XXXTENTACION - Changes
15 Gün Sonra, 17 Mart 2020
Beste heyecanla hazırladığı bavulları kenara çekip doğruldu. Yarın, Akif ile beraber Almanya'ya gidecektiler. Bu olay genç kızın günlerdir mutluluktan uyuyamamasına, delice dans etmesine sebep olmuştu. Ama bir taraftan buruktu, doğduğu mahalleyi, şehri ve ülkesini de bırakacak olmak onu üzüyordu.
Çok değil, bir hafta önce Rıza tarafından yine rahatsız edilmiş, bu sefer Akif ile beraber karakola gidip şikâyetçi olmuşlardı. Sokaktaki bir teyze de onlara tanıklık edince Rıza için işler iyice çıkmaza girmişti. Genç çift şikayetlerini çekmeme konusunda oldukça kararlıyken, Beste bir takım tehditler almaya başlamıştı. Fakat Akif'e yine bir şey belli etmemiş, olayı büyütmek istememişti.
Hırkasını üzerinden çıkarıp yatağın üzerine bırakırken odaya giren Akif ile gülümsedi Beste. Yarım saattir evden gitmemek için diretiyordu oğlan. Arkadaşları Akif ile buluşup veda gecesi yapmak istemiş, Akif saçma bulup reddedince de Beste'yi aramışlardı. Genç çocuk Beste'yi yalnız bırakıp gitmek istemese de genç kızın tehdit dolu bakışları onu germeye yetiyordu.
"Akif yeter, sadece birkaç saat. Sonra geri geleceksin büyütme bu kadar."
Akif iç çekip kafasını salladı ve kollarını sevgilisinin beline doladı. Beste'de karşılık verip sıkıca sarıldılar bir süre. Ardında ayrılan Beste sert olmayacak şekilde omzuna vurdu Akif'in, "Haydi hazırlan, yeterince beklettin onları." diye söylendi.
"İçimde bir sıkıntı var ya..."
"Ne gibi bir sıkıntı?" diye sordu Beste kaşlarını çatarken.
"Bilmiyorum, sanki bir şey," diye konuştu Akif göğsünü tutarken. "Bir şey nefesimi kesiyor. Seni bırakıp gitmek istemiyorum."
Beste göz devirerek "Boşa kuruntu yapıyorsun sevgilim. Çocuk değilim ben, alt tarafı birkaç saat yalnız kalacağım. Bu kadar büyütme." diyerek Akif'in endişesini bir nebze azaltmak istedi. Akif ise çaresizce durumu kabul edip hazırlandı. Evden çıkana kadar Beste yanından ayrılmamış, kapıdan çıkmadan önce sıkıca sarılmışlardı.
"Dikkat et, tamam mı?"
Beste yine göz devirdi ardından gülümsedi. "Akif bu günlük göz devirme kotamı doldurdum.
Akif gülerek yaklaşmış, Beste'nin alnına kocaman bir öpücük bırakmıştı. Beste ise arkasından bir süre bakıp kapıyı kapamış, mutfağa gidip kendine bir bardak su alarak içeriye geçmişti. Televizyonu açıp izleyecek bir program arayıp bulamayan Beste bir süre hayıflanıp ekranı kapatacakken çalan kapı ile ayaklanıp açmaya gitmişti. Kapıyı açtığı anda karşısında gördüğü adamla korkuyla gerileyen Beste, sesinin yüksek çıkmasını umarak "Ne işin var burada?" diye bağırdı öfkeyle.
Rıfat karşısında kasıla kasıla gülüp, "Ne o Beste, mesajlarımı hiç ciddiye almadın galiba." diye mırıldandı. Beste kaşlarını çatıp "Defol buradan. Polis çağırırım yoksa." şeklinde konuşup telefonunu göstermişti. Rıfat ellerini cebinden çıkarıp içeriye doğru yöneleceği sırada Beste kapıyı kapamaya yeltenmiş, ancak biraz gecikmişti. Kapı sertçe açılırken Beste dengesini kaybedip yere düşmüş, Rıfat ise kapıyı kapatıp genç kıza doğru yürümeye başlamıştı. Beste doğrulup geriye doğru adımlarken "Yaklaşma, defol git!" diye bağırmış, ardından "Bağırırım yoksa!" diye eklemişti.
Genç kızın söylediklerini yapamayacağını zanneden Rıfat Beste'yi kolundan kavrayacağı sırada Beste koca bir çığlık atmıştı. Lakin attığı çığlık, adamın elini ağzına kapatmasıyla son bulmuştu, Genç kızın gözleri korkuyla kocaman açılırken Rıfat öfkeyle konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sillage | Yarı Texting
Teen FictionBeste mutlu sonları hiç sevmezdi veya mutlu sonlara pek alışık değildi...