Moikka kaikki! Tässä ois jälleen teille uus luku, mikä on hieman pidempi kuin yleensä. Tässä luvussa myös alkaa hieman tapahtuu, joten suosittelen teitä ottamaan nenäliinat messiin ;) Nähdään taas, toivottavasti tykkäätte luvusta! :)
"Kumpi ekana vedessä, saa syödä jäätelöä jälläriksi!" Harry huutaa, jonka jälkeen he lähtevät juoksemaan Darcyn kanssa kohti jahdin rappusia, mitä pitkin he pääsevät veteen.
"Varovasti sitten, lattia on liukas!" Huudan kaksikon perään, kumpikaan kuitenkaan kuuntelematta minua.
Pian kaksikko on kadonnut näkyvistäni heidän kisatessa siitä, kumpi on ensin vedessä. Pyöräytän silmiäni. "Luoja sentään heidän kanssaan." Huokaisen ja otan paremman asennon löhöily alustallani.
Ehdin vain hetken nautiskella auringosta ja omasta seurastani, kun alan kuulla huutamista ja nauramista vedestä. Nojaudun hieman enemmän jahdin reunaa päin huomatakseni vedessä leikkivät Darcyn ja Harryn. Darcy yrittää uida Harryä karkuun, kun Harry jahtaa tyttöä esittäen haita. Yksi Darcyn lempileikeistä ja nähtävästi Harrynkin.
Darcy yrittää kaikin voiminsa päästä nopeasti Harryä karkuun, mutta tytön päällä olevat kellukkeet hidastavat häntä. Totta kai Harry menee hitaasti Darcyn perässä, mutta Darcy ei siltikään ole vielä tarpeaksi nopea uimaan, jotta olisi niin nopea, etteikö Harry saisi häntä kiinni edes hitaasta vauhdista.
Ja juuri niin tapahtuukin.
Harry nostaa Darcyn ylös vedestä takaatapäin, mikä saa tyttäremme kiljumaan. Harry ei voi olla nauramatta, kun hän kääntää tyttärensä makuuasentoon käsiensä päälle ja puhaltaa Darcyn vatsaa vasten, mikä saa Darcyn nauramaan.
En voi itsekään olla naurahtamatta.
Katsoessani noita kahta ja nähdessäni, kuinka iloinen Darcy on, alan vähitellen hyvksymään tilanteen. Tilanteen, jossa minun ja Harryn täytyy yrittää yhteishuoltajuuttamme ja elää saman katon alla. Vaikka en olekaan hirveän innoissani yrittämässä sitä Harryn kanssa, on minun silti pakko. En halua, että Darcy joutuu kasvamaan ilman toista vanhempaansa ja se, miten onnellinen Darcy on ollut koko viikonlopun, kun on vain saanut viettää aikaa minun ja Harryn kanssa, on näyttänyt minulle, kuinka tärkeitä me olemme Harryn kanssa hänelle. Ensimmäiseen kertaan moniin kuukausiin pystyn näkemään toivoa tunnelin toisessa päässä ja uskomaan, että ehkä kaikki tämä kääntyy vielä parhain päin ja meistä tulee Harryn kanssa hyvät vanhemmat Darcylle. Ja, vaikka en näekään enää rakastuvani Harryyn uudelleen, ei se minua oikeastaan edes haittaa. Ainoa asia, mikä minua kiinnostaa Stylesissä tällä hetkellä on se, että hän pärjää kanssani Darcyn huoltajuuteen liittyvissä asioissa ja, ettei hän enää satuta tytärtäni. Ei enää ikinä.
Olen jopa yllättynyt, kuinka nopeasti Harry on saanut luottamukseni takaisin. Se on jopa pelottavaa, kuinka kaiken sen jälkeen huomaan pystyväni luottamaan häneen jälleen uudelleen, vaikka vain muutama päivä sitten olin valmis heittämään hänet ulos kodistani... meidän kodistamme. Mutta silloin ne tunteet olivat henkilökohtaisia. En miettinyt Darcyn tunteita, vaan omiani ja sitä, miten vihainen olin Harrylle siitä kaikesta mitä hän oli tehnyt niin Darcylle, mutta myös minulle. En ollut käsitellyt asioita, halusin vain Harryn pois ja kaikessa mitä Harry teki näin vain ne negatiiviset puolet. Mutta saatuani käsitellä asiat ja jutella miehen kanssa, alkoi vihani vähitellen hellittyä. Ja yllättävän nopeasti huomasin luottavani Harryyn jälleen. Huomasin, kuinka hyvä hän on Darcyn kanssa ja nykyään voin jopa rentoutua miehen lähellä. Voin antaa hänen viettää kahdestaan aikaa Darcyn kanssa ilman, että joudun epäilemään, että Harry satuttaisi Darcya jälleen. He pärjäävät kyllä kahden, minun ei tarvitse olla huolissani.
Katson, kuinka Harry yrittää päästä vedessä donitsin näköisen ilmapatjan kyytiin, mutta epäonnistuu pahasti yrityksessään jo ainakin neljännen kerran, mikä on Darcysta viihdyttävää. Tai näin päättelen ainakin Darcyn naurusta. En voi itsekään olla naurahtamatta, kun seurailen miehen yrityksiä veneen keulalla makoillessani auringossa, samalla juoden mukavan kylmää margariittaani.
YOU ARE READING
It was kind of our story || Larry Stylinson
Fanfiction4 vuotta sitten Darcy oli juuri vasta syntynyt. Louisin ja Harryn elämä näytti kirkkaalta, ja heistä oli juuri tullut perhe. Kaikki mistä kaksikko oli unelmoinut oli nyt käynyt toteen, täydellinen arki voisi alkaa. Mutta miten käykään, kun se unelmi...