"Yapmana gerek yoktu"
Dedim bozuk fotokopi makinasını yapmaya çalışan furkan'a bakarak!
Iyiki hayatta oldugunu sanmadigim burağa tüm olayları anlatmıştım. Merak ederdi çünkü beni!,bakın beni diyorum hödüğü merak etmez.(Sen kimi kanıdırıyosun nehir?,inanki onu daha çok merak eder jajaj)
Içsesime tam cevap verecekken,furkan'ın söyledigim seye cevap vermesi uzun sürmedi.
"Neyi?"
Cidden anlamamismiydi yoksa salak numarasımı yapiyo?
(Bence konusmaya calisiyo senle ha?😋😉)
"Diyorumki suçu üstlenmene gerek yoktu,niye böyle bişi yaptın?"
Gözlerini hayla yapamadığı fotokobi makinasından çekerek bana baktı.
"Bunlari sormayı bırakıp şu makinanın sorunu neymiş baksan? Nasil olur he?"
Bak bunlar,kesin verecek cevap bulamayinca yada onu söylememek için kaytirma yöntemleri ha jaja
(Lan ilk defa ben çözmeden bisi çözdün aferim lan👏👏)
😏🧠😏😈
"Bi yapamadın ha sende şunu!,çık ordan ben yapıcam!"
Dedim ve onu fotokobi makinasının önünden çekip yerine ben geçtim.
"Evvet makinacık sorunun ne? Niye çalışmıyorsun? Bak daha eve gidicem yemek yapıcam!,ha sende şu inadını kırs-"
Diyecektimki furkan'ın gülmesiyle lafımı bölüp ona baktım.
"Ne?"
Ağzını kapatmış sessizce gülerken cevap olarak kafasını sağa sola salladı.
"Ne var?,ne gülüyorsun ya?"
Sanki dedigim şey ona yüzyılın komik esprileriymiş gibi gülüyordu,salak ya!
"Bak sinirlenmeye başlıyorum neye gülüyorsun Allah aşkına?,zaten oğuz'uda ektim"
Deyince gülmesini kesti ve ciddileşti. Her zamanki gibi susmasını beklerken gagasını açmasıyla şaşırmam bir oldu.
"Hoşlandın galiba ondan!"
Omen tonrem jajajaj
(Ulan furkan sanada ayıp oluo ama kız salak napcan..)
"Ayn"
(Aynen nedir la,sana normal bi soru sormuş gibi, salak ya)
Sasirarak bana baktı ve bende ona bakip ne var gibisinden kafami salladim.
"Yapimmi sizin aranızı?"
Dedi hafif tebessum ederek.
(Olm enişte napiyon sen?)
Bunu demesi hoşuma gitmişti,oğuz ve ben çok iyi bir ikili olurduk aslında.
(Lan sen söz vermedinmi 18 yaşına kadar kimseden hoslanmicam diye?")
Evet söz verdim ama kalbime söz geciremedim işte naparsın😑
(Kalbine sıçim senin emi!)
"Cevap alamadım?"
Deyince gulumsemeye çalışarak cevap verdim.
"Benim sevgiliye ihtiyacım yok canım,hem onla çıkmak isteseydim inanki bunu senin söylemeni deil benim konuşmamın daha iyi olucağını bilirdim,hadi bak şu fotokobi makinasinin sorununu da buldum bu arada,mürekkebi bitmiş beyin yoksunu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Hödük~
Teen Fiction☆Hödükler içinden bir seni seçtim,kalbimi sana ben sana verdim jajajaj,(kalbimi versem yaşayamamki) boşa bak be! Jajaj Ritimli okumayan bizden deildir kardeşşş