"သားငယ္ေလး ေရ မင္း ရဲ႕ကုိကုိေရာက္ေနတယ္"
"ဟင္ တကယ္လား omma ကုိကုိေျပာေတာ့အလုပ္ရွိတယ္ဆုိၿပီး သားကုိဒီေန႔မလာဘူးဆုိၿပီးေျပာထားတာ"
"အင္း အလုပ္ကေျပလည္သြားလုိ႔အေကာက္ေလးလာေခ်ာ့တာ"
"ဟင္ သားက မေကာက္ပါဘူး omma ကလဲ"
"ဟုတ္လား သားကုိကုိ က သားေကာက္ေနတာထင္တယ္ဆုိၿပီး ဘာေတြလုပ္ေပးရမလဲေတြးေနတာ"
"ဟင္ ဟုတ္လဲ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ေလ်ာက္ေျပာေနတယ္"
"မဟုတ္လည္းအေခ်ာ့ခံလုိက္ပါသားရယ္သူကသားကုိအရမ္းေခ်ာ့ခ်င္ရွာတာ သြားေတာ့"
"အဝတ္အစားလဲဦးမယ္ သားအျပင္သြားစရာရွိေသးတယ္"
"အင္း တခါတည္းပုိ႔ေပးခုိင္းေတာ့"
"ဟုတ္ကဲ့ omma "omma ေအာက္ဆင္းသြားမွာေရးခ်ိဳးအဝတ္အစားလဲတာျမန္ျမတ္လဲကာဆင္းလာလုိက္သည္။မဟုတ္ရင္ ကုိကုိ ေစာင့္ေနရမွာစုိးလုိ႔ျဖစ္သည္။ကုိယ့္ဘာသာဆုိရင္ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာရေပမဲ့အခုေစာင့္ေနတဲ့လူရွိတာေၾကာင့္အျမန္လုပ္ရသည္။
"ကုိကုိ ေစာင့္ေနရတာ အားနာပါတယ္"
"မဟုတ္တာ Jongေလးရယ္ ကုိကုိနဲ႔jong ေလးကအားနာရမဲ့လူေတြလား ကဲ ကေလးေပါက္အျပင္သြားမယ္ဆုိဘယ္သြားမလုိ႔လဲ ကုိကုိ လုိက္ပုိ႔ေပးမယ္"
"အရုိးျပာတုိက္ သြားမလုိ႔ ကုိကုိ"
"ဟင္ အရုိးျပာတုိက္ဟုတ္လား "
"rose ရဲ႕ နွစ္ပတ္လည္ေန႔ေလ ဒီေန႔က "
"ဟုတ္လား ကဲသြားရေအာင္ အန္တီကြၽန္ေတာ္တုိ႔ကုိခြင့္ျပဳပါဦး"
"ေကာင္းေကာင္းသြားၾက ကားလည္းသတိထားေမာင္းဦး"
"ဟုတ္ကဲ့ ပါ အန္တီ"သူ႔သူငယ္ခ်င္းနွစ္ပတ္လည္ေန႔ဆုိၿပီးအိမ္ကထြက္လာကတည္းကမ်က္နွာေလးမလန္းတာသတိထားမိတာေၾကာင့္သူ႔လက္ေလးကုိင္ေပးေတာ့ ျပဳံးျပလာသည္။
"ကုိကုိ ကုိ ျမင္ရင္ rose ကုိသတိရမိတယ္"
"ဟင္ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ေပါက္စေလးရဲ႕"
"ဟုိ ငယ္ငယ္က ကုိကုိ ကုိသြားေခ်ာင္းတဲ့အခါ rose ကလုိက္ေပးတယ္ အဲတုန္က ကြၽန္ေတာ္ကငယ္ေသးေတာ့ မမလုိ႔ေခၚတာကုိမေခၚခုိင္းဘဲ သူငယ္ခ်င္းေပါင္းေပါင္းၿပီး ကုိကုိ ကုိသြားေခ်ာင္းတုိင္းသူပါအေဖာ္လုိက္ေပးတယ္ သူမ်ားေတြစရင္လည္း ရန္ေတြ႕ေပးတယ္ သူက ကြၽန္ေတာ္ကုိတကယ္ခ်စ္တယ္"
"ဟုတ္လား ကုိကုိ လည္းသတိထားမိတယ္ လာတုိင္းညီမေလးနဲ႔ဆုိေတာ့ အဲတုန္းက ကုိကုိနဲ႔သူနဲ႔ကေမာင္နွမဆုိတာမေျပာဖူးလား jongေလးကုိ"
"ၾကည့္ရတာ ေမာင္နွမဆုိကြၽန္ေတာ္အားတာမွာစုိးလုိ႔နဲ႔တူတယ္"
"ဟုတ္ေလာက္တယ္"
"yifan ge အထင္လြဲရင္လည္းလြဲစရာဘဲ အၿမဲတမ္းတြဲျဖစ္ေနတာကုိ အျပစ္လည္းမတင္မိဘူး""
"အဲတုန္းက အရမ္းခံစားရမွာေပါ့ ကုိယ့္ကေလးေလး"
"ခံစားရထက္ အဲတုန္းက ငါအမွားလုပ္မိရင္ မိသားစုေတြဒုကၡေရာက္မလားဘဲ ေတြးေၾကာက္ေနတာေလ အမွားမလုပ္မိေအာင္ဘဲ ေနေနရင္းက မွားလာတယ္ မွားရင္းအိမ္ကမိသားစုေတြးမိေရာ အဲဒါနဲ႔ က်န္းမာေရးနည္းနည္းထိသြားတာ"
"ကေလးရယ္"
"စိတ္မေကာင္း မျဖစ္ပါနဲ႔ ကုိကုိကလည္း ကြၽန္ေတာ္ေျပာျပတယ္ဆုိတာက ကုိကုိ ကလြဲရင္ဘယ္သူမွမခ်စ္ခဲ့ဖူးဘူးလုိ႔ေျပာခ်င္တာ သိတယ္မဟုတ္လား"
"အင္းပါ စိတ္ခ် ေနာက္ဆုိကုိကုိ က ကာကြယ္ေပးမယ္"
"ဟုတ္ကဲ့ ကာကြယ္ေပးပါ ကုိကုိ"
YOU ARE READING
ႏွလုံးသားျဖင့္ ဆုံးျဖတ္ထားေသာ
Fanfictionမင္း ရဲ႕ အျပဳံးေတြ အတြက္ ငါ နွလုံးသားနဲ႔ဆုံးျဖတ္ထားေပးတာမုိ႔ ေနာင္တ မရွိရေစရဘူးလုိ႔ကုိယ္ အာမခံတယ္ baby