Tohoto dne vlčí dívka, řekla vše, jak to bylo, jak odjela do New Orleans v Beacon Hills až do Forks, kde se vrátila. Ještě před nějakou dobou by se jí o tom těžko mluvilo, ale teď bylo vše jiné. Když odvyprávěla celý příběh, prosila svého otce, ať jí odpustí, že to nevěděla, že se v ní skrývá vlkodlak, který čeká pouze na správnou chvíli. Billy své dceři neměl co odpouštět, otisknutí nejde nějak ovlivnit, prostě přijde v tu nejnevhodnější chvíli. A co týká toho, že je to do Emmetta Cullena, nemůže s tím nic dělat, i když by si pro ni přál někoho jiného. Mladý Cullen byl s toho stále trošku zmatený, zjištění, že je vlčí druh Tallinn, ale na druhou stranu byl rád, jelikož věděl, že mu ji nikdo nevezme, dokonce dostal od Billyho Blacka kázání, pokud jeho holčičku přivede do jiného stavu, sám ho zabije. Emmett ho ujistil, že se nic takového nestane. Sam a jeho smečka to dvakrát nevzala dobře, že někdy s Tallinn bude mít něco společného s Cullenem. Alfa si přál, aby se vlčice přidala do jeho smečky, mezi svou sestru a bratry, kde je její místo. Ale Tallinn odmítla, že s někým jako byl on, nechce nic mít, a když se to tak vzalo, svou smečku měla, kde patřila. Nebyla to smečka jako každá, byla to parta dobrých přátel, kteří stáli vždy při sobě, a kdykoliv přišli na pomoc, když byla potřeba. Tallinn patřila do smečky Scotta McCalla, možná každý žil někde jinde, ale když to bylo nutný, byly tu jeden pro druhého. Uplynulo pár dní, co viděla vlčice Emmetta, chtěla mu dát prostor, i když to celkem vzal dobře, ale i tak. Tallinn chtěla, aby věděl, že ho do ničeho nenutí, že je to pouze na něm, jak se tomu postaví. Upíři mladík už dávno věděl, co chtěl a to byla ona, nebude to úplně normální vztah, vzhledem k tomu, že on je upír a ona vlkodlak. To, ale neznamená, že by v tom měl být problém, to naopak, stejně ji bude mít rád takovou, jaká je.
V lese na hranici mezi upíry a vlkodlaky:
,,Co to..," podívala se něj dívka, když si všimla, že stojí na svojí straně, kterou měli napsanou v dohodě.
,,Ale víš jak, kdyby se objevila, jedná z těch chlupatých potvor. Dobře víme, že ani pro jedno z nás by to nedopadlo dobře, určitě pro něj ne." zasmál se tomu Emmett, tenkrát by to nenechal, bránil by se, ne jako minule.
,,To máš pravdu, ty jsi přece můj hrdina," zasmála se Tallinn, a přistoupila blíž k němu.
,,A ty má vlčí princezna," přistoupil ještě blíže upír, že je dělilo pouhých pár centimetrů, přičemž se dívali do očí.
,,Co se týká nás, necháme tomu volný průběh, čas ukáže, jak to bude dál. Ale už teď vím, že tě mám víc než ráda," podívala se mu dívka do očí, opravdu něco k němu cítila. Jen ho nechtěla tím polekat, stačilo, že se před nedávnem zjistil, že se do něj otiskla.
,,Má vlčí princezno," věnoval ji Emmett letmý polibek na rty. Tallinn měl velmi rád, a nejen to mohl by říct, že ji začal i milovat, ale tohle vše jen čas ukáže.
,,Pojď ty můj upíři princi," usmála se vřele Tallinn a natáhla k němu svou ruku, kterou přijal. Po nějaké době byly oba opět šťastný, všechno zlé je pro něco dobré.
Dvě zlomená srdce se spojí jedno...
ČTEŠ
Tallinn [TS, TW, TO]
FanfictionPo smrti své matky, Tallinn odešla z Forks a její kroky ji zavály do města New Orleans. Kde poznala svou první lásku, původního upíra Klause Mikaelsona. Ale ne vždy je vše navždy, nakonec odjela do Beacon Hills, kde poznala místního lovce. Ani to ne...