Moikka kaikki! Tänä maanantaina mulla olis teille tärkeetä asiaa liittyen tähän kirjaan. Kuten moni teistä onkin varmaan jo huomannu, ei lukuja oo hirveemmin tullu. Syyt siihen on kiire ja motivaation puute. Tää kirjasarja lähenee jo loppuaan ja mulla ei oo mitään hajua, miten tän haluun lopettaa, minkä vuoksi oon päättäny pitää ainakin kuukauden breikin kirjottamisesta ja näin ollen lukujen julkasusta. Tää kirja on, kun mun oma lapsi ollu jo 3 vuotta ja tieto siitä, että mun pitäs keksii tälle sellanen lopetus, johon oisin ite tyytyväinen, pelottaa mua jopa. Tän vuoksi siis haluun pitää vähän taukoa kirjottamisesta ja oikeesti päästä rauhassa miettimään, miten tän kirjan lopettaisin. Uskon ja tiedän, että ymmärrätte. Varmasti tekin haluutte tähän hyvän lopun. Kuten yleensäkin, oon pahoillani, että lukujen julkasuun tulee jälleen kerran taukoa. Mä kuitenkin haluun olla ylpee tästä kirjasta ja kirjottaa tän kunnialla loppuun asti, enkä hätiköidä ja kirjottaa lukuja, joihin en olis tyytyväinen. Kiitos jo nyt ymmärryksestä. Näemme taas, kun on sen aika. pus <3
ps. Kiitos myös kaikista teidän ihanista kommenteista. Oon lukenu niistä joka ikisen, vaikken niihin oo hirveemmin vastaillut. Ne on piristäny mun päiviä, kiitos teille<3
Harryn nk
Päivä on mitä kaunein. Vaikka kesä onkin jo lopussa, on Los Angelesiin silti saapunut vielä viimeiset kunnon lämpimät kesäpäivät sateisten päivien jälkeen. Ja totta puhuen se todella tuli tarpeeseenkin. Eilisen päivän jälkeen päätimme Louisin kanssa molemmat pitää tämän päivän vapaana töistä ja keskittyä perheeseemme, varsinkin Darcyyn. Tyttö täytyy saada uskomaan, että koti on vieläkin hänelle se paikka, jossa on kaikista turvallisinta ja, jossa on hauska olla. Eikä paikkana, jossa hänen täytyy syyttää itseään aikuisten riidoista.
Katselen terassilta, kun Darcy ja Louis polskivat uima-altaalla. Louis ui Darcyn perässä esittäen haita, joka jahtaa Darcya. Darcy yrittää kaikilla voimillaan päästä Louisia pakoon, mutta tytön heikkojen uimataitojen ja kellukkeiden vuoksi, ei tyttö pääse liikkumaan nopeasti. Mutta ei se häntä näytä haittaavankaan, sillä hänen kasvoillaan on mitä suurin hymy ja pystyn kuulemaan hänen kikatuksensa tänne asti.
Louis ottaa Darcyn kiinni ja nostaa tytön syliinsä, jonka vuoksi Darcy kiljaisee kovaan ääneen, sen jälkeen alkaen nauramaan. Myös Louis nauraa hänen ottaessaan tyttärensä kunnolla syliinsä ja halatessaan tuota. Louisinkin huulilla on mitä kaunein hymy, juuri sellainen mihin rakastuin tuossa miehessä vuosia sitten. Tuntuu niin hyvältä nähdä hänet taas hymyilemässä kaiken sen jälkeen mitä olemme kokeneet ihan vain muutaman viikonkin aikana.
Lasken katseeni kädessäni olevaan puhelimeeni. Luen yhä uudelleen ja uudelleen kuvatekstin, mitä olen miettinyt ainakin puolet päivästä. Kuvatekstin vierellä on kuva minusta, Louisista ja Darcysta, jonka otimme tänä aamuna, kun makoilimme kaikki minun ja Louisin sängyllä. Kuvassa Louis katsoo Darcya hänen huulillaan ollen mitä suurin hymy ja miehen silmät välkkyvät onnellisuudesta. Toisen kätensä Louis on kiertänyt Darcyn vatsan ympärille. Darcy sitten taas katsoo suoraan kameraan, hänen kasvojaan koristaen suuri hammashymy, vaikkakin tytöltä puuttuu paljon hampaita. Toisella kädellään hän korottaa puhelintani kohti, josta minä pidän kiinni, sillä olen ottamassa kuvaa. Kasvoillani on myös suuri hammashymy. Katson suoraan kameraan ja toisella kädelläni pidän kiinni Darcyn toisesta kädestä. Ei tule myöskään unohtaa Mrs.Prinsessa Tianaa, joka kurkistaa Louisin pään takaa. Darcy ei sitten ikinä lähde minnekään ilman tuota lelua. Olemme kaikki kuvassa todella lähekkäin ja Darcyn pää onkin ihan kiinni minun vartalossani, ja Louis on kiinni Darcyssa.
Tämä on yksi lempi kuvistani ikinä. Olemme siinä niin lähekkäin ja näytämme niin onnellisilta. Näytämme perheeltä. Ja juuri sitä olenkin halunnut aina siitä asti, kun palasin kotiin. Olen vain halunnut näyttää perheeltä ja tuntea olevani osa tätä perhettä. Tuntea sen kaiken lämmön ja tuntea kuin olisin jälleen kotona. Ja viime päivien jälkeen olen huomannut sen tunteen palaavan vähitellen. Vaikka meillä onkin Louisin kanssa vielä paljon työstämistä suhteemme eteen ja, vaikka eilinen päivä oli täysi katastrofi Darcysta julkaistujen kuvien ja Darcyn nähtyä minun ja Louisin riitelevän, voin silti sanoa, että tämä alkaa vähitellen tuntua kodilta jälleen. Alamme vähitellen tehdä tiimityötä jälleen Louisin kanssa ja juuri tuollaisten tapausten jälkeen kuin eilen meidän on vain alettava tehdä enemmän työtä yhdessä. Ja juuri sitä olen halunnut aina paluustani asti. Haluan meidän olevan jälleen tiimi, eikä viholliset.
YOU ARE READING
It was kind of our story || Larry Stylinson
Fanfiction4 vuotta sitten Darcy oli juuri vasta syntynyt. Louisin ja Harryn elämä näytti kirkkaalta, ja heistä oli juuri tullut perhe. Kaikki mistä kaksikko oli unelmoinut oli nyt käynyt toteen, täydellinen arki voisi alkaa. Mutta miten käykään, kun se unelmi...