten ajattelin, ettei voisi olla mitään parempaa kuin hyvä juoksulenkki Australian rannalla. Ja olin aivan oikeassa. Maisemat olivat mitä kauniimmat ja merikin näytti maagiselta auringon laskiessa sen taakse. En myöskään nähnyt paljon ihmisiä lenkkini aikana. Se ei kuitenkaan ollut minulle suuri yllätys, olihan kello kuitenkin jo aika paljon lähtiessäni. Oli ihanaa juosta kauniissa maisemassa, mereltä tulevan tuulen hulmutellessa hiuksiani. Ympärilläni ollen täysi hiljaisuus, jonka rikkoi vain aaltojen ääni, kun ne osuivat rantaan. Pitkästä aikaa tunsin oloni rauhalliseksi. Tunsin kuin olisin ollut vain normaali ihminen tällä planeetalla. Kerrankin sain nauttia luonnosta, urheilemisesta ja itsestäni, ilman että kukaan tuli häiritsemään minua...
Menen matkalaukkuni luokse, jonka ympärille olen heittänyt koko laukun sisällön. On niin vaatteita, asusteita, aurinkorasvaa, hygieniatarvikkeita, päiväkirjaa, ja vaikka mitä muuta. Kaikkea löytyy.
Etsin kaiken sotkun seasta itselleni puhtaat bokserit ja nappaan vielä hygieniapussini mukaan mennessäni seuraavaksi kylpyhuoneeseen. Olen nimittäin pahasti suihkun tarpeessa.
Riisun hikiset urheiluvaatteet päältäni ja heitän ne huoneen nurkkaan. Laitan bokserini ja hygieniapussini vessassa olevalle pöydälle, jonka jälkeen astun suihkuun. Laitan suihkun päälle ja käännän toisesta hanasta suihkun aika kylmälle. Pidän kylmistä suihkuista, varsinkin aamuisin tai treenin jälkeen. Ne virkistävät ihanasti. Astuessani suihkun alle, joudun kuitenkin hetken aikaa totuttelemaan kylmään veteen ja jopa puremaan hammasta yhteen. Totun veden kylmyyteen kuitenkin nopeasti. Jään hetkeksi vain seisomaan veden alle, nauttimaan sen kylmyydestä.
Vesipisaroiden valuessa ihoani pitkin tunnen rentoutuvani. Suljen silmäni. Hengitän suuni kautta mieleeni tullen kiertueeni. Olen stressannut enemmän kuin yleensä tällä kiertueella. Ehkä se johtuu siitä, miten asiat jätin, kun lähdin. Ehkä se johtuu siitä, etten ole enää se villi nuori, joka olin, kun viimeksi elin kiertue elämää. Tällä kertaa en ole saanut tästä niin suurta nautintoa kuin ennen. Mutta rakastan silti joka hetkeä, keikkoja ja asioita, joita takahuoneessa tapahtuu. On ollut ihanaa olla tien päällä jälleen hyvien ystävieni kanssa. Ja varsinkin Liamin kanssa meillä on ollut mitä mahtavinta aikaa.
Alamme olla jo kiertueen lopussa. Enää ei ole kuin vain ylihuominen keikka täällä, jonka jälkeen matkustamme vielä Englantiin, jossa vedän muutaman keikan, joiden jälkeen onkin meidän aikamme palata Amerikkaan. Tuntuu hyvältä palata takaisin kotiin, vaikka minulla onkin vähän haikea fiilis siitä. Kiertue elämä ja julkisuus on vain sitä, mitä rakastan. Rakastan työtäni ja sitä, mitä kaikkia etuja siitä saan. Totta kai huonojakin puolia on, mutta kun laittaa huonot ja hyvät puolet vierekkäin ja vertailee niitä, löytyy hyviä puolia paljon enemmän. Voisin tehdä tätä, vaikka koko loppu ikäni.
YOU ARE READING
It was kind of our story || Larry Stylinson
Fanfiction4 vuotta sitten Darcy oli juuri vasta syntynyt. Louisin ja Harryn elämä näytti kirkkaalta, ja heistä oli juuri tullut perhe. Kaikki mistä kaksikko oli unelmoinut oli nyt käynyt toteen, täydellinen arki voisi alkaa. Mutta miten käykään, kun se unelmi...