15# Tallinn

958 87 1
                                    

O půlnoci v lese:

,,Emmette! Mohla jsem tě zabít," vykřikla vyděšená vlčice, když spatřila osobu, kterou přimáčkla ke stromu. A pevně držela pod krkem, a přičemž jí zářily její oči modře.

,,Zblízka vypadají úplně jinak, jsou hezčí," usmál se na dívku Emmett, a vůbec mu nevadilo, že byl v této pozici.

,,Ty nejsi normální," povzdechla si dívka, a uvolnila ho ze svého sevření. Měl kliku, že mu Tallinn nezaryla své drápy do krku.

,,To víš až teď," zasmál se Emmett, bavil se na dívčin účet. I když měla s něčím pravdu, mohla ho zabít, jelikož stále neví, co je zač.

,,Jsem vlkodlak, ty blázne." Vlčice to takto na něj nechtěla vybalit, ale nedal jí jinou možnost.

,,Vlkodlak? To není možné, celá rodina by to poznala, vlkodlaci dvakrát vábivě nevoní." Emmett tomu nechtěl věřit, o kdyby to byla pravda, stále to nevysvětlovalo, proč má takové oči.

,,Emmette, jsem vlkodlak, ale z jiného druhu, proto mi svítí oči, před třemi lety mě pokousal vlkodlak. Ani moje vlastní rodina to neví, nikomu jsem to neřekla, až tobě." Tallinn upřela pohled na upíra, tak ráda by chtěla vědět, co si teď právě myslí.

,,Tallinn, těší mě, že mi důvěřuješ a že jsem mohl být ten první," přistoupil mladý upír vlčici a pohladil ji po tváři, vůbec mu to nevadilo, vždyť to byla pořád ona.

,,Ano důvěřují," vzala jeho ruku Tallinn, a přiložila si ji na svou hruď na své bijící srdce.

Ještě dlouho byly spolu a Tallinn, mu řekla, jak to vše bylo s její proměnou a dokonce se naštval, že si dovolil něco takového dovolit. Kdyby byl Stuart stále naživu, určitě by mu šel Emmett nakopat tu jeho vlčí prdel. Vlčici se ulevilo, že to mohla konečně někomu říct, ještě zbývala její rodina, které to bude muset jednou říct. Ani jednomu nevadilo, že celou noc strávili venku, spíše naopak byly za to vděčný, měli možnost být spolu o samotě. Za tu dobu, žádný z nich neudělal první krok, až to té chvíle, než se Emmett odhodlal a chytil dívku za ruku. Tallinn zprvu cukla, ale nakonec ji přijala a ruka v ruce mladý Cullen doprovodil vlčici až do rezervace, aniž by si uvědomil, že právě porušil dohodou mezi vlkodlaky. Bylo už dávno ráno, Tallinn, ale nevěděla, že ji hledají, jelikož si všimli, že nebyla celou noc doma. Rozloučila se s Emmettem a vydala se do svého domu. Kdyby tak tušili, že tohle bude mít následky, a přitom vyjde celá pravda najevo. Nespala ani pět minut, když venku slyšela hluk, jak se někdo hádá, a dokonce do vypadalo, že se tam někdo s někým pere. Chtěla to nechat být, když uslyšela, ať tomu upírovi ukáže, a Tallinn si okamžitě vzpomněla na její upíra, a moc si přála, ať to není on.

,,Same, jen mu ukaž, kdo tu velí," ozval se jeden z kluků ze smečky. Byl tam alfa, jak se tam pral s upírem, který se ani nebránil.

,,Dost," vykřikla Tallinn, když je viděli, proč se sakra Emmett nebránil. A pak jí to došlo, porušil by další část dohody, první už porušil, když šel s ní.

,,Dcerko, běž to dovnitř nech je, ať si to vyříkají sami," vyzval ji otec, aby odešla zpět do domu. Ale to dívka, vůbec neměla v plánu.

,,Čertů Cullene, braň se," ozval se naštvaný Sam a znovu ho udeřil, ale on stále nic a pak se to stalo.

,,Tall," řekl najednou Emmett, když uviděl a v tu chvíli se začal bránit, každá alfova rána ho minula. Ale tu chvíli nečekal, že se Sam přemění na vlkodlaka, a chystal se zaútočit.

,,Pokud ho zabiješ, zabiješ tím i mě," vlčice poslala myšlenku Samovi, aniž by si to uvědomila, když se postavila před něj.

,,Tallinn, zopakuj to," zavrčel Sam v lidské podobě, tu chvíli to dívce došlo, on ji slyšel.

,,Pokud ho zabiješ, zabiješ tím i mě," řekla tentokrát Tallinn nahlas, aby to slyšeli všichni, a přitom se upírovi ani otci nepodívala do očí.

,,Ty ses do něj otiskla jak je to možné, a odkdy jsi vlkodlak?" ozval se po nějaké době Jacob, který byl šoku.

,,Odpusť mi otče," klekla si na kolena dívka a položila si hlavu do jeho klínu.

,,Nesmíte mu ublížit, to je nejvyšší zákon," řekl pouze její otec. Už chápal, proč se tenkrát na to ptala, jelikož se to stalo i jí samotné.

,,Je to upír..," nedořekl Paul, když ho někdo odhodil, co nejdál.

,,To bych vám neradila," ozval se hlas vlčice s zářícíma modrýma očima. Jelikož tam byly další dva, kteří drželi Setha a Leah pod krkem.

,,Co chceš," zavrčel Sam, zaútočil by, ale měl strach, že by to stvoření zabilo sourozence Clearwaterovi, a to nechtěl riskovat.

,,Ji," ukázala kostnatým prstem vlčice k směrem k Tallinn.

,,Budeš muset jít přes ze mě," ozval se Emmett, který se postavil před svou vlčici.

,,To je pořádku," řekla Tallinn, a vynořila se z jeho zad. Pokud si myslela, že se jí zalekne, to si mýlila.

,,Kvůli tobě je Stuart mrtvý," objevila se u ní vlčice, která jí udělila ránu svými drápy přes hrudník.

,,Tallinn!" výkřikl Jacob, a chtěl se k ní rozběhnout, ale ona ho zastavila, aby tam zůstal.

,,To není možné," vyštěkla vlčice, když si všimla, že se její rána zahojila jako by nic.

,,Ale je, tohle mi udělal ten tvůj takzvaný Stuart." Vlčí rychlosti se objevila u ní a zakousla se jí to krku.

,,Ty jsi vlkodlak," ozvala se vlčice, když viděla její modré zářivé oči, a přitom si držela ránu na krku.

Všichni byly zmatení až na Emmetta, který se o tom dozvěděl v noci. Vlčice opět zaútočila na Tallinn, ale ta si to nenechala líbit, děkovala Derekovi, že ji naučil bránit se v boji. Obě měli v podstatě stejné síly, až na Tallinn, která byla o něco silnější a rychlejší. Když nedávala vlčice pozor, bez jakýchkoliv výčitek vytrhla dívce srdce z hrudi. Další vlkodlaci se dali na ústup, tohle jim za smrt nestálo. Tallinn se chtěla vrátit zpět do své lidské podoby, ale její vztek byl silnější. Emmett se k ní přiblížil, aby ji nějak uklidnil, ale skončil na stromě, když ho od sebe odhodila. Smečka od ní odstoupila, jelikož jí nechtěla ublížit, každý na ni mluvil, ale jako by byla někde jinde. Několikrát mladého upíra odhodila od sebe, tak jako svého bratra, když se tam najednou z lesa vynořili dvě postavy. A první se hned objevila u ní a pevně ji sevřel, aby se nemohla hýbat, použil na to svou vlčí sílu.

,,Jen klid Tallinn, vše je pořádku," snažil se ji utěšit mladík se zářícíma rudýma očima.

,,Další upír," odfrkl si mladý vlkodlak, když spatřil jeho oči.

,,On není upír, on je vlčí alfa," ušklíbla se krásná dívka též zářícíma modrýma očima.

,,Mysli na něco pěkného," řekl jí mladý alfa, a přitom dívku pustil ze svého sevření. Tallinn se podívala na svého upíra, zhluboka oddechovala, nakonec se vrátila do své lidské podoby.

,,Emmette," zašeptala Tallinn a přitom se podívala na něj, když konečně začala vnímat okolí kolem sebe.

,,Vítej zpátky sestřičko," pousmál se Scott, a dal dívce polibek na čelo, samozřejmě se to nelíbilo mladému upírovi.

,,Malio," objala svou kamarádku, kterou dlouho neviděla.

,,Zlatíčko," ozval se hlas jejího otce, který se tvářil velmi zmatený.

,,Asi bych vám měla něco říct," povzdechla si Tallinn, jelikož musela pravdou ven. Svým způsobem bylo načase, i když ještě nějakou dobu chtěla počkat.

,,To bys měla," podíval se na svou dceru Billy. Ať mu poví cokoliv, vždy to bude jeho malá holčička.

,,Má sestra je vlkodlak a otiskla se do Cullena, my to snad máme v rodině," zasmál se k tomu Jacob, jelikož mu to vyznělo vtipně. On s Renesmee, a jeho sestra s Emmettem Cullenem.

Tallinn [TS, TW, TO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat