-Part1-

75 5 53
                                    

"Burak neden bu çocuk bizimle kalıyor?"

Burağa dediğim şey üzerine sanki 1000 defa demişim gibi (aslinda dedim,neyse) iç çekti ve bana dönüp,

"-bak Nehir,sana 100 defa dedim yine dicem ama bu son!, bak kardeşim,güzel kardeşim benim, akılsız kardeşim
Furkan bu 3 ay tatilimizde bizde kalıcak tamammı?"

"Ya burak bende onu diyorumya neden bizde kalıyor?"

Soluğu burnundan değilde başka yerinden alıyormuş gibi bana sinirli gözlerle baktı!,ama anlamıyorum yani çat kapı burağın arkadaşı furkan diye biri evinize geliyor!,e insan merak ediyor ama benim canım abicim bu durumu anlamiyor!

"-Bak kardeşim,furkan'ın buraya geliş sebebi burda bir yaz okuluna kaydolmuş ve bu üç ayda burda kalmasi için ben davet ettim hem o benim en yakın arkadaşım,sıkıntı yapma sen,ben seni anliyorum ama sana bir zarar vermez"

Hayır yani anlamıyorum insan neden bir yaz okuluna kaydolurki cidden? Ben bu 9 ay zor dayaniyorum okulada!,bide 3 ay okul öylemi ıyş,ben hiç oralı olmam bile!

Burakla fısıltılı bir şekilde konuşurken,biri konusmamızi böldü bilin bakalım kim?evet tabiki furki ıyş hic haz etmedim ben bu çocuktan ya,nerden geldi buraa?

"Merak etme sadce bana 3 ay dayanicaksin,zor bişey deil"

Bu çocuk şaka gibi hem bizi dinliyor hemde 'mirik itmi sidici bini iç iy diyiniciksin,zir bişi diil' dio. Hödük şey,bende zaten onu diyorumya 3 ay nasil dayanicam 3 AY 3

"- Bende onu diyorum sana 3 ay nasil dayanicam diye?"

Bizi dinlemesini kenara biraktim,dinlese bile bir gram utanmadim söyledigim şeylerden,çünkü cidden bu furkan çok mala benziyordu ve evet bu utanmamam için gecerli bi sebep jajaj

"-Burak istemiyorsanız,gidebilirim sorun yok burda kalmak zorunda deilim biliyorsun,sana yük olmayayim!"

Allah'ım şükürler olsun sonunda be sonunda gidiyor,huzurlu bir 3 ay beni bekle bebeim bekle;)

"-Duymamış olayım furkan,sen benim en yakın arkadasimsin,ve burda kalacaksın"

Burak bu soylediklerinden sonra bidaha bana bakıp;

"-Sen Nehir'e bakma,o biraz patavatsızdır"

Ne hayır hayır hayır, olmaz olamaz bana patavatsız demesini bir kenara bıraktım,ne diyor bu burak? Kalicaksinmi? Lan ben bunun gitmesini beklerken nedir simdi bu? Olm varya az once dedigim herseyi unutun! bekleme beni 3 ay bekleme:((

"- Hayır Nehirle ilgisi yok ben sana diyorum!, sana yük olmak istemiyorum cidden!"

Acito yapma lan furkan!,benim saf abicik yer ama ben yemem! Bu numaralar bana sökmez, az biraz daha ağla! Ağlada bu yıl hep bizde kal aq, malak şey seni!

"- bunları bidaha duymuş olmiim furkan!, arkadaslar bu günler için deilse ne günler için?"

Ayy bayıldım ama şu duygusallıktan!, bide sarılın tam olsun!dememe kalmadı zaten sarıldılar ögkk🤢🤮

"-Tekrar tesekkur ederim Burak!,en iyi arkadasimsin"

Dedi ayrilarak, ve simdi ikisi gulumseye gulumseye bavulullari misafir odasina tasimaya gittiler.

Iyş az önce ne yaşadım lan ben!ögkk

☆☆☆☆☆

Annemin eve geliş sesini duyunca birden oturdugum yerden kalkarak onun yanina fırladım,

~Hödük~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin