10# Tallinn

873 87 0
                                    

Vila Cullenových:

,,Vítej Jacobe, ale jak vidím, dnes jsi sám?" pohlédl na mladého vlka Carlisle, který si všiml, že s ním není jeho starší sestra.

,,Dnes neměla nějak náladu," přiznal Jacob, protože to byla pravda, potom incidentu s alfou.

,,To je škoda, vždy ji ráda vidím, a mohla bych říct, že jsme si na ni dokonce všichni zvykli." ozvala se Esme, které to bylo líto, svým způsobem jí připomínala Rose.

,,To je pravda, už teď Tallinn beru jako svou sestru," řekla najednou Alice, aniž by si uvědomila, co právě pověděla.

,,Opravdu, Alice!" ozval se naštvaný hlas upíra. Jak mohli tak rychle zapomenout? Vždyť byla s nimi snad věčnost?

,,Emmette, Alice, to určitě tak nemyslela. Jen chtěla říct, že je ráda za novou tvář, dobře víš, že nikam nechodíme." snažil se ho uklidnit Carlisle, přece každému chytla Rose, ne jenom jemu.

,,Jacku, kde je Tallinn?" ozval se dětský hlásek dívenky, která přišla s rodiči.

,,Jacobe," objala ho mladá upíří brunetka. Byla ráda, že opět přišel, její malá dcerka ho snažně moc měla ráda.

,,Jacku, kde je Tallinn?" ozval se znovu hlásek dívenky, která si všimla, že nikde není.

,,Dnes nemohla," nemohl jí přece říct, že jeho sestřička byla naštvaná snad na celý svět.

,,Ale proč? Pokaždé přišla, ona už mě nemá ráda, " dala si ručičky v bok, vůbec se jí to nelíbilo.

,,Takto Nessy nemluv, to víš, že tě má ráda a jak." Jacob, a vzal si dívku do své náruče.

Den po dni, byla Tallinn stále ve svém pokoji nebo daleko od lidí, aby mohla přemýšlet sama nad sebou. Snažila se zjistit jaké je její druhé vlčí já, zdali je podobné, jako byl její bratr. Ale jak to vypadalo, nebyla, věděla toto: má o trošku větší sílu než předtím. A nebude tak vábivě smrdět jako někteří vlkodlaci, kteří Cullenovi znali. Ale taky nebude mít nikdy možnost se přeměnit na vlkodlaka, jako její bratr a ostatní ze smečky. To poslední, které poznala na vlastní kůži, může se vtisknout, to se jí už stalo. Kdyby tak věděla, že bude moct komunikovat s vlkodlaky, i když nebude ve smečce. Seděla v korunách stromů a dívala se na šíře moře, které bylo všude okolo, dobře věděla, že ji tady nikdo nenajde. To samé dělal i Emmett, který se snažil být, co nejdál od své rodiny, jelikož zbylí členové se dozvěděli, co dělá. Stále do něj hustily, že to není správné, přitom ho nutili, aby si vzal aspoň malou dávku krve. Ale vždy odmítl, Carlisle to stále s ním nevzdal, věří, že se to jednou znění. Že opět to bude ten mladý muž, který býval před smrtí Rosalie, věří a doufá.

O několik dní později:

,,Tallinn zase s tebou nepřišla," ozvala se smutná dívenka, bylo to dlouho, co u nich nebyla.

,,Je mi líto," pohladil Jacob, dívenku po vláskách. Bylo mu líto, že je Nessy smutná, ale co měl dělat. Nemohl svou sestru nutit do něčeho, co sama nechce.

,,Emmette, měl by ses napít," podíval se na něj Carlisle, a přisunul k němu malý kalíšek s krví pro začátek.

,,Nechci," řekl opakovaně Emmett, a odsunul to, přitom si sedl do křesla.

,,Jacobe, všimli jsme si, že tu několik dní nebyla Tallinn. Stalo se snad něco?" zajímal se Carlisle, jelikož si toho všimli všichni z rodiny.

,,Kdybych tak věděl? Mám pocit, že ji něco trápí, ale nechce to říct, radši to v sobě dusí. Připadá mi, že je na tom ještě hůř, než když přijela." Jacob si začal všímat, že se něco děje z jeho sestrou. Ale ta dělá, že je vše v naprostém pořádku.

,,Já vím jen to, co jsem z ní cítil," ozval se najednou upír, který tenkrát a kdykoliv jak přišla, cítil její pocity.

,,Jaspere, co jsi cítil," vyzval ho Jack, aby mu to řekl, chtěl aspoň tohle vědět, aby mohl být v obrazu.

,,Bolest, smutek, žal," řekl pouze tyto tři slova Jasper, které vždy cítil, když byl poblíž dívky.

,,To mi tím chceš naznačit, že někdo Tallinn zlomil srdce," povzdechl si Jacob, pak by to chápal vše smysl, proč je taková.

,,Může to tak být," odpověděl mu nakonec upír, i když si nebyl jistý.

Vzpomínka - Joshua Wells

,,Kdysi mi řekl, že potkám někoho, koho budu opět milovat, a já mu tenkrát nevěřila." usmála se šťastná Tallinn, po dlouhé době zase někoho milovala.

,,Byl to moudrý muž," zasmál se lovec a objal svou vlčí dívku.

,,To ano, to byl," věnovala mu upřímný úsměv, už si nemyslela, že by někoho dokázala milovat.

,,Opravdu jsem rád, že jsi mi dala šanci, bez tebe si už neumím představit svůj život." chytil dívku za ruku, kde se jí blýskal snubní prsten.

,,A já ten svůj, miluju tě," políbila ho Tallinn, a pak se schoulila do náruče.

,,Miluju tě, lásko," zašeptal lovec dívce do vlasů, kde ji předtím políbil.

,,Joshuo, odpusť mi," vykřikla dívka ze spánku jméno muže, kterého milovala. Ale teď na mysli měla něco jiného, spíše někoho.

,,Tallinn, to byl jen sen," ozval se Jacob, který se snažil svou sestru utišit.

,,Odejdi, chci být sama," vyzvala ho dívka, v očích měla slzy.

,,Tallinn, mluv se mnou, vím, že tě něco trápí, může za to ten Joshua," seděl mladý vlk na posteli své sestřičky.

,,Prosím, odejdi, prosím," stékaly Tallinn víc a víc slzy po tváři.

,,Dobře, ale kdyby něco, jsem tady pro tebe," políbil ji Jacob na čelo a odešel z jejího pokoje.

Opřela se o rám své postele, musí přestat myslet na něj, nebo se s toho zblázní. Dokonce přemýšlela, že je na čase navštívit Cullenovi, přece tam dlouho nebyla. A ta malá potvůrka jí moc chyběla, měla Nessy moc ráda, proto dívence nechce ubližovat tím, že ji třeba nemá ráda. Ale lhala by, kdyby řekla, že jí to netáhne k tomu upírovi. Její vlk po něm touží, tak jako ten první, ale odmítla si něco s ním mít, stále ji bolí, že přišla o Joshuu. Tak moc by si přála tu bolest vymazat, ale bohužel se to nedá. Kdyby tady byl Scott, mohl by její bolest převzít, on je ale je daleko od Forks. Bude se se svou bolestí muset bojovat sama, už to tak nejde, aby chodila jako tělo bez duše, ani on by si to nepřál. Hodila na sebe světlou blůzku a černé lesklé legíny, udělala si drdol, chvíli váhala, zda má jít ke Cullenovým. Ale nakonec si řekla, že se nemůže schovávat věčně, je přece vlkodlak a ne žádná malá holka. Z toho přece dávno vyrostla, je mladá, krásná, vlčice, jak osud chtěl. Její bratr tam určitě dávno je, ty se budou divit, že po několika dnech se tam opět objevuje, v jejich vile. Co už musí, tomu se postavit, dřív nebo později, by se stejně jednou potkali.

Tallinn [TS, TW, TO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat