İyi okumalar☺️"kızım ne uzattın yaa al şu yastıkları koy aramıza oldu mu ?" Agrin uzatılan yastıklara göz atıp aralarina yerleştirip Amir sağ tarafta Agrin ise sol tarfa sırt sırta dönük bir şekilde uuykuya teslim oldular.
Agrin odayı aydınlatan güneş ışınlarıyla gözlerini aralarken hiç beklemediği bir şeyle karşılaşmıştı.
Amir belinde havlu ile karşısında duruyordu şok geçiren kız hemen kendi üzerine baktı "ohhhh" diye ses çıkardı bu rahtladim anlamını taşıyordu.
Şuan o kadar tatlı duruyordu ki ensesinde ki su damlacıklarının sırtına doğru yol çizip akarken elinde ki küçük havluyla da kumral olan saçlarını kurutuyordu ve bu onu aşırı derecede çekici gösteriyordu.
Amir duyduğu sesle arkasını döndü Agrin durumu fark edince hemen avuç içlerini yüzüne kapattı. o kadar utanmıştı ki yanakları kıpkırmızı olmuştu ama utanması için hiç bir sebep yoktu ki kocasıydı sonuçta elbette ki onu böyle görecekti ve bu gayet normal birşey di.
"Ne oldu " Agrin Çok yakından gelen sesle tedirgin olurken ellerini yavaş yavaş yüzünden çekti hala kıpkırmızıydı ve bu onu fazlasıyla tatlı görünmesine sebep oluyordu.
Şuan dibinde olan Amir ağa sorduğu sorunun cevabını hala alamamıştı " Agrin sorumun cevabını almadım birşey mi oldu." Agrin kafasını kaldırıp Amir ağayla göz göze geldi. " yok birşey" "eminmisin " diyen Amir ağayla Agrin daha da çok gerilmişti.
"E-evett" Agrin kekeleyerek söylediği kelimeyle kendini ele vermişti.
"Burdan öyle görünmüyor ama " dedi en samimi gülümsemesiyle.
Agrin çukur olan yanaklara dalarken bir kez daha Amirin ona baktığını hissetti ve gerçekten bu sefer fena yakalanmıştı.
Agrin hızla banyoya ilerledi içeri girip hemen kapıyı üstüne kilitledi "Ah salk Agrin salk salk salk nie bakıyorsun mal gibi rezil oldun işte iyi mi " Agrin kendine söverken içinde ki ses ' ya kızım o çukurları görüpte bakmayana da ne bilim ' kes sesini iç ses ne geliyorsa başıma zaten hep senin yüzünden geliyor.Amir Ağa utançtan kaçan karısıyla kahkahayı basmıştı.
Dolaba yönelip gri takım elbise alıp ûzerine geçirdi (bu adama da gri çok yakışıyo be) Amir ağa aynanın karşısına geçip saçlarını düzeltirken banyonun kapısı açılmıştı. Agrin kafası önüne eğik bir şekilde hızla dolaba yöneldi beyaz bı elbise çıkarıp geldiği gibi tekrar banyoya girdi tabi o sıra da Amir ağa bütün sakinliğiyle onu izliyordu.Kısa bı ara dan sonra Agrin banyodan çıkıp makyaj masasına yöneldi düğünde takılan takıları taktıbu bı adet ti yeni gelin olduğu belli olsun diye bı süre takılarla dolaşacaktı.
Agrin kuyumcu dükkanına dönerken Amir ise gülmemek için kendini zor tutuyordu bunu fark eden Agrin " ne var ne bakıp gülüyorsun " "kızım kuyumcu dükkanına dönmüşsün resmen " "napiyim adetler böyle yeni gelinler bir süre boyunca böyle takmak zorundalar bende memnun değilim bu halimden bari sen gülme yaa" Agrin suratını asarken " ama yakışmış baya iyi duruyor üstünde " Agrin utanırken tekrar önünde ki masaya dönmüştü.
Eline aldığı rimeli sürerken Amir ağa ise o sıra da telefon görüşmesi yapıyordu. Amir ağa pencereden dışarı bakarken rukiyenin geldiğini gördü Agrin e dönüp tam soylecekken Agrinin dalgalı olan saçlarını taramaya çalıştığını gôrdü evet doğru anladınız sadece çalıştı.
Amir ağa ağır adımlarla Agrine yaklaşırken Agrin bundan habersiz bir şekilde saçıya ilgileniyordu Amir ağa duyduğu yasemin kokusu ile ferahlarken "yardım lazım mı?" Agrin baş ucunda aynadan ona bakan kocasını inceliyip "gerek yok ben hallederim" Amir ağa buna bozulsada bozuntuya vermemişti.Amir ağa önde Agrin arkasında merdivenlerden inerken Bawer ağanin gözü üzerilerinde idi.
Masaya oturan ikili ile kahvaltıya başlamıştı ev halkı mahirin espirileriyle sofra şenlenireken Bawer ağa yıllar sonra bu konağın tekrar torunlarının sesleri, gülüşmeleri, kahkahalariyla dolduğuna çok sevinmişti tam tamına 12 yıl boyunca bu konakta sadece aile olarak Dildar xanim ile Bawer ağa vardi.
Şimdi ise masanın boş olan sandalyeleri dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Yarası
General FictionYıllar sonra tekrar bir araya gelen üç genç adam. HAZNEDAR aşiretinin yeni ağası olan Amir Ağa kısa sürede koca mardine mertliği, saygınlığı, cesareti ve yakışıklığıyla nam salmış ve duyan herkesi kendine hayran bırakmıştı. Babasının verdiği bir kar...