4deo

49 2 0
                                    

Izjedala me je neizvesnost ali ni jednog trenutka mi se nije ucinilo da radim nesto lose jer sam smatrao da cak i ako se i nesto lose dogodi tamo unutra ja cu biti njen heroj ako odem i spasem je. Kakve su mi sve budalastine i lude ideje padala u tim trenucima na pamet da sam imao olovku i papir definitivno bih poceo da ih zapisujem i pretvorio bi ih u neku knjigu. Knjigu koju bih citao iznova i iznova i stalno bih ubacivao novih ideja. Mlada Lia ni sama ne zna u kog se zaljubila. Ali to je ta mladalacka zaljubljenost .. privucete te lepota i sarm ali nekada je i to dovoljno da te zaseni i da padnes u kandze osobe koja ni sama ne zna sta znaci rec ljubav a onda od tebe ucini to isto. Dakle ja ne verujem u ljubav. Verovao jesam ali sada ne. Dugo sam sebe ubedjivao da bih trebao da dam sansu ljudima ali sam posle nekog vremena prestao da ih dajem jer je oni nikada nisu ni imali nameru dati. Zapravo ako nista drugo uzimali su je od mene i polako je crpeli sve dok nije ostalo ni tracka nje u mom srcu. Sada mi to ne smeta jer sam naucio da zivim bez nje. Naucio sam da ubedim ljude da je posedujem imitirajuci njih kada je pruzaju ali ja je ne osecam. Ja to vidim kao jedan zadatak koji moram da ispunim. Glasni sumovi vratili su me iz mog sveta u kome sam cesto umeo da zalutam. Nekada sam toliko dugo odsutan da se prosto zapitam u kom svetu me vise ima i u kome ja zapravo zivim. U tom svetu sam kovao sve svoje planove i razmatrao sve svoje poteze dok sam ih u ovom realnom samo sprovodio. Ziveo sam fakticki dva zivota jedan stvoren mojom voljom a drugi Bozijom. Gledao sam da u oba budem ja gospodar ali neko mi je uporno mrsio konce i cesto bi umeo da menja moje planove.

" Rekla sam da mi treba jos vremena, dobices pare do kraja nedelje. "

" Dao sam ti previse vremena ne igraj se mala. "

" Molim te samo jos cetiri dana. Obecavam da ces ih dobiti."

" A sta ce se desiti ako ih ne dobijem? "

" Radi sa mnom sta god hoces. "

Ova poslednja recenica me je narocito pogodila kao otrovna strela u srce. Osetio sam da nesto nije u redu sa tim sto je ona upravo izgovorila.

Sucker for pain Where stories live. Discover now