-Part13-

12 4 21
                                    

Elimde ıslanmış olan sınıf listesine bi ben bakiodum bide o bana bakiodu.
Gözlerim kocaman açılmış boku yedigimi sanarken,şuana kadar işe yaramayan furkan'ın işe yarayan sesiyle ona baktım

"Endiselenme, ver onu sen bana!"

Ona yaptığım salaklikla pisman ve yalvarir şekilde bakıp,elimdeki kağıdı ona verdim.
Konusamayacak kadar korktum.

(Nie korkuon lan, altı üstü yazokulu sinif listesi korkacak bisi yok,fazla ciddiye alion!)

Burasi cok disiplinli olm!,ve daha ilk günden listeyi mahvettim,eğer hoca sorarsa kim yaptı diye!,ne dicem la ben? Off

Elindeki listeyi neresinden çıkardığını bilmedigim mendille silmeye çalışan furkan'a baktım,bana endiselenme diyen gözlerle bakiyordu.

Anlamiyorum ona o kadar kötülük yapmisken nie?
Nie bana iyilik yapiyordu ki?

"Bak sildim,biraz kurumasini bekleyelim şimdi,az önceki kadar belli deil,üzülme!"

Diyerek göz kırptı ve gülümsedi.

"Tesekkur ederim,saol!"

Dedigimde onemli deil bakışı atti,ve listeyi kuruması için camın önüne bıraktı.
Göz ucuyla listeye dolu gozlerle bakarken az önceki kadar ıslak olmadigini ama bazi isimlerinden mürekkebinin aktığını anladim.

(Benim anlamadigim şu,olm meyve suyundan nasil oluoda yazilarin murekkebi akio? Ahahah)

Onu bende anlamdim işte,sans olsa gerek.

(Çakma a4 desene,faqir millet.jajaj)

Kes lan sensin çakma,faqir

(Olm o deilde,ya furkan'ın ismide silindiyse ahahah sen galiba hiç ogrenemicen bu çocun soy ismini, şanssız çocuk seni jajaj)

Içsesime bi kez daha hak verip,açılan kapiya baktim,içeri gevşek gevşek giren ayçaya sen nerdesin bakışı attım.

"Nerdesin sen lan? Tuvalete yatıya gittin herhalde?"

Yanımızda furkan olduğu için dibime kadar gelip kulagima fısıldadı.

"Ya knk galiba!"

Ona gözlerimi kısıp sinsice tebessüm ettim,ne oldugun cok iyi anlamistim,olm bende kabız saniodum aq ahahah

"Tmm anladım,ped al git tuvalete,bu kizmamam için iyi bi sebep,bende seni kabız saniodum ahahah,knk o deilde neler oldu tahmin bile edemezsin!"

Dedim hem kikirdeyip hemde üzgün gözlerle.

"Sakın ben gelmeden,gavaraları unutma,bak simdi çok merak ettim."

Dedi fısıltıyla kıvranirken,daha fazla tutmadan ona git işareti yaptım,direk cantasina ilerledi,furkan'a fark ettirmeden ped'i kolunun icine atti ve kapıya doğru koşup dışarı çıktı.

(Evvet enişteyle yanlız kaldınız ahaha ha bide ben varim😏😋)

Enişte dışarı çıktı 😏

(Olm harbi o tipsizdenmi hoslaniosun cidden?)

Hişt sen enistenle nasil konusuon?
O benim evlenecgim adam hem,dogru konuş kocamla jajaj

(Olm nerden bilion onun oldugunu?)

Çünkü ruyamdaki,gelecekteki ben,kocanın isminin içinde u harfi var dedi.

(Lannnn ohaaaa,ciddenmi?)

Evet niyeki?

(Fark etmedinmi yani sende?)

~Hödük~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin