12deo

34 1 0
                                    

To sam uradio samo zato sto nisam zeleo da mi postavlja pitanja i da se naljuti na mene jer mi je sad i vise nego potrebna. Dok sam ja kao paralizovan stajao pred vratima gubeci se ponovo u svojim mislima ocajnicki trazeci spasa iz ove zamke Lisa je vec izvadila knjige i pozvala me da joj se pridruzim za stolom. Nista nije rekla na racun dzumbusa i nereda koji je vladao u kuci.
,, Jesi li dobro? " usudila se da pita jer se ja nisam pomerio sa mesta.
Bledo sam je pogledao shvatajuci da cemo umreti ako ne napustimo ovo mesto sto pre. Ponovo sam klimnuo glavom. Nisam joj mogao reci.
,, Sedi. Lekcija se nece sama nauciti." zvucala je zapovednicki a ustvari je samo zelela da sednem pored nje.
Nacinio sam par koraka i stropostao se na stolicu upiljivsi pogledom u svesku. Sva ta slova, brojevi .... meni nije bilo bitno. Ona je pocela da mi objasnjava od pocetka onako temeljno i pozrtvovano kao pravi profesor ali ja nisam slusao. Nisam mogao da skrenem pogledom jer bih odao sebe pa sam samo zurio u to sto se nalazilo ispred mene. Nista mi nije imalo smisla. Ni ovo a ni ova situacija sa mojim ocem.
,, Jungkook sta mislis koji broj ide ovde? "
,, Jungkook? "
,, Jungkook? "
,, Sta nije u redu? "
Na kraju me je blago prodrmala ne bi li povratila moju paznju. Cimnuo sam se onako iznenadjen i samo joj odgovorio da sam umoran i da nemam bas koncentracije. Ocekivao sam ostar odgovor posle ovoga ali sam dobio samo osmeh na njenom licu i sazaljenje.
,, Mora da ti je bas tesko. .. ne brini mozemo da ucimo i kasnije. Odmori ako zelis. " rekla je puna razumevanja sklanjajuci knjige sa strane.
,, Jungkook ako ti je potrebna pomoc molim te kazi mi uradicu sve sto treba. Znaj da na mene uvek mozes da racunas. " zvucala je kao da me moli da joj se poverim. Prekrio sam lice rukama krijuci strah u ocima a onda vec sledeceg trenutka kada me je uhvatila za ruke i sklonila ih tako da sam mogao ponovo da je vidim u tom trenutku sam zaplakao.
,, Ne ostavljaj me samog. " povikao sam iz sveg glasa.

Sucker for pain Donde viven las historias. Descúbrelo ahora