Roz 27

24 1 0
                                    

*Wszystko po angielsku*

P. Junsu:Słuchajcie moi mili uczniowie. Niestety jest mały problem z autokarem, jest nas 29 osób a autokar jest na maksymalnie 28 osób. Jedna osoba musi się zmieścić po między albo musimy znaleść inny sposób. Proponuję abyśmy po kolei weszli do autokaru i zobaczymy jak będzie to wyglądać.
Autokar lada chwila przyjechał. Osoby z końca zaczęli wchodzić do środka. Jimin był przed ostatni a ja ostatnia. Wszyscy wszli do środka a ja zostałam bez miejsca.

P.Junsu: Ehh...Co zrobimy? Macie jakiś pomysł?

Rim:Niech idzie na pieszo
(powiedziała sarkastycznie)

Yoon:Zamknij się Rim.

Jimin:Mogę Cię wziąść na kolana

P.Junsu:To dobry pomysł.

Ja:Nie jestem przekonana do tego pomysłu.

Jimin:Nie przesadzaj tylko wsiadaj.
Odpią swój pas bezpieczeństwa i rękami poklepał swoje kolana na znak że mam usiąść. Nie chcę robić zamieszania, więc wsiadłam do busi i usiadłam na kolanach chłopaka. Wziął pas o zapiął nas razem dla zwiększenia bezpieczeństwa zawiną swoje ręce w koło mojej talii.

(Szepną Ci do ucha Jimin)
Rozluźnij się i zdrzemnij to będzie długa droga.

Tak jak powiedział tak zrobiłaś. Już za chwilkę spałaś jak susełek.

Jimin:Chej mała, wstawaj mamy przerwę.
Obudziłaś się i chciałaś otrzec twoje zaspane od snu oczy, ale przypomniałaś sobie że masz na sobie makijaż i nie warto go teraz niszczyć. Za oknem był piękny słoneczny widok.

Moja Przygoda Z Jimin'em♥️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz