Multi media: Berenikoo
6.Bölüm ' Çenesiz Maydanoz'
0532*******: Tamam kusura bakma kötü bir başlangıç yaptık.
0532*******: Seni korkuttum biliyorum.
0532*******:Uzun süredir seni inceliyorum.
0532*******: Sadece tanışmak istedim.
0532*******: Aslında vazgeçmiştim.
0532*******: Ama sen farkında olmadan senin sayende yazdım
Beren: Seni hiç gördüm mü?
0532*******: Maalesef :( biliyorum böyle bir yakışıklılığı görmekten seni mahrum bıraktığım için üzgünüm.
Beren: sende fazla egoist çıktın.
Beren: Neden soyadım Erdinç dedin? Yaşadıklarımı bildiğin halde.
0532*******: Seni korkutup bana yazmak zorunda bırakmak için ama işe yaramadı engelledin.
Beren:Madem seni tanımıyorum o zaman adını söyle.
0532*******:Üzgünüm söyleyemem. İsteseydim zaten en başında kendimi tanıtırdım.
Beren: Peki ben neden adını bile bilmediğim biriyle konuşayım?
0532*******: Engellersen başka numaradan yazarım. Sana yazmak için bir çok hat aldım.
Beren: Neden bana yazıyorsun peki? Yanıma gelip normal bir şekilde söyleyebilirdin.
0532*******:Daha havalı olsun diye.
0532*******: Aslında seni tanımak istiyorum kapalı bir kutu gibisin içinde ne olduğunu bilmiyorum çözemiyorum da. Ne mutlu olduğunu belli ediyorsun ne de mutsuz. Nedense o olayda sürekli kendini suçlu buluyorsun ve kendini katil ilan ediyorsun, neden bunu yapıyorsun?''
Daha adını bile bilmediğim birine tabii ki de içimi anlatmayacaktım. Açıkçası onun o olmadığını öğrenmek içimi biraz olsun rahatlatmıştı. Onu istersem engelleyebilirdim ama bunu yapmayacaktım.Yalnızlıktan gerçekten bıkmıştım en azından burada onunla konuşarak kendimi rahatlatabilirdim.
Beren: Fazla meraklısın ve çok konuşuyorsun. Geçmişimi karıştırma ve merak etme.
Aklıma gelen şeyle adını değiştirdim.
Çenesiz Maydanoz: Tamam sormadım say.
Beren: Adını söylemeyeceksin değil mi?
Çenesiz Maydanoz:Hayır söylemeyeceğim.
Beren: O zaman bana kendin hakkında küçük bir bilgi ver. Fiziksel özellikte olabilir veya göz rengi.
Çenesiz Maydanoz: Peki, yüzümde çok derin gamzeler var. Yeterli mi?
Beren: Şimdilik yeterli.
Çenesiz Maydanoz: Şimdilik?
Beren: Evet şimdilik. İlerleyen zamanlarda başka şeyler de öğreneceğim senin hakkında.
Çenesiz Maydanoz: Sanmıyorum patlak vermem ben.
Beren: Trabzon da mısın?
Çenesiz Maydanoz: Sen nereye ben oraya Bereniko.
Beren: Bereniko ne be. Ayrıca peşimden koşarken bayağı masraf yapacaksın galiba çünkü daha gezecek çok şehir var.
Çenesiz Maydanoz:Oha ben sadece Karadenizi
Gezeceğiz sanıyordumBeren: Yoo bütün şehirleri tek tek gezeceğim, tüm türkiyeyi sende benim peşimden sürükleniceksin. Bence yol yakınken vazgeç.
Çenesiz Maydanoz: Geldik buraya kadar hiç vazgeçer miyim? Sen nereye ben oraya Berenikom.
Beren: Bana Bereniko demeyi kes.
Çenesiz Maydanoz: Haydaa gene mi döndün o soğuk hallerine?
Nedense bir kaç dakikalığına unutmuştum kendimi. Sahi ya ben böyle değildim. Neden onunla bu kadar rahat konuşuyorum?
Beren: Bir kaç saniyeliğine kim olduğumu unuttum. Sonra aklıma geldi kim olduğum. Kimseyi kendime bağlayıp ona bu kötülüğü yapamam. Sahi ya sen neden bana yazıyorsun? Amacın ne?"
Çenesiz Maydanoz: Farklısın. İnsanlar sana yaklaştıkça onları kendinden uzaklaştırıyorsun. Kendini yalnızlaştırıyorsun. Kendini katil yerine koyuyorsun. İçin farklı dışın farklı. Kendine neden bu kötülüğü yaptığını merak ediyorum. İçim içimi yiyor. Nedensizce içini merak ediyorum. Seni tanımaya çalışıyorum.
Beren:Peki neden normal bir insan gibi yanıma gelmeyi değilde böyle bilinmeyen numaradan yazıyorsun?
Çenesiz Maydanoz: Senin yanına gelsem beni de onlar gibi terleyeceksin. Ayrıca dedim ya daha havalı oluyor.
"Çenesiz maydanoz" kişisini "gamzeli bey" olarak değiştirdiniz.
...
Selamm ben geldim. Nasılsınız olmayan okuyucularım nfndns. Neyse umarım beğenirsiniz. Hoşçakalın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamzeli Bey| Texting
Teen FictionBeren: Seni hiç gördüm mü? Bilinmeyen numara: Maalesef :( biliyorum böyle bir yakışıklılığı görmekten seni mahrum bıraktığım için üzgünüm. Beren: sende fazla egoist çıktın.