15deo

32 2 0
                                    

Pozeleo sam da nestanem, zgrabim stvari i zauvek napustim kucu. Ta zelja je ponovo gorela u meni sve jace i jace. Poveo bih i nju jer smatram da niko ne zasluzuje da bude malteretiran od strane njega. Moje ruke se pokrecu same od sebe i hvataju Lisu koju povlacim veoma grubo uz sebe. Stezem joj kozu ispod develog dzempera i guram je da krene napred. Mislim da je pretpostavila sta sam zeleo time da joj kazem. Postavio sam je kao stit ispred sebe gurajuci je ka vratima. Moj otac je podigao glavu i sirio svoje ruke verovatno misleci da cemo doci da ga zagrlimo. Kakva budala. Prezirem ga. Napravio sam zgrozen izraz lica kada je poceo da kaslja iz sve snage i povraca po sebi. Lisa je pomerila moju ruku i potrcala da mu pomogne. Zgrozeno sam je gledao kako odlazi od mene i pomaze njemu. Drzala mu je glavu dok ga je blago tapsala po ledjima. Kako ?? Kako joj ne smeta??? Zasto mu pomaze on nije vredan toga?? Budala.
,, Jungkook donesi mi nesto da pocistim ovaj nered! " rekla je to bez ikakve kisele face.
Da li joj to stvarno ne smeta???
Odbio sam da je poslusam.
,, Jungkook? Vidis da mu je potrebna pomoc . Molim te. "
Cak me je i zamolila da mu pomognem?
,, Ostavi ga bice on dobro. " obrusio sam besno.
,, Ne necemo ga ostaviti, ako neces da mi pomognes sama cu potraziti. "
I uradila je bas ono sto je i rekla.
Nisam mogao da gledam ovo. Sve je nekako bilo previse za mene. Ne zelim da budem ovde. Oticicu sam. Ne treba mi ona. Nisam zastao ni na trenutak, zgrabio sam jaknu i istrcao napolje. Ako zeli da ostane neka ostane. Ja sam pokusao da joj pomognem. Vucem svoje noge po snegu, gledao sam u oblake i sneg koji je poceo da pada iznenada. Zatvaram oci osecajuci kako mi obrazi postaju mokri. Emocije ponovo preovladavaju mojim telom cineci ga ranjivim. Postajem slab. Mislio sam da sam ubio ovu osobu u sebi. Zasto sad? Zasto?

Sucker for pain Where stories live. Discover now