Kdyby tak Tallinn věděla, že to nebyl jen tak obyčejný virus, že to mělo důvod, proč se to stalo. Že její tělo prodělalo určitou změnou, i když nebude taková, jak se předpokládá, její vnitřní vlčí já je mnohem silnější, než ten druhý. Ani otec natož Jacob si nevšimli změny, která se stala, i když není úplně tak silná, ale přesto tam je. Kdoví mohlo za to, že poznala upíří rodinku, ale proč se to nestalo už dříve? Že kvůli tomu, že Mikaelsonovi a Cullenovi byly z různých druhů upírů, kdoví? Mohlo to být tím, že jsou více druhů upírů tak jako vlkodlaků, a ona je jeden z nich. Ale, co to teď pro ni znamená, nemůže být dvojnásobný vlkodlak, to prostě nejde. Proto její vnitřní vlkodlak je silnější, než měnič, kterým se svým způsobem stala. Jen to bude mít pár výjimek, co jí zůstane s toho druhého já. Bude moct komunikovat s vlkodlaky, i když nebude ve smečce, o trošku větší síla než předtím, ale hlavní a možná pro někoho důležité, bude se moct vtisknout. A nebude tak vábivě smrdět jako někteří vlkodlaci, kteří Cullenovi znali. Ale taky nebude mít nikdy možnost se přeměnit na vlkodlaka, jako její bratr a ostatní ze smečky. Pokud samozřejmě nechce být takové monstrum, jako byl Peter Hale. Jen kdyby tohle vše Tallinn věděla, že je svým způsobem dvakrát vlkodlak, i když s nějakým omezením.
,,Kdo to je?" zajímal se Emmett, když si všiml dívky, která nesla k vile v náručí malou Nessy.
,,To je Tallinn, Jackova starší sestra," oznámil mu Carlisle.
,,Já nevěděl, že má sestru," udivil se Emmett, za tu dobu, co ho znali, se nikdy o ní nezmínil.
,,My taky ne," ozvala se Esme.
,,Ale dělá přesně to, co děláš ty." Alice, která se na něj podívala, dobře věděla, co má v plánu, jen to zatím nikomu neřekla kromě Carlisleho.
,,Nevím, o čem to mluvíš Alice," Emmett dělal, že nic neví, i když pravda byla opakem. Určitě to viděla z jediných svých vidin, které mívala čas od času.
,,Ty dobře víš, co myslím," zamračila se upírka a odešla, v ruku v ruce s Jasperem. Neměla ráda přetvářky, ale dala slib, že to nechá na Carlisleovi.
,,Co se tady děje," zajímala se Esme, která si všimla, že něco před ostatními tají.
,,To nic Esme," ujistil ji Carlisle a přitom se podíval směrem na Emmetta. A pak na Edwarda, u kterého si všiml, že to už ví též, proto mu naznačil, ať nic neříká.
,,Cullene," pokynul mu hlavou Jacob, který šel vedle Belly a za nimi hned jeho sestra a Nessy.
,,Blacku," pohlédl na něj Edward, který mu též kývl na pozdrav.
,,Jacobe, vítám tě, tak jako tebe Tallinn," přivítal je Carlisle, a přitom se pousmál na mladou dívku.
,,Děkuji Carlisle," usmála se Tallinn, aniž by si všimla, že v místnosti je ještě jeden upír mužského rodu.
,,Nás ještě nikdo nepředstavil, Emmett Cullen," ujal se slova upír, možná se nechtěl přátelit. Na druhou stranu měl slušné vychování, aby se představil.
,,Tallinn...," pohlédla mu do očí vlčice, když si ho konečně všimla a pak se to stalo. To, co nikdy nečekala, že se to stane.
,,Je to jako zemská přitažlivost."
,,Střed všeho se ti posune."
,,Najednou tě už nepoutá Země."
,,A ty uděláš cokoliv."
,,Budeš tím, koho potřebuje, přítelkyní, sestrou, ochránkyní."
,,Tallinn, Tallinn Blacková," odpověděla mu znova dívka, když se vzpamatovala ze svého menšího šoku, který právě zažila a vzápětí omdlela.
,,Hmm," zamručel Emmett, jelikož mu dívka spadla rovnou do náruče. Bylo to pro něj nezvyklé držet opět v náručí dívku.
,,Sestřičko," převzal si ji Jacob do své náruči a položil ji na vedlejší pohovku.
,,Nic mi není," řekla po menší chvilce Tallinn. Přitom se podívala směrem k upírovi, do kterého se právě vtiskla. A neunikl ji fakt, že to Edward ví, když se na ni podíval.
,,Já ti říkal, že jsi měla zůstat ještě v posteli," oznámil jí bratr, který měl o Tallinn starost.
,,Jak jsem řekla, nic mi není." Tallinn měla v hlavě jiné otázky, jak je to možné? On je přece upír a ona vlkodlak, úplně jiného druhu nebo ne?
Hlavou se jí honily otázky, jak je to vůbec možné, byla vlkodlak, ale ne takový, jako její bratr. Že by v tom mělo něco do činění ten takzvaný virus, Jacob jí o tom vyprávěl, jak se stal vlkodlakem. Ale vůbec to Tallinn nenapadlo, protože už vlkodlak už byla, tak to brala jako takovou chvilkovou chřipku. Ale proč až teď, s upíry se přece už setkala, i když byli úplně jiní, než byly Cullenovi, že by to bylo tím? Pokud je to pravda a pustil se v ní vlčí gen, co to pro ni znamená? Přece nemůže být dvojnásobný vlkodlak, to by bylo přece proti přírodě, nebo snad ne? Ještě k tomu se vtiskla do upíra, kdo to kdy slyšel? Ale ona se o nic takového neprosila, nechce být toho součástí, vždy bude milovat pouze Joshuu a on tu svou upírkou. Tak proč se to muselo stát, chce, aby se to nikdy nestalo, chce, aby se vrátilo tak jak to bylo. Proč se to muselo stát, tenkrát by se snad možná nebránila, ale teď když před pár týdny ztratila svou lásku. A nehodlá se znovu zamilovat a to nikdy, bude se tomu bránit zuby, drápy, nic nechce mít společného s tím upírem. Musí si s tím s někým promluvit, ale s kým? Bratrem, nebo otcem? Kdoví, jak by to vzali, kdoví možná dobře? Ale není si tím jistá, protože to není obvyklé vtisknutí jako u ostatních. Jediný, kdo by ji svým způsobem mohl vyslechnout, byl Edward Cullen, který to stejně už věděl, jelikož si nedávala pozor na své myšlenky.
Mladý upír si toho všiml, že se něco děje kolem jeho bratra Emmetta, který měl v plánu nebýt tady dlouho, chtěl se nechat vyhladovět. Tak nějak podobně jak Rosalie, ale ona to nedělala z vlastní vůle, to dělal ten jed, co jí proudil krvi. To on za to nemohl, že nakonec Rose zemřela, ale jeho bratr to dělal úmyslně, chtěl zemřít. Jako kdyby chtěl cítit to samé, co cítila právě ona, jako kdyby chtěl být tím blíže k ní. A to, co se pak stalo, Edwardovi vrtalo hlavou, Tallinn se vtiskla do Emmetta, dobře to věděl, četl to v jejích myšlenkách. Dobře věděl, že to dělat neměl, taky tenkrát dostal pěkně vynadáno, ale teď to bylo jiné. Nešlo to přehlédnout, jako by ho ty myšlenky samy volaly, taky si všiml, že je z toho Tallinn zmatená. Vypadala, že ani nevěděla, že se jí spustil vlčí gen, proto tak vysoká horečka a zimnice. To oni za to mohli, že se jí objevila její vlčí část, o které si myslel, že se nikdy neobjeví, že nebude jako ostatní. Kdyby nikdy nepoznala upíří rodinu Cullenových, nikdy by se to nestalo. A ještě k tomu měl pocit, že měla nějaké tajemství, které nechtěla, aby to zatím někdo věděl. Ale to teď nebylo hlavní, problém teď byl, jak bylo možné, že se vlkodlak vtiskl do upíra? Edward dobře věděl, že si s ní bude muset promluvit, protože měl menší tušení, že to nikomu neřekne. Za druhé věděl, že to Tallinn ví, že to on ví, co se právě stalo mezi jeho bratrem a vlčicí.
ČTEŠ
Tallinn [TS, TW, TO]
FanfictionPo smrti své matky, Tallinn odešla z Forks a její kroky ji zavály do města New Orleans. Kde poznala svou první lásku, původního upíra Klause Mikaelsona. Ale ne vždy je vše navždy, nakonec odjela do Beacon Hills, kde poznala místního lovce. Ani to ne...