13deo

33 1 0
                                    

Prezirem sebe iznutra ali moje suze ne prestaju da klize niz moje hladne obraze. Prosla me je jeza jos jednom pre nego sto me je Lisa prigrlila grejuci nasa tela u ovoj prehladnoj prostoriji. I njoj su suze krenule kada je ugledala mene kako po prvi put placem ispred nje. Uvek sam se trudio da prikrijem onu stranu sebe koju nisam zeleo niko ama bas niko da vidi.... ono sto sam mislio da je davno nestalo u meni ponovo se pojavilo. Cuo sam njeno duboko disanje kao i jako lupanje srca. Stezala je moju jaknu sve vise i vise ocekujuci da uradim isto. Stajao sam u istom polozaju. Ruke su slobodno visile u vazduhu ne preduzimajuci nista. U mojim mislima haos. Osecam se bespomocno. Odavno se nisam tako osetio. Pitam se ima li svrhe bezati? Gubim zelju i da pokusam tako nesto. Gde god da odem znam da nece biti bolje. Na kraju ce me snaci isto kada se budem vratio a moram da se vratim. Obecao sam svojoj majici da je necu ostaviti. Zazvonio je telefon. Lisa je samo iskljucila zvuk i spustila ga nazad u dzep. Vratila je svoje ruke na moja ramena nastavljajuci da me tesi. Iskreno ne znam zasto sam tako iznenada poceo da placem. Nista mi nije jasno.
,, Jungkook ... ako zelis mogu ostati . " govorila je Lisa kroz suze.
,, Ne moras. " ishitreno sam odgovorio.
Zeleo sam da ostane.
,, Zaista mogu ako ce ti tako biti bolje? "
Podigla je bradu pogledavsi me u oci.
Ah zasto mi je tesko da joj kazem da ostane.
Zasto je uporno teram od sebe?
Potrebna mi je.
Zaboga kazi da. Kazi. Kazi...
Svadjam se sam sa sobom gledajuci je praznim pogledom.
Obrisala mi je suze i jos jednom ponovila recenicu misleci da je nisam cuo.
Njeni dodiri su mi tako prijali da sam njene dlanove stavio na svoje mokre obraze.
Obrazi joj postaju rumeni dok sokirano prati moje pokrete.
Zazmurio sam i samo joj odgovorio da bih zeleo da ostane.

Sucker for pain Where stories live. Discover now