p.o.v. Lisa
Hier zit ik dan, al ongeveer 11 jaar in deze "hel." Dat ik geadopeert ga worden geloof ik niet, niemand wil iemand van 14. Ze kiezen allemaal de kleine jongere kinderen want die zijn schattig. Ik zal even wat over mezelf vertellen. Nou ik ben Lisa en ik ben 14 jaar, toen ik 3 jaar was zijn mijn ouders dood geschoten omdat mijn vader een belangrijke advocaat was. Ik was toen bij mijn opa en oma, die vlak daarna overleden daarom moest ik naar een weeshuis. Ik heb niet het type meisje die veel vriendinnen heeft. En ik ben ook niet het type meisje dat altijd meisje meisje kleren aan heeft, het liefst loop ik rond in een spijkerbroek maar soms heb ik jurkjes aan. Verder hou ik van voetbal en zingen en dansen, groot verschil daar tussen maar ik hou ervan. Had ik trouwens al verteld dat het vandaag adotiedag is? Nou nu weet je het, er komen vandaag ongeveer 5 echtparen om te adopteren. Het is nog maar 9 uur maar we moesten ons klaar maken want rond een uur of 11 kwamen de eerste mensen. Ik haat adoptie dag, het is een dag dat de mensen er extra invrijwen dat ik nooit geadopteert zal worden. Maar waar was ik gebleven, uhm. Ohja, ik moest me klaar maken. Ik loop richting de badkamer die ik samen met nog 3 anderen deel. Ik doe de douche op slot en stap onder de douche, als ik klaar ben sla ik een handdoek om mijn lichaam en loop naar mijn kamer, die ik deel met dezelfde 3 meiden als met wie ik de badkamer deel. Ik pak een setje lingerie en een zwarte broek met een spijkerblousje en een wit cobartje. Ik loop weer naar de badkamer en trek mijn kleren aan, als ik dat heb gedaan poets ik mijn tanden en kam mijn haar als ik dat heb gedaan doe ik wat mascara en parfum op. Ik loop naar benenden waar we moeten eten daar staat José in de keuken ontbijt te maken voor iedereen, nouja eigenlijk legt ze gewoon het brood enzo klaar. Ik ga aan tafel zitten en zeg "goedemorgen José" José glimlacht vriendenlijk naar me en zegt "zin in vandaag lieverd" Ik zucht en zeg "nou eigenlijk niet, ik word toch niet geadopteerd." Ze schud met haar hoofd en zegt "altijd positief blijven he.. en trouwens ik heb gehoord dat die boy band vandaag komt, maar tegen niemand zeggen he!" ze knipoogt naar me en gaat weer verder met waar ze mee bezig is. Ik weet precies wie ze bedoeld, One Direction, iedereen hier in dit huis is er fan van, ik ben ook fan alleen minder er dan die meiden. Ik vind dat ze goed zingen en knap zijn maar ik weet niet alles van ze. Als ik klaar ben met eten ruim ik mijn bordje op en loop weer richting boven, ik ga op mijn bed zitten en ga weer verder lezen in mijn favoriete boek "The fault in our stars." Na volgens mij een half uurtje word iedereen naar beneden geroepen omdat er 2 mensen zijn die een meisje willen adopteren. Als ik beneden ben zegt José "sorry dat ik jullie allemaal riep maar deze mensen willen iemand tot maximaal 6 jaar adopteren." Ik knik en zucht en loop naar boven. Ik laat me op mijn bed vallen en ga weer lezen. Na een lange tijd lezen worden we weer naar beneden geroepen en jahoor, daar staat niemand minder dan One Direction. Iedereen begint te schreeuwen, ik snap niet dat ze zo schreeuwen het zijn ook gewoon mensen toch? Ik zucht en ga in de rij staan. José roept "rustig iedereen! Deze jongens gaan met iedereen praten en maken dan hun keuze! Ze willen iemand tussen de 10 en 16 jaar!" Op een of andere manier is dit een opluchting, ik maak een kans maar dat zegt nog niks. De jongens beginnen met praten tegen Lola. Na een lange tijd praten ze tegen Simone, ohnee, Simone bah. Ze is een meisje die teveel makeup op heeft en te uitdagende kleren. Wedden dat ze voor haar kiezen? De jongens staan al een tijd met Simone te praten, langer dan de anderen.. Ik zucht en dan komen de jongens naar mij. Ze geven mij een hand en stellen zich voor dan vraagt Liam "en hoe heet jij?" Ik glimlach en zeg "Lisa." Ze knikken en ik kijk naar mijn schoenen die opeens heel interresant worden. Louis zegt "waarom heb je hier nog?" Ik zucht even en zeg dan "omdat niemand mij wil adopteren, iedereen kiest iemand die jonger is of mooier dan mij." Ik glimlach even zwak en dan fluisterd Harry in mijn oor "jij bent de mooiste hier hoor." Ik bloos even en na een tijdje praten gaan de jongens naar de volgende. Als ze met iedereen gaan de jongens met José praten. José kijkt mij stiekem aan en glimlacht naar me. Na een lange tijd zeggen de jongens "we hebben de keuze gemaakt, eigenlijk was die niet moeilijk want toen we binnen kwamen wisten we het al." Simone zegt tegen mij "ik wist al dat ze me zouden kiezen." Ik zucht en denk bijmezelf 'dat was te verwachten.' Maar dan zegt José "ga je je spullen pakken, Lisa." Ik kijk verbaasd op en glimlach en zeg "omg wat ja natuurlijk!" Ik ren naar boven en pak al mijn spullen en mijn fotolijstje van mijn vader&moeder. Ik pak mijn koffer en ren naar beneden. Ik geef José een knuffel en ga met de jongens mee. In de auto zit ik naast Naill. Naill en ik praten de hele tijd en als we er zijn kijk ik naar het huis, mijn mond valt open zo mooi! De jongens beginnen te lachen en ik doe snel mijn mond dicht. Als ik naar binnen loop pakt Harry mijn koffer en zegt "kom, dan laat ik je je kamer zien!" Ik knik en loop achter hem aan als ik bij mijn kamer kom valt mijn mond alweer open, zo vreselijk groot! Een 2 persoonsbed en er zijn nog 2 deuren mijn kamer, ik kijk ernaar en Harry zegt "ga maar kijken." Ik glimlach en trek een deur open, een inloop kleding kast. Ik kijk hem verbaasd aan en zeg dan "weetje, deze 'kast' iets is net zo groot als mijn kamer in het weeshuis en die moest ik delen met 3 anderen." Harry begint te lachen en na een tijdje lach ik mee. Ik loop naar de 2e kamer en daar is een badkamer, een eigen badkamer met een bad, douche en een mega spiegel. Ik ren naar Harry toe en geef hem een knuffel en zeg "dankje dat je mij hebt geadopteerd!" Hij glimlacht lief en zegt "geen dank!" Daarna ren ik naar beneden en geef de andere jongens ook een knuffel en bedank hun ook.
-----------------------------
Eerste deel van mijn nieuwe boek, i hope you guys like it!
stem/vote/comment? (: Kus
JE LEEST
Adopted by One Direction
FanfictionHet verhaal gaat over de 14 jarige Lisa, ze zit al sinds dat ze 3 jaar is in het weeshuis en heeft de hoop opgegeven dat ze ooit nog geadopteerd gaat worden maar dan komt One Direction langs, zullen de jongens haar kiezen of toch de "geweldige" barb...