⚫1.Bölüm⚪

929 29 5
                                    

Okumdana geçme

Selamun aleyküm arkadaşlar ilk kitabım ve ilk bölüm çok farklı bir kurgu  lütfen okumadan geçmeyin sıkıca olduğunu düşünmüyorum okuyucularin geneli kitabi daha okumadan sıkıcı olduğunun kanaatine varıyor Lutfen okumdan geçmek gibi kötü fikirleri aklinizdan atıp okumaya başlayin derim.
Ve şunu da belirtmek isterim ben doğu luyum ve doğulu olan kardeşlerimden destek bekliyorum. Siz değerli okuyucularim beni anladığınızi düşünüyorum.

Iyi okumalar😊

MARDİN
Mardin'nin kavurucu sıcaklığıyla avluda oturan Bawer ağa kahevesini yudumluyordu aklına koyduğunu yapacak ve bütün aşiretin erkek çocuklarını bir araya getirecekti babalarının yaptıkları hataların bedelini torunlarına ödetmeyecekti ve her ne olursa olsun torunlarını aynı çatı altında toplayacaktı sert ve davudi sesiyle karısına seslendi "Dildar xanım hazırılık yapılsın torunlarımı bi araya getirme vakti gelmiştir "dedi.Dildar xanım torunlarını göreceği için çok mutlu olmuştu "emrin olur bey" deyip hemen mutfağa koşmuştu hazırlıklara başlaması için yanların da çalışan nermine seslenmişti"nermin gel hele diyeceklerim var sana " nermin hemen hazır ola geçmişti"buyur hanımağam"dedi ardından dildar xanım konuşmaya başladı"nermin ayşe yi de al hüseyin sizi çarşiya götürsün evde ne eksik varsa alınsın hazırlıklar yapılsın torunlarım yıllar sonra bi araya gelcecekler "deyip gülümsemişti nermin "emrin olur hanımağam hemen hazırlıklara başlıyoruz"dedi.
Herşeyin üstesinden  tam 12 yıl geçmişti zaman hızla akıp gidiyordu nede çabuk geçmişti 12 yıl torunlarını her ne kadar görmese de onlardan haberdar dı ve neler yaptıklarını da bir bir bilirdi.
Akşama doğru yaklaşırken Bawer ağa   Urfa, Amed (Diyarbakır )  ve Batman da ki torununlarınaa haber saldı ve akşam yemğine çağırdı söyleyecek műhim şeyleri vardı.

AMED(Diyarbakır)
Kapı çaldı içerden "gir"Sesini duyunca içeri geçmişti Amir kafasını yasladığı masadan kaldırdı şoförü ahmet gelmişti ahmet Amir ağasına nasıl söyliyeceğini bilmiyordu Amir yerinde kıvranan ahmeti görünce "de hele ahmet nedir senin bu hallerin " diye sordu. Ahmet" ağam bi diyeceğim vardır " dedi. Amir "ne oldu söyle hele "dedi. Ahmet " ağam Bawer ağam haber salmış akşam yemeğine gelsin konuşacak muhim şeyler varmış "dedi.Amir bi an duraksadı dedesi bunca yıl sonra neden mardine çağırmıştı ki "Babmın haberi var mi ahmet "dedi Amir  ahmet "yok ağam sadece seni çağırmıştır " deyip susmuştu Dedesiyle babası arasındaki husumeti bilmiyordu sadece kavgalı olduğunu biliyordu ve Amir 12 yıldır dedesini görmüyordu dedesine saygı duyardı sevgisini de eksik etmezdi her ne kadar babası dedesiyle görüşmesini istemesede Amir dedesiyle görüşmeyi bırakmamıştı evet belki hiç yüzyüže gelmemişti ama telefonla konuşmayı asla ihmal etmiyordu. Amir biraz düşündükten sonra gitme kararı aldı "ahmet Bawer ağaya haber sal akşama ordayım " demişti ahmet duyduğu sesle "emrin olur ağam " deyip odadan çıkmıştı.Amir de şirkette biraz oyalndıktan sonra eve gelip kimseye görünmeden odasına çıkmıştı odasına varır varmaz ceketini yatağın üstüne bırakıp banyoya yönelmişti kısa bir duş alıp dolaptan siyah takımını çıkarıp hemen üstüne geçirdi arabasının anahtarınıda komidinin üzerinden alıp hızla odasından çıkmıştı avluda kız kardeşini  görmesi iyi olmuştu yanına yaklaşıp"berfin benim işim var yemeğe  beklemeyin gece geç dönecem anama söyle merak etmesinler "deyip kardeşinin yanağından bir makas alarak hızla konaktan çıkmıştı. Berfin se sadece arkasından baka kalmıştı.

URFA
Toplantı bittikten sonra Amed eve doğru yol almıştı zira mardine gitmesi gerekiyordu dedesi çağırmıştı konuşacak muhim şeyleri varmış.
Amed hemen odasına girmişti  üstünü değiştirip aşağıya inmişti annesine seslenip "daye (Anne) Ben akşam yemeğine gelmeyecem haberiniz olsun deyip annesine söz hakkı vermeden konatan çıkıp arabasıyla hızla uzaklaşmıştı.

Gönül YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin