Odama yol aldım ve direk kendimi yatağıma attim,hayla furkan'a olan sinirim geçmemişti,ben bunlari düşünürken telefonumun calmasiyla yerimde oturur pozisyona geldim,bilin bakalim kim ariyor?
Evet tabiki de benim canımcım ayçam ariyor!
Karsimda olmasada yüzümde masum bir tebessum ettim,kızacağını biliyordum çünkü,kizmamasini umarak telefonu açtim ve;"Efendim canım ayçam?"
"Olm nehir sen ne bok yedin gene ha?"
"Ne bok yemisim knkm?"
Bana hayla sabırla soluduğu nefesini,sakin bir sekilde konusarak;
"Bu okul işi ne iş?"
"Herşeyi aciklayabilirim!"
"Nehir uzatmada söyle,bak mutlu mutlu evimde otururken benim çılgına döneceğim haberi annemin vermesi sinirlenmem icin yetti bile,artı olarak bu nerden çıktı dediğimde peri teyzenin yani annenin seni okula yazdırdığını,benimde seninle olmami istediğini söyledi,bak biliyorsun seninle herşeye varim ama bu okul işi ne la?,zaten 9 ay zor katlandigimizi en iyi sen biliyorsun!"
Söyledigi en ufak şeyde dahi ayça hakliydi,bende üzülerek,onu ikna etmeye çalıştım biraz yumuşadı tabi,çünkü okulda yapabileceğimiz ustelik 9 ay ki okul olmadığı için sacmalayabilicegimizi söyledim,bu onun biraz daha rihatlamasina yardimci oldu,en son kapatmadan önce ona furkan diye bir cocugun bizim eve geldigini soylemem gerekti ama telefonda olmaz!
"Knk yarin bulusalimmi?"
"Biseymi oldu nehir?"
"Hayır la!,senle bulusmam icin biseymi olmasi gerek?"
"Yokta,ne bilim sen öyle bisey olmadiginda pek gezmeyizde ondan jajaj"
Dalga geciyordu bide ya!,Allahim benim arkadasim degilmi?muahh😘
"Iyi tanimisin beni seveyrum seni"
"Tamam be kes vıcıklığı jaja"
Işte anlayin artik bu konusmadan sonra bunun kesinlikle benim arkadasim olduğunu 😈
"Soruma cvp alamadim ama ben?"
"Olm tabikide gelcem delimisin?,zaten çok gezemioz!"
"Okito okito,o zmn ben gidiom mâlum,midecik ses çıkartiyo jaja"
"Bi doyuramadik seni şu 17 yılda,neyse hadi var git aksam yemegine hadi bb canım,yarin grsz!"
"Babay canım,seveyrum seni"
Deyip telefonu onun sinir olacagi şekilde yuzune kapattim,ama napim baska türlü liseli ergen aşıklar gibi kapatamıyoruz ki yani ben napim degilmi?bana kizicak ama olsun ona çok muahh😘😘
*****
Annemin aksam yemegi uzerine cagirmasiyla 10 dk lık yattığım yatağımdan kalkarakYatağıma;
"Aksam gorusucez bebeim jaja"Dedim evet biraz delilik var jajaj
Tam kapımı açtım ve 2 oda ilerdeki misafir odasindan ne tesadüfse furkanla karşılaştım oda tam aşağı iniyomuş hödük aç kal lan sen! Yeme yemek felan! Ona beslediğim kin sanırım dahada büyüyor!
Ona kinli bir bakış attim ve onume döndüm
Tam merdivene bir adim atmamla birsey soylemesi bir oldu,"Çekil yoldan fare!"
1 dk 1 dk o bana ne dedi faremi? Simdi sıçtım azina oğlan,ona durup sakince arkami döndüm ve alev çıkan gozlerimle uzerine yurumeye başladım,
"Sen kimsin lan da bana fare diyosun salak!"
"Hoop yavaş ol sürüngen!"
"Olm varya az kaldi az bu evden gitmene cok az kaldi,bi ben biliyorum senin gerçek yüzünü ama merak etme herkese gostericem senin bu tavırlarını!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Hödük~
Teen Fiction☆Hödükler içinden bir seni seçtim,kalbimi sana ben sana verdim jajajaj,(kalbimi versem yaşayamamki) boşa bak be! Jajaj Ritimli okumayan bizden deildir kardeşşş