JJ Maybank

6.9K 114 155
                                    

Dizi: Outer Banks

Kelime Sayısı: 1135

***

Eskiden Kiara ile arkadaştın fakat daha sonra hoşlandığın çocukla onu öpüşürken yakaladığında arkadaşlığınız son bulmuştu. Bu olaydan sonra taşınmanız gerekmişti ve bu senin işine gelmişti. Kiara kendine yeni arkadaş grubu yapmıştı ve bundan haberin yoktu fakat yeniden outer bankse dönmüştünüz.

 Eve yarım yamalak yerleşmişken biraz dolaşmak istedin. Yoldaki bankta oturan 3 erkek ve Keira'yı görünce kafanı çevirmiştin. Fakat 1 saniyeyle göz göze geldiğin sarışın çocuk çok yakışıklı gelmişti sana ama bunun üzerinde durmadın.

JJ: Bu kız da kim böyle yeni mi acaba? Harika görünüyor. Hatta hayatımda gördüğüm en güzel kız sanırım.

Kiara: Abartma JJ. Onu tanıyorum Y/N Y/L/N. Ortaokulda aynı sınıftaydık aptalın teki.

JJ: Hiç öyle gözükmüyor.

Keira kıskanmıştı ve bu yüzden gözlerini devirdi.

Kiara: Çocuklar onunla konuşursanız beni unutun.

John B.: Vay be bu kadar ne geçmiş olabilir ki aranızda.

Kiara: Boşver

Aranızda geçen şey tamamen onun zararına olmasına rağmen o kıskançlığı yüzünden kimsenin yanında olmasını istemiyordu.

Yürüyüşüne son verip odan için olan kolileri çıkartma kararı aldın. JJ sen gittikten sonra gruptan ayırıldı ve elindeki birasıyla yürümeye başladı. Beyaz evin önünde kolileri taşıyan seni görünce Keira'nın dediklerini önemsemeyip yanına gitti.

JJ: Selam ben JJ.

Y/N: Y/N

JJ: Kiara söylemişti.

Nefesini sinirle dışarı verdin.

JJ: Vay be aranız baya kötü.

Y/N: Boşver.

JJ yardım isteyip istmediğini sormadan koliyi kucağına aldı. Evine doğru ilerlediğinde durmuştun. Sana döndü gelmediğini görünce.

JJ: Gelmiyor musun?

Onun bu dediğine gülmüştün. Sen önden ilerlerken o da odana çıktı. 

JJ: Demek yoksulların tarafında oturuyorsunuz.

Y/N: Asla bir züppe olmadım ve bundan çok memnunum. Sanırım sen de bu taraftasın.

JJ: Belli olmuyor mu?

Odana geldiğinde koliyi yere bıraktı. Odanda şimdilik sadece dolap, yatak ve pofuduk bir koltuk vardı. JJ koltuğa yayıldığında kaşlarını çattın.

Y/N: Tabi oturabilirsin.

Yarım bir şekilde gülümserken cebinden teneke kutada bira çıkardı. Onu kafasına diktiğinde sana uzattı istemediğini belli ettin. Sen de yatağına oturmuştun. 

JJ: Ailenle mi yaşıyorsun?

Y/N: Sadece annem ve ben.

JJ: İyiymiş. Bu akşam bira partisi var sahilde seni orada bekliyor olacağım.

Senin cevabını beklemeden odandan çıkmıştı. Kapıda anneni görünce selam vermiş ve yoluna devam etmişti. Annen şaşkınca sana baktı.

Multifandom Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin