Iyi okumalar 😊
Isteme faslı bittikten sonra Bawer ağa elindeki yüzük kutusundan 2 tane alyans çıkardi bi tanesini Sağ tarfında ki Amir e diyerini de Sol tarfindaki Agrin in paramağına takti " Allah bi ömür mutlu etsin pişmanlik göstermesin"dedi. Iki li herkesin hayırla duasini alıp karşı karşıya geçmişti Amir cebinden çıkardığı çok işlemeli ve ihtişamli bi yüzükle Agrin ne döndü Agrin gördüğü yüzükle gözlerini fal taşı gibi açtı Ne kadar da güzel bi yüzük bu böyle diye geçirdi içinden Amir Agrine elini uzatti Agrin hala elinde ki yüzüğe odakalanmışti Amir in uzattiği elini görmemişti sanirim Amir durumu anlayinca kimsenin duyamicaği bi ses tonuyla "Elini ver herkes bizi bekliyor "dedi.
Agrin Amirin Sesini duyar duyamaz kafasını kaldiirp elini uzatti Amir Agrin in parmağina yüzüğü geçirince herkes alkışlamişti Bawer ağa ikisini yan yana görünce ne kadar güzel bir şey yaptığını düşündu. Herkes ayaklanip arabalara geçerken Amir Agrin in mutfağa doğru gittiğini gördü Hemen arkasından kulunu tuttu Agrin tam sendeleyip düşecekken Amir elini beline koydu Agrin neye uğradığını şaşırmişti bi and a kafasını kaldirinca kan beyni ne sıçramışti hemen kendini toplayip "Ne yaptığını saniyorsun sen"dedi.
Amir "ne yapmışım müstakbel karıcım"dedi yalancı bi sırıtışla. Agrin "ben senin karın falan değilim" tam dönüp gidecekken Amir "daha söyleyeceklerim bitmedi Agrin"ses tonundan sinirlendiği belli oluyordu zira o bir ağaydi son sözü o söylerdi.
Agrin arkasında sinirden yerinde duramiyan Amir ağa yı bırakmıştı.
Agrin hızla odasına geçip kapıyı kitledi bunu öyle bir hızla yapmışti ki sanki arkasından Amir gelecekti odada Agrinin hızlı kalp atışlarından başka bir ses yoktu hemen üstünü değiştirip pijamalarini giydi yatağına geçip uyumayi diledi.
Yaklaşık 1 saattir uyumaya çalışıyirdu gözü parmağindaki yüzüğe takılinca istemsizce gülümsemişti. Birden telefonuna gelen mesj sesiyle doğrulup komidinin üzerinden telefonu aldi kayitli bi numaralar değildi whatsaptan gelmişti hemen mesaji bakti "meraba mustakbel karıcım yarın saat 10 da hazır ola kapinin önünden alacam seni" Agrinin gözleri fal taşı gibi açılmıştı hemen bi mesajla " numarami nerden buldun aurica ben hiç bir yere gelmiyorum"cevap verdi. Karşi tarftan cevap bekliyordu istemsizce kalp atışlari hızlanmiştı.
Yazıyor...Yazıyor...
Yazıyor...
Heh sonunda " dedem le baban konuşmuşlar yarın için dedem babandan izin almiş birbirimizi tanicakmişiZ tabi 24 saatte ne kadar taniyabilirsek her neyse benim de senin yüzünü görmeye niyetim yok ama mecburuz yarın seni 10 da alırim evden. bi kaç saatt oyalndıktan sonra tekrar eve birakrim. Numarana gelecek olursak ta unuttun mu ben ağayim numarani bulmam 10 saniye mi bile alma di. " hemen cevap vermek istiyordu" nee bütün günümü seninle mi geçirecem Allahim ne gunah işledim bu Ağa bozuntusuyla bütün gün nasıl geçicek "Amir mesaji görür görmez " bütün gününü benim le geçirmek zorundasin Ağa bozuntusu demenin hesabini sonra alacam küçücük aklinla benim le baş edeceğini mi saniyorsun küçük hanim şimdi yat uyu mustakbel karıcım" Agrin sırf beni sinir etmek için yapiyorsun biliyorum diye geçirdi içinden Agrin de ona inat "iyi geceler Mustakbel kocacim"deyip telfnonu komidinin üzerine bıraktı
Gözleri yavaş yavaş kapaniyordu çok zorlamadan uyukuya teslim oldu.------------------
Amir dün gece ki konuşma dan sonra Agrine güzel bi ders vermek istiyordu.
Hemen kısa bi duş alıp dolaptan siyah takım elbise çıkarıp üstüne geçirdi bu gün Agrinin bütün gözü onun üzerinde olmasini istiyordu aynanina karşısına geçip gömleğininin düğmelerini iliklerken ilk 3 düğmesini açık birakti saçlarini da düzeltikten sonra o eşsiz kokusunu sıktı saatini de taktıktan sonra kez ayna da ki yansımasına bakip odadan çıktı.
Merdivenlerden inerken berfin "Ooo abicim nereye bu ne yakışıklılik yiaaa " Amir "berfin gelmiyim oraya "deyip hemen konaktan çıkıp Eşref ağanın konağın doğru yol aldi------------------------
Agrin üstüne mor renginde bi elbise giymişti diz altinda biten beline de gümüş kemeri ona çok yakışmişti saçlarini doğal dalgali halin de birakarak gözlerine sürme çekip maskara yapti zaten pepebe olan dudağina da pembe parlaticiyida sürdükten sonra aynadan kendini süzdü dalgali sarımsi rengindeki saçlari ela gözleri dolgun dudaklari pürüssüz olan yüzü yüzüne yakışan küçük burnu ve anlinin ortasında ki denq(dövme)ile eşsiz güzelliği olan ve hiç bir erkeğin red edemiyecği bi kızdi. Hazir olduğunun kanaatine varıp telfnonunu da alip odadan çıkti.
Avluya indiğinde annesinin yanina gitti "Anne ben bi kaç saatliğine dışari çıkıyorum" deyip yanağından sulu sulu öptû Berivan xanim in herşeyden haberi vardi"tamam keçamin(kızım) haberim var dikkat edin siz" dedi.anlaşilan dün konuşulananlardan bi tek Agrinin haberi yoktu kapi Sesini duyunca düşüncelerinden kurtulup kapiya gitti Amir arabaya yaslanmiş sigarasini yakiyordu Agrinin geldiğini görünce kendini düzeltip Agrine bakti bakti ki ne bakti bi insana bi elbise anca bu kadar yakışir diye geçirdi içinden.
Agrin de o sırada Amir I gelişi güzel baştan aşağıya süzmüştü yeşil gözleri bi erkeğe göre fazla ca uzun olan kirpikleri kumral gür saçlari kirli sakalı dolgun dudakları giydiği takım elbise gömleğinin ilk 3 düğmesi açık buğday tenini gözler önüne sermişti yakışıklılığyla mankenlere taş çıkarir diye geçirdi içinden. Agrin onu süzduğunu anlayinca hızla kafisini iki yana sallayip"böyle dikilecekmiyiz"dedi Amir de kendine gelerek "bin hadi" ikili arabaya bindi Agrin "Ee şimdi napicaz "Amir ne bilim ben mardin li olan sensin yok böyle sessiz bi yer "Agrin "var sür ben Sana tariff edicem yolu"dedi. Amir kafa salayip yola dondu
Yaklaşık yarim saat sonra çok güzel şehirden biraz uzak bi çay bahçesine gelmişlerdi Agrin yüzü gülümsemeyele dolarken Amir etrafini süzüyordu ne de güzel insanin içini ferahlatiyor diye geçirdi içinden. Içeri girip 3 lü masaya oturdular manzarasida ne hoştu mardin bütün güzelliğiyle karşılarindaydi. Amir "Ee anlat bakalim küçük hanim kimsin" Agrin "Ne o bakiyorum da iki gün de iyi alıştin bana " Amir " elim de olsa şuan bu eziyeti çekiyor olmazdim " "Ağa değilmisin karşı çıksaydin son sözü sen söylemiyor musun herkes senin emrin olmadan hareket etmiyor madem vazgeçirtseydin çok mu zor Amir ağa" "söylediklerine dikkat et küçük hanim bende mecbur olmasaydim senin gibi çirkinle bir ömür geçirmezdim"Agrin söylediklerine alinsa da umursamamiştı " öyle mi madem çirkinim ne diye sabah tan beri beni süzüyorsun o zaman "dedi. Amir "ben mi seni süzmüşum asıl sen bendn gözünü alamiyorsun kızım " Agrin tam söze başlicakti ki " Agrin " Agrin duyduğu sesle ona doğru gelen Çoçukluk arkadaşını görünce yerinden sıçrayarak kalkıp koşarak sarılmıştı "Azad sen nerden çıktin yaa senin gelmene bir hafta vardi " "Ee Agrinim sürpriz yaptim mutlu olmadin mi yoksa benni gördüğüne "deyip dudak kıvirdi bu halin ne kadar da tatli görünüyordu Agrin omzuna vurup " saçmala ma be tabi mutlu oldum hoşgeldin prensim dedi" tekrar sarılïp hasret gideriirken arkasina döndüğünde kaşlarini çatmiş etrafina öfke saçan Amir le karşılaişti hiç bir şeyi takmayip Azad i da alip masaya doğru yürûdu ikisi de oturunca Amir bu Kim bakışıni atti Agrin "Ee Azad bu Amir Amir bu da Azad" dedi. Amir "nışanlisiyim sen kim oluyor sun "dedi. Azad sorar gözler le "Agrin ne diyor bu adam "Agrin "evet Azad malesef doğru bizi zorla isteme den evlendiriiyorlar "deyip başini önüne eğdi.
Azad olayi anladiktan daha Amirin kötü bakışilarina mahrum kalmamak için "Agrinim ben kalkiyim daha anamlari görecem"dedi. Agrin "tamam Azad biz sonra görüşürüz "deyip gülümsedi.
Azad tekrar sarıldıktan sonra gidişini izledi Azad görünürde kaybolunca tekrar masaya oturdu "Kim bu adam " " "Sana ne " "ne demek sana ne Kim dedim " "sana hesap vemek zorunda değilim Amir Ağa" "vereceksin bundan sonra sen benim karım olacaksin ona göre davran erkekler le görüşmeni kesiceksin " "halla halla o niyeymiş" " çünkü ben öyle istiyorum" " kusura bakma ama senin gibi ağa bozuntusu yüzünden çocukluk arkadaşimdan vazgeçemem" "Agrin benim le konuşurken sözlerine dikkat et son uyarım" " ben gidiyorum boşunaa zamanimi çaliyorsun senden daha mihim işlerim var " Amir iyi ce sinirlenmişti "benden daha muhim ne işin var " Agrin yalanci gülümsemeyi yüzüne takip " Kim bilir" deyip arkasina bile bakmadan kocaman gülümsemesiyle beraber gitti.Selamun aleyküm arkadaşlar bi bölümün daha sonuna geldik. Bölüm biraz kısa farkindayim
kitap sizin açınızdan nasıl çok merak ediyorum lütfen YORUMLARDA belirtin en azindan emek için şu sarı yıldıza basmayi unutmayin seviliyorsunuz.🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Yarası
General FictionYıllar sonra tekrar bir araya gelen üç genç adam. HAZNEDAR aşiretinin yeni ağası olan Amir Ağa kısa sürede koca mardine mertliği, saygınlığı, cesareti ve yakışıklığıyla nam salmış ve duyan herkesi kendine hayran bırakmıştı. Babasının verdiği bir kar...