U mislima razmatram svoju odluku koju sebicno donosim iz zelje da pomognem samo sebi. Njoj u ovoj situaciji nema pomoci jer ako ostane ko zna da li ce ziva napustiti ovu kucu. A onda sam se setio svoje majke koja se takodje sebicno izvukla iz ove situacije i spasila samo sebe. Nisam je mrzeo zbog toga.. zaista nisam. Nikada je nisam mrzeo. Ne zelim da je mrzim ali istina je da ona nikad nije tu bila za mene u svim mojim losim trenucima. Prinudjen da sve teske i lose stvari podnosim sam danas sam ocajnicki pozeleo drustvo kraj sebe. Neloga sa kim cu podeliti svoje muke. Znao sam da ce ovo pomoci samo meni a ipak nisam promenio odluku. I pre nego sto je pustam da u sebi postavlja pitanja vezano za moju odluku otvaram oci i grlim je istom jacinom kao i ona mene. Iskopirao sam njene pokrete ali za razliku od mene njene ruke su se odmah nasle na mojim ramenima. Istina da su mi njeni dodiri prijali ali to je bilo samo kako bih dao sebi snagu da nastavim dalje. Lisa i nema pojima sta ce nas uskoro zadesiti.
,, Jungkook sve ce biti u redu. Ja sam tu. " saputala je meni na uvo.
Te reci nisu uspele da me utese ali cinjenica da je ona pored mene i da necu morati da patim sam mi jeste pomogla. Pozeleo sam da joj kazem nesto poput " drago mi je sto si ostala " ali lupanje na vratima ucinilo je da u istom trenutku zaboravim sta sam hteo reci pa sam cutao otvorenih usta.
,, Ocekujes nekog? " pitala je Lisa zbunjena necijim iznenadnim dolaskom i to u ovo doba noci.
Vrata su se sirom otvorila a u sobu je usao covek koga sam najmanje pozeleo da vidim. Pijan je. Zanosio se ljuljajuci svoje telo u stranu. Prihvatio se za orman i samo ledjima udario u njega dok se nogama spustao na pod. U sobu se sirio miris cigara i alkohola. Sal mu je prekrivao veci deo lica pa nisam uspeo da ispratim taj mrki pogled sa kom je cesto voleo da me doceka. Poceo je nesto da mrmlja onako za sebe .. nerazumno za nas dvoje. Skidao je stvari sa sebe kao da je 30 stepeni a ne ispod nule. Zatim je poceo da mi mase rukama tj pokusavao je da me dozove ali mu to nije uspelo. Nisam znao kog pre da gledam. Da li Lisu koja se drzala za stolicu spremna da pozove pomoc ili njega koji je nastavljao da pravi scene i bruka nase prezime.
ESTÁS LEYENDO
Sucker for pain
FanficJungkook je samo jedna od mnogih osoba koja je pozelela da krene svoj zivot ispocetka ali za razliku od mnogih on je i uspeo u tome. Koje lice ce ovog puta pokazati?