အဘုိးဆုံးၿပီးကတည္းကjong inဘဲ အဘုိးဆုိင္ကုိဦးစီးရတာမုိ႔အားလုံးအဘုိးလုပ္ခဲ့တဲ့အတုိင္းလုပ္ရင္းဘဲ အဘုိးဆုိင္ကုိေစာင့္ေရွာက္ၿပီးရတဲ့အျမတ္ကုိဝန္ထမ္းေတြကုိခြဲေဝေပးေလ့ရွိတာမုိ႔အားလုံးက jongin ကုိသေဘာက်ေနသည္။
ဒီေန႔လည္း ဆုိင္ေရာက္ေတာ့လုံျခဳံေရးဝန္ထမ္းေခါင္းေဆာင္အကုိက Jongin အနားလာကာ"အကုိေလး ကုိေတာင္းပန္ခ်င္လုိပါ ၿပီးေတာ့ကြၽန္ေတာ္ဝန္ခံၿပီးရင္အလုပ္ထုတ္လုိက္ပါ အကုိေလး"
"ဟုတ္ကဲ့ ေျပာပါ ဘာကိစၥမ်ားလဲ"
"တကယ္ေတာ့ သူေဌးႀကီး ဆုံးမဲ့ညကကြၽန္ေတာ္တာဝန္က်တာပါ ဟုိလူကေရာက္လာၿပီးသူေဌးႀကီးနဲ႔ေတြ႕ဖုိ႔ေျပာပါတယ္ ပထမကြၽန္ေတာ္ကေပးမေတြ႕ပါဘူးေနာက္ကသူကေျပာတယ္အကုိေလးဆီကုိအေမြေတြအကုန္ပါသြားရင္မင္းတုိ႔အလုပ္ျပဳတ္မွာငါကေတာ့ဦးေလးအေမြဆက္ခံသူဆုိေတာ့စုိးရိမ္စရာမလုိဘူးလုိ႔ေျပာတဲ့အျပင္အကုိေလးက အက်င့္မေကာင္းဘဲ သူသားကုိေထာင္က်ေအာင္လုပ္ၿပီး သူေဌးoh ကုိလည္းအမိဖမ္းၿပီးယူထားတာလုိ႔ေျပာေတာ့ကြၽန္ေတာ္လည္း တကယ္ထင္ၿပီးဝင္ခြင့္ေပးမိတဲ့အျပင္သူလာတာမသိဘူးလိမ္မိတယ္ "
"သူထြက္သြားတာေရာလမင္းမေတြ႕ဘူးလား"
"ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ မနက္သုံးနာရီ လူခ်ိန္းတဲ့အထိေတာ့သူမျပန္ေသးဘူးၿပီးေတာ့ သူေဌးႀကီး အခန္းကမီးလင္းေနတာဆုိေတာ့ကြၽန္ေတာ္လည္း တူဝရီေတြစကားေျပာေနၾကတာလုိ႔ထင္ၿပီး ျပန္လာလုိင္တာပါ အဲေန႔က သူစကားသာကြၽန္ေတာ္မယုံခဲ့ရင္ ဘာမွမျဖစ္ေလာက္ဘူး ကြၽန္ေတာ္တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္"
"လွည့္စားတတ္တဲ့ လူရဲ႕စကားကုိခင္ဗ်ာကရုိးသားလုိ႔ယုံမိတာဘဲခင္ဗ်ာအျပစ္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး ကြၽန္ေတာ္နဲ႔သူ႔သားေထာင္က်တာလည္း ကြၽန္ေတာ္နဲ႔မဆုိင္ဘူး ကုိကုိနဲ႔ကြၽန္ေတာ္ကလည္းအရင္ကတည္းကခ်စ္ခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ္အလယ္တန္းကတည္းက"
"ဟုတ္ကဲ့ ကြၽန္ေတာ္အားလုံးသိၿပီးပါၿပီး အကုိေလးအဲဒါေၾကာင့္တကယ့္ကုိေတာင္းပန္ပါတယ္"
"မင္းတကယ္ေနာင္တရရင္ အဘုိးရဲ႕ဆုိင္ကုိအေကာင္းဆုံးကာကြယ္ပါ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔အတူေပါ့"
"အကုိေလး ကြၽန္ေတာ္ကုိယုံရဲ႕လား"
"ခင္ဗ်ာ ဒီမီးလုံးေတြကုိစၿပီးတီထြင္တဲ့ေသာမက္စ္အက္ဒီဆင္ကုိသိလား သူကပထမဆုံးလူေတြကုိမိတ္ဆက္ေပးမဲ့အခ်ိန္မွာသူ႔တပည့္ေလးကုိအဲဒီမီးလုံးသယ္လာခုိင္းတယ္ ဒါေပမဲ့မီးလုံးကသူ႔ဆီမေရာက္ခင္က်ကြဲသြားခဲ့တာေၾကာင့္ေနာက္တစ္ႀကိမ္ထပ္ၿပီးလုပ္ၿပီးမွ မိတ္ဆက္ပြဲထပ္လုပ္တဲ့အခ်ိန္မွာပထမယူလာေပးရတဲ့တပည့္ေလးကုိဘဲ ယူလာခုိင္းတယ္ အားလုံးကေဝဖန္ၾကတာေပါ့ ပထမတခါအမွားလုပ္ထားကုိဘာလုိ႔ေနာက္တႀကိမ္ထပ္လုပ္ခုိင္းတာလဲဆုိၿပီးေပါ့ ဒါကုိေသာမက္စ္ကၾကားေတာ့သူျပန္ေျပာတယ္
သူတပည့္ေလးက ပထမအႀကိမ္မွာ မွားခဲ့လုိ႔ဒုတိယအခြင့္အေရးေပးတဲ့အခါသူကပုိၿပီးၾကဳိးစားမယ္ ဂရုတစုိက္လုပ္လိမ့္မယ္တဲ့ပထမအႀကိမ္မွားတာနဲ႔ ဒုတိယအႀကိမ္ကုိအခြင့္အေရးမရခဲ့ရင္သူ႔ကုိယ္သူ ယုံၾကည္မုပ်က္စီးသြားလိမ့္မယ္လုိ႔ ျပန္ေျပာခဲ့တယ္ အခုလည္း ပထမအႀကိမ္မွားတဲ့ခင္ဗ်ာအတြက္ ကုိယ့္ကုိကုိယ္ျပန္ျပင္ဖုိ႔အတြက္အခြင့္အေရး ေပးတာပါ"
"အခြင့္အေရးေပးလုိ႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အကုိေလး"
"ရပါတယ္ ခင္ဗ်ာ ဆက္လုပ္ေပးပါ"
"ဟုတ္ကဲ့ ပါ အကုိေလး"
YOU ARE READING
ႏွလုံးသားျဖင့္ ဆုံးျဖတ္ထားေသာ
Fanfictionမင္း ရဲ႕ အျပဳံးေတြ အတြက္ ငါ နွလုံးသားနဲ႔ဆုံးျဖတ္ထားေပးတာမုိ႔ ေနာင္တ မရွိရေစရဘူးလုိ႔ကုိယ္ အာမခံတယ္ baby