6deo

36 1 0
                                    

Bukvalno sada dok se prisecam naseg upoznavanja ne uspevam da shvatim sta su to one videle u meni. Mozda ih je spoljasnji izgled privukao, mora da je to. Primecivao sam ja poglede drugih devojaka na sebi samo mi one nisu bile dovoljno zanimljive pa im nisam prilazio. Ali i pored toga sto nikada nisu bile moje one mi i dan danas prilaze u nadi da cu im pokloniti malo paznje. Preskrabao sam skicu koju sam crtao dok sam mislima bio odsutan i krenuo ispocetka na drugom kraju strane. Sve te linije, tacke, sifrovana imena bila su poznata samo meni i nikome vise. Pre samog pocetka casa vratio sam Lisi svesku stavivsi je na sto jer nje jos uvek nije bilo i vratio sam se nazad taman kada je profesor usao u ucionicu. Ni ovaj procesor engleskog nije izgledao nesto raspolozeno. Rasejano je uzeo dnevnik i poceo da proziva nasa imena. Oglasio sam se cim sam cuo svoje i utihnuo odmah posle toga. Precutao sam ceo cas jer nisam imao sta pametno da kazem a ja ne volim da se ubacujem u razgovor bez nekog interesovanja i volje. Lisa je kasnila ali u odobrenom roku pa je prosla nekaznjeno. Okrenula se pozadi pogledavsi u mene a zatim u izvrljane listove. Gotovo celog casa je bila zauzeta tumacenjem mojih reci i skica da nije obracala paznju na cas. Na kraju dana kada su svi casovi bili zavrseni ustao sam sa svoje stolice na kojoj sam presedeo pet casova i krenuo ka autobusu koji nas je cekao. Jenni i Lisa su me pratile uz stopu dosaptavajuci se medjusobno. Ukratko dogovarale su se da izadju veceras u grad. Usao sam u autobus zauzevsi dva slobodna mesta i cim sam video Lisu rukom sam potapsao sediste i rekao joj da sedne. Ona je pomalo zbunjeno ali sa osmehom nalicu klimnula glavom i smestila se pored mene.
,, Lisa .. mogu li nesto da te zamolim? " rekao sam sa nekom slatkocom u glasu gledajuci je pravo u oci.
,, Reci Jungkook kako ti mogu pomoci? " odgovorila je znatizeljno.
,, Vidis imam mali problem. Znas da sam danas izbacen sa matematike i da nisam pratio novu lekciju koja ce biti sledeceg casa na testu pa da li bi mogla da mi objasnis veceras molim te. " naglasio sam to "molim te" jer sam zeleo da je ubedim da mi je vazno da ona dodje.
,, Ovaj.. kako da .... ti kazem. .. ja..." zastala je trazeci pogledom Jenni koja je sedela preko puta nas.
Premislja se, nervozno preplice ruke i kupuje sebi vreme.
Nisam smeo da dozvolim da me odbije.
Moram nesto da preduzmem.
,, Lisa u redu je.. znas..zvacu te sledeceg puta kad budem sam kod kuce. " rekao sam onako razocarano kao da sam se pomirio sa tim da nece doci poklopivsi joj ruku svojom.
,, Doci cu. U koliko sati? "
,, Osam. "

Sucker for pain Where stories live. Discover now