အပုိင္း(8)

287 26 1
                                    


"မမေလး ကြၽန္ေတာ္ ဟုိေကာင္ေလးအေၾကာင္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားသိရတယ္"
"ဟုတ္လား ေျပာ"
"kim စားေသာက္ကုန္လုပ္ငန္းက သူတုိ႔ကုမၼဏီတဲ့ ၿပီးေတာ့ အကုိႀကီးတစ္ေယာက္ ဟုိေန႔ က မမေလးနဲ႔ျပသနာျဖစ္တဲ့ အမနစ္ေယာက္ရွိတယ္ ၿပီးေတာ့ သူေဌး wu နဲ႔ကဘာမွန္းမသိေပမဲ့သူေဌးwu အိမ္မွာ သုံးနွစ္ေနခဲ့တာတဲ့ ေဒါက္တာoh နဲ႔ကေတာ့လြန္ခဲ့တဲ့နွစ္ေတြကတည္းကသိတာက အဲေကာင္ေလးအလယ္တန္းေလာက္ကတည္းကလုိ႔ထင္ပါတယ္"
"ဟုတ္လား တျခားေရာ"
"ပင္လယ္စာ နဲ႔ဓာတ္မတည့္ဘူးတဲ့သူမ်ားလုိယားယံတာမိ်ဳးမဟုတ္ဘဲ အသက္ရူက်ပ္ၿပီးေသလုနီးပါးျဖစ္တာတဲ့"
"အဲလုိလား"
"သရဲေတြ ဘာေတြမေၾကာက္ေပမဲ့ အေမွာင္ကုိေၾကာက္တယ္တဲ့ၿပီးေတာ့ သူေဌးOh တုိ႔မိသားစုေတြအားလုံးကအဲကေလးကုိခ်စ္ၾကတယ္တဲ့ လက္ထပ္မယ္ဆုိရင္ေတာင္သေဘာတူထားပုံဘဲ"
"ဘာ အဲဒါ တကယ္ဘဲလား"
"ဟုတ္ကဲ့ ေဒါက္တာကလည္း အဲကေလးရွိလုိ႔ေက်ာင္းကုိေျပာင္းသြားတာလုိ႔သိရပါတယ္ မမေလး"
"သူေဌး wu နဲ႔က ဘာလဲဆုိတာ စုံစမ္းေပး"
"ဟုတ္ကဲ့ မမေလး'"
"ငါသြားၿပီး ထူးျခားတာနဲ႔ဖုန္းဆက္လုိက္ ဒါက နင့္အတြက္'"
"ေက်းဇူးပါ မမေလး"

စုံစမ္းခုိင္းတဲ့လူဆီက သတင္းေတြေၾကာင့္ျပဳံးကာေဟမီတစ္ေယာက္အႀကံအစည္ေတြအေကာင္အထည္ေဖာ္ဖုိ႔လုပ္ရသည္။ပထမဆုံး sehun ဆီသူေဌး wu နဲ႔ပုံေတြပုိ႔ေပးဖုိ႔ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ေသခ်ာျပင္ကာပုိ႔ေပးၿပီး အေျခအေနေစာင့္ၾကည့္ေပမဲ့ဘာမွမထူးျခားတာမုိ႔အ့ံၾသသြားရသည္။
ဓာတ္ပုံေတြကအထင္လြဲေလာက္ေအာင္ျပင္ထားေပမဲ့တစ္ဘက္ကအေရးေတာင္မစုိက္တာေၾကာင့္အ့ံၾသရသည္။

"ဆရာ ကြၽန္မ ပုိ႔ထားတဲ့ပုံေတြ ရလား"
"ဘာပုံကုိေျပာတာလဲ ေက်ာင္းသူ"
"ဆရာ႕အနားကပ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးေလ သူကလူေကာင္းမဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့အေၾကာင္းဓာတ္ပုံ ပုိ႔လုိက္တယ္ေလ"
"wu yifan က ငါ့နဲ႔ဝမ္းကြဲ ညီအကုိေတြ ပါ ေက်ာင္းသူအဲေလာက္ဆုိမင္းသေဘာေပါက္မယ္ထင္တယ္"
"ဘယ္လုိ ဆရာ ညီအကုိ ဟုတ္လား "
"ဟုတ္ပါတယ္ ေက်ာင္းသူ"
"ဆရာ အဲဓာတ္ပုံေတြ႕တာေတာင္မွဘဲ ဘာမွမၿဖစ္ဘူးလား"
"မျဖစ္ပါဘူး ဘာျဖစ္ရမွာလဲ ဓာတ္ပုံကကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ျပဳျပင္ထားတာႀကီးကုိ ေနာက္မဟုတ္တာေတြမလုပ္ပါနဲ႔ေက်ာင္းသူ"

ႏွလုံးသားျဖင့္ ဆုံးျဖတ္ထားေသာWhere stories live. Discover now